Tossa mun vanhassa SP400:ssa ei o paljon säilytyslokeroita, mutta uusissahan on. Tehojakaan ei ole aivan järisyttävästi, ei keuli kaasulla!

Sammy
Silmäileppäs uudestaan ja vaikka hieraise varalta niitä silmiäsi ensin!Nyt meni nimittäin katu-uskottavuus miehestä,jo toinen sammakko samasta asiasta!Testin tuