Ni meinaat että imupuolen kuristuksen poistamisen jälkeen huiput n. 55kmh? Jos näin on niin tuskin mulla sitä prikkaa siellä varissa on kun eilen tais vauhtia olla parhaillaan liki 90kmh mittarissa ilman että olisin kaasu pohjassa revittäny mitään huippunopeuksia.
Viimeksi muokannut cotcot, 16 Loka 2013 18:02. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy:Lainaus poistettu.
Bronco-kahvan+ peukalonlämmittimet. 4 säätöä ja off kalvokatkaisijan oloinen näppäinsäädin.
Toiminut hyvin tarvittaessa kaikki 2 talvea mitä on ollutkin. Näyttää olevan ulkoisesti sama kun ustuonnin 85,30€ kampe.
akuuuh kirjoitti:Olen pettynyt Onko hihnan vaihto hankalaa? Kokemusta vain kelkoista ja niissä ainaki sai takavaria levitettyä erikois pultilla,miten mönkijöissä?
Ei ole sellaista pulttisysteemiä, kampeamalla ja hihnaa akselia kohti kampeamalla/pakottamalla saa löysiä, joissain malleissa on työkalusarjan haka-avaimen (jousien säätöavain) väärässä päässä sellainen koukku jolla saa kammettua niitä varin pkeskiön kyljistä pilkistäviä rullia sisäänpäin.
Vetokoukku antautui kuulan läpivientireiän molemmin puolin kun olin ajanut tallista vajaan 10 metriä. 50m päästä olisi vauhtia ollut 40km/h.
Onneksi nyt ei ollut nopeutta kävelyvauhtia enempää, olisi saanut aloittaa myös hydrauliletkujen parsimisen Ei tullut lisävaurioita.
Hitsaten ehjäksi ja vahvikehitsaukset ja -palat laitettu. Toivottavasti kestää ja ei hajoa muualtakaan.
Itselläni vetokoukun alapuolelle menevä vinssin telineen osa vääntyi aina nyt siihen hitsattu vahvikkeet pohjapanssariin saakka ja nyt on hyvin pysynyt.
Laitoin tuossa viikko sitten tuohon ylävaloon ollo xenon sarjan. Aiemmin valoa ei paljon huomannut edes onko se päällä vai ei mutta nyt siitä tuli ihan käyttökelpoinen ja valoa riittää melko pitkälle. Hintaa sarjalla oli reilu 40e siitähän tuli käyttöön vain toinen sytytin ja polttimo.
Asennukseen meni 10 minuuttia eikä tarvitse kun ruuvimeisselin ja ehkä yhden nippusiteen millä ripustaa sytyttimen jonnekkin sinne etutavaralaatikon alle.