Rengaspainetta liikaa? Ohjauskulmat pielessä ?Samiaa kirjoitti:570 -17. Eikö tehostimen kuuluu jäykistää ohjausta ollenkaan nopeuden kasvaessa? Tuntuu jopa vaaralliselta ajaa esim 60kmh kun ohjaus täysin tunteeton ja löysä.
Polaris sportsman 570
- ViiMax
- Tracks
- Viestit: 4448
- Liittynyt: 13 Helmi 2011 13:10
- Mönkijä:: Sp 500
- Paikkakunta: Nurmijärvi & P-Karjala
Re: Polaris sportsman 570
Re: Polaris sportsman 570
Ei mua kyl pelota ajaa yhtään sen mitä toi menee. Huollossa säätivät renkaiden kulmat vähän harittaa, niin parani selvästi ajaminen. Veikkaan että sama ongelma sulla... Taitaa olla jonnin verran aurauksella ja se ei katuhiekkatie rallissa paras ole, mut metässä ja 40km-h vauhdeissa toimiva.
Speedhealer on se oikea tapa... Jos vauhtia tarvii lisää, niin miks ees aattelis muita vaihtoehtoja? Halpa ja helppo vaihtoehto.. Tai isommat renkaat!
oma menee 25":lla maks 57 (GPS), mut noin 55-57km-h hyppelee tuo vauhti, ja kaverin 27" menee muutaman kilsan kovempaa.
Speedhealer on se oikea tapa... Jos vauhtia tarvii lisää, niin miks ees aattelis muita vaihtoehtoja? Halpa ja helppo vaihtoehto.. Tai isommat renkaat!

Can Am 1000 Renegade Xxc Triple Black 2018. T3b (80km-h) ABS
Can Am 1000 XTP 2013 (TL)
Yamaha Raptor700 2008 (TL) / Polaris 570, 2017 raktori
Yamaha Raptor700 ,2007 (TL)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
Can Am 1000 XTP 2013 (TL)
Yamaha Raptor700 2008 (TL) / Polaris 570, 2017 raktori
Yamaha Raptor700 ,2007 (TL)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
Re: Polaris sportsman 570
Jep, kyllä se "jäykistyy" reilustikkin, juuri tuossa 60km/h vauhdissa tuntee selvästi, varsinkin asfaltilla.Samiaa kirjoitti:570 -17. Eikö tehostimen kuuluu jäykistää ohjausta ollenkaan nopeuden kasvaessa?
Viimeksi muokannut Pappi, 28 Maalis 2017 21:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Lainausta muokattu.
Syy: Lainausta muokattu.
Re: Polaris sportsman 570
Kaasuvipu napsahti poikki.
Traktor 2015 mallissa on sähköinen kaasu. Kaasuvipu kotelossa ei ruuveja päällä. Alla neljä reikäpäätorxia ja kaksi pienempää tavallista torxia.
Pääseekö kaasuvipua vaihtamaan nuo ruuvit avaamalla?
Traktor 2015 mallissa on sähköinen kaasu. Kaasuvipu kotelossa ei ruuveja päällä. Alla neljä reikäpäätorxia ja kaksi pienempää tavallista torxia.
Pääseekö kaasuvipua vaihtamaan nuo ruuvit avaamalla?
-
- 4WD
- Viestit: 218
- Liittynyt: 22 Elo 2012 10:41
- Mönkijä:: Polaris Sportsman 1000 XP -17
- Paikkakunta: Espoo
Re: Polaris sportsman 570
Polaris Sportsman XP 1000 T3B -17
Uudenmaan Mönkijät Ry
EX: Polaris sportsman 570 efi eps T3 -14
Uudenmaan Mönkijät Ry
EX: Polaris sportsman 570 efi eps T3 -14
Re: Polaris sportsman 570
Kauanko muilla on takuuhommat kestäny? Mulla meni heti melekeen uutena -17 mallisesta vilkkumoduuli (joku uus juttu tullu tämänvuotiseen, ohjaa valoja ja vilkkuja), ei vilkuta vasemmalle ollenkaan.
Helmikuun puolivälissä reklamoitu samalla kun huollossa kävi, mutta en vieläkään ole uutta saanut. Kerran kyselin perään ja huoltomies sanoi, että ei ollut euroopan eikä amerikan varastoissa yhtään kappaletta noita. Sanoi myös, että on noita mennyt muiltakin ja eivät luultavasti halua samanlaista kuraa antaa tilalle. Kauanko näissä yleensä on joutunut odottelemaan? Tuntuu jotenkin kohtuuttoman pitkältä ajalta...
