Tötterö kirjoitti:Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat. Minä näen asioita puolueettomasti.
Hieno kommentti, kerrotkos tötterö vielä meille kaikille kenen tarjoamaa leipää tähän keskusteluun osallistuneet mielestäsi syövät

Tötterö kirjoitti:Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat. Minä näen asioita puolueettomasti.
Mutta vaikka kuinka väittäisit, niin monelta muulta merkiltä ei yhtä paljon moottorin hajoamisista kirjoiteta. Honda? Yamaha? Varmasti on myyty paljon, mutta kovin harvoin silti tarvitsee moottoririkoista lukea.Roosa999 kirjoitti:Mullakin on kavereita, joilta on kaikilta porsinut jotain, mutta en tunne kuitenkaan koko historiaa aiheesta...
Jos tänne kannetaan kaikki hajonneet, joista on kuullut, mutta esim ei voi hyvällä omalla tunnolla sanoa, että millaisella hoidolla kone on ollut, niin kommentti on viraton ! Samalla voi olla että kaksi kertoo Pyöreän Pöydän Ritarin koneesta kahteen kertaan. Siksikin omat kokemukset on kultaa, muut ei pääse edes mitalisijoille.
Ja vaikka kuinka väittäisi, että on munserkunparaskaverijanukunsenjakoneenkanssa-juttua, niin omat on vaan selkeitä ja muu on huutelua.
Olihan siellä, yks pilkku.MPN73 kirjoitti:takaisin aiheeseen
elikkä juttelin tänään polle huollon asentajan kanssa kun oli oma laite eps vian korjauksessa ja hän kertoi että kannattaa tarkkailla aikaajoin starin takaa menevää huohotin letkua ettei ole öljyinen + huohottimesta kannattaisi poistaa sisuskalut (valkoinen osa tai koko suodatin sieltä sisältä) ettei mene pakkasilla niin herkästi tukkoon jäätyessään joka aiheuttaa sen että painaa öljyt tuonne koteloon jonne huohotin putki menee josta taasen seuraa että kampialeksi alkaa sorvaan lohkoa kun se ajautuu toiseen reunaan tämä siis vinkknä ainaskin -09 vuotisille uudemmissa on ollut kampanja jossa huohotin muutettu josta en sen enmpiä tiedä
ps eps vika korjaantui ohjelmoimalla, ai että kun on kiva ajella tuolla tehostuksella joka ei mun aikana ole toiminut
jami85 kirjoitti:Siis kampiakseli sorvaa??? Mitäkhön...mitäkhän...siis täh...ei kai se ole ees mahollista?? Eihän kampiakseli pääse kammiossa liikkumaan...