Kirjoitanpa nyt aikani kuluksi tänne, kun Polle on taas hajalla. Ikää 500 X2 EFIllä on vuosi ja 1 kk.
Ensimmäinen vika tuli ekalla maantielenkillä, "happipumpun" letku irtosi ja äänet muuttuivat "sporttisiksi". Letku kiinni ja taas mentiin.
Talvella petti vinssin kontaktori. Vaihdettu.
Keväällä alkoi käynti pätkiä tietyllä kierroslukualueella - jokin liitin löysällä, kiristetty ja toimii.
Juhannuksena "happipumpun" letku puhkesi ja paloi, Polle savusi komeasti tien poskessa ja haisi paistetulle kumihevoselle. Letku vaihdettu viime viikolla.
Nyt hän ei sitten halua enää käynnistyä lämpimänä. Tähän asti on lähtenyt aina ekalla helteellä ja pakkasella, nyt saattaa tarvita 10-15 yritystä ennen kuin käynnistyy. Välillä paukkuu bensa pakoputkessa oikein miehekkäästi. Sammahtelee käynnistä. Silloin kun käy, käy kyllä tasaisesti. Eli pitäisi toimittaa takaisin huoltoon, edellisen vian jälkeen ei ehtinyt ajaa kuin yhden pienen lenkin.
Mittarissa on nyt 2035 km ja 103.7 tuntia.
Tämmöisiäkö nämä on? Miten Polaris on saatu lehtien testeissä pysymään koko testin ajan ehjänä?

Olisi vähän muutakin tekemistä kuin järjestellä huoltoon vientejä/noutoja ja selitellä lapsille, miksi taaskaan ei voida ajaa mönkijällä.