Helmikuun puolivälissä reklamoitu samalla kun huollossa kävi, mutta en vieläkään ole uutta saanut. Kerran kyselin perään ja huoltomies sanoi, että ei ollut euroopan eikä amerikan varastoissa yhtään kappaletta noita. Sanoi myös, että on noita mennyt muiltakin ja eivät luultavasti halua samanlaista kuraa antaa tilalle. Kauanko näissä yleensä on joutunut odottelemaan? Tuntuu jotenkin kohtuuttoman pitkältä ajalta...

-
- 4WD
- Viestit: 158
- Liittynyt: 20 Helmi 2013 16:25
- Mönkijä:: Honda TRX500FPE T3
- Paikkakunta: Pälkäne
Re: Polaris sportsman 570
Isäukolla 850:ta meni jännitteensäädin, ja sitä ei ollut hyllyssä. Tilaukseen meni, ja kesti useita viikkoja.
Ymmärrän kyllä viiveen, jos on ongelmaa laadun kanssa. Mutta se jaksaa ihmetyttää, kuinka raha ohjaa tätä toimintaa niin paljon, että hyllyssä ei voida pitää edes pientä varastoa.
Jos ajattelee pärjätä pienellä varastolla, pitäisi viilata logistiikka niin hyvin kuntoon, että asiakas ei joudu kohtuuttomia odottamaan.
Ymmärrän kyllä viiveen, jos on ongelmaa laadun kanssa. Mutta se jaksaa ihmetyttää, kuinka raha ohjaa tätä toimintaa niin paljon, että hyllyssä ei voida pitää edes pientä varastoa.
Jos ajattelee pärjätä pienellä varastolla, pitäisi viilata logistiikka niin hyvin kuntoon, että asiakas ei joudu kohtuuttomia odottamaan.
Ex: Polaris 570 T3 -14
Re: Polaris sportsman 570
Moi
Testailin venetrailerin valoja liittämällä sen mönkijän liitäntään. Kun aikani ropasin polttimoita niin vasemman puolen parkit/jarrut kuoli. Testasin myös peräkärryllä ja sama juttu. Tietääkö joku missä ton peräkärrykytkennän sulakkeet on? Malli on sportman 570 vm 2015 ja varuste alkuperäinen vetokoukkuvaruste.
Testailin venetrailerin valoja liittämällä sen mönkijän liitäntään. Kun aikani ropasin polttimoita niin vasemman puolen parkit/jarrut kuoli. Testasin myös peräkärryllä ja sama juttu. Tietääkö joku missä ton peräkärrykytkennän sulakkeet on? Malli on sportman 570 vm 2015 ja varuste alkuperäinen vetokoukkuvaruste.
Re: Polaris sportsman 570
Vastaan itselleni; Etukannen alla oleva sulakerasia on erilainen kun ohjekirjassa oleva. Sieltä löytyy sulakkeet vetokoukun pistorasialle lyhenteellä TRLRKotisika kirjoitti:Moi
Testailin venetrailerin valoja liittämällä sen mönkijän liitäntään. Kun aikani ropasin polttimoita niin vasemman puolen parkit/jarrut kuoli. Testasin myös peräkärryllä ja sama juttu. Tietääkö joku missä ton peräkärrykytkennän sulakkeet on? Malli on sportman 570 vm 2015 ja varuste alkuperäinen vetokoukkuvaruste.
-
- 3WD
- Viestit: 67
- Liittynyt: 21 Heinä 2010 23:57
Re: Polaris sportsman 570
jaa, onkos pollet pelittäny? mulla antaa vikakoodia kaasuläpän asentoanturille. on vaihettu kaasukahvaa. ruiskurunkoa. ecun vaihtamalla pelasi 100 tuntia. elikkä moottorivika valo syttyy rajottaa kierrokset ja kaasun ko löysää niin sammuu. sitte käynthin lähtee ja toimii joskus 5 min tai 2 tuntia. seku aattelin kysyä onko kelhään muula ollu vastaavaa? polle lähtee taas huolthoon jos vika tällä kertaa löytys.
- jami85
- Tracks
- Viestit: 1041
- Liittynyt: 14 Huhti 2011 17:21
- Mönkijä:: polaris sportsman 570 EFI -14
- Paikkakunta: Tornio
Re: Polaris sportsman 570
Juu on ollu pariinkin kertaan sama homma ja korjautu kaasuvaijerin kiristämisellä
Tuostako meinaat?? Kyllä siitä pääsee...OHHOH!!!! Viittikkö vettää vinssin tuohon puuhun???
-
- 3WD
- Viestit: 67
- Liittynyt: 21 Heinä 2010 23:57
Re: Polaris sportsman 570
15 mallissa on jo tuo sähkönen kaasukahva. huono sitä on kiriä.
- jami85
- Tracks
- Viestit: 1041
- Liittynyt: 14 Huhti 2011 17:21
- Mönkijä:: polaris sportsman 570 EFI -14
- Paikkakunta: Tornio
Re: Polaris sportsman 570
No empäs berkele huomannu. Osta uus mönkijä ni sillähän se korjaantuu
Tuostako meinaat?? Kyllä siitä pääsee...OHHOH!!!! Viittikkö vettää vinssin tuohon puuhun???
-
- 3WD
- Viestit: 67
- Liittynyt: 21 Heinä 2010 23:57
Re: Polaris sportsman 570
sillähän se. takuuta vielä muutama viikko jäljelä, niin häätyy vielä kattoa jos korjaantuis. oliski vaijerikaasu niin tuskin olis tuomosta ongelmaa.
Re: Polaris sportsman 570
Mikähän tuossa on vikana kun joskus sammuu käynnissä/ajossa ollessaan?
Polaris Sportsman 570 EFI EPS T3 vm. 2014. Ajettu 20 tuntia / 83 km eli lähinnä metsä-/maastoajoa.
Sammui kerran kun hiljensin suoralla tiellä pysähdyksiin. Kävi vähän aikaa kävi pysähdyksissä ollessa ja sitten sammui. Toisen kerran sammui kun hain metsästä puita kärryllä. Molemmilla kerroilla käynnistyi kyllä uudestaan. Pidin muutaman sekunnin tauon ennen uudelleenkäynnistystä.
Yhden kerran tiellä ollessa ei käynnistynyt kun olin sammuttanut mönkijän tien viereen puiden kuormausta varten. Piti hakea (vapaa-ajan) akku ja kaapelit jolla sen sai käynnistettyä. Onneksi tuo akku oli lähellä.
Joskus samalla kerralla on myös väläytellyt ohjaustehostimen merkkivaloa, mutta se ja/tai virran riittävyys (mutu) väheni kun aloin käyttämään vasemmalla olevaa tappokatkaisijaa aina kun mönkijästä on muutenkin virrat katkaistu. Siltkään en oikein uskalla lähteä kauemmaksi ajelemaan ellei mukana ole ladattua vapaa-ajan akkua ja kaapeleita.
Kerkiääkö akku latautumaan tarkeeksi? Ajo on aika lyhyttä metsässä ajoa (metsän hoitoa) jonka kauimmainen kohta on n. 2 km:n päässä mökiltä. Pitäisikö välillä käydä ajamassa tiellä pidempiäkin lenkkejä? Kuinka pitkiä?
Polaris Sportsman 570 EFI EPS T3 vm. 2014. Ajettu 20 tuntia / 83 km eli lähinnä metsä-/maastoajoa.
Sammui kerran kun hiljensin suoralla tiellä pysähdyksiin. Kävi vähän aikaa kävi pysähdyksissä ollessa ja sitten sammui. Toisen kerran sammui kun hain metsästä puita kärryllä. Molemmilla kerroilla käynnistyi kyllä uudestaan. Pidin muutaman sekunnin tauon ennen uudelleenkäynnistystä.
Yhden kerran tiellä ollessa ei käynnistynyt kun olin sammuttanut mönkijän tien viereen puiden kuormausta varten. Piti hakea (vapaa-ajan) akku ja kaapelit jolla sen sai käynnistettyä. Onneksi tuo akku oli lähellä.
Joskus samalla kerralla on myös väläytellyt ohjaustehostimen merkkivaloa, mutta se ja/tai virran riittävyys (mutu) väheni kun aloin käyttämään vasemmalla olevaa tappokatkaisijaa aina kun mönkijästä on muutenkin virrat katkaistu. Siltkään en oikein uskalla lähteä kauemmaksi ajelemaan ellei mukana ole ladattua vapaa-ajan akkua ja kaapeleita.
Kerkiääkö akku latautumaan tarkeeksi? Ajo on aika lyhyttä metsässä ajoa (metsän hoitoa) jonka kauimmainen kohta on n. 2 km:n päässä mökiltä. Pitäisikö välillä käydä ajamassa tiellä pidempiäkin lenkkejä? Kuinka pitkiä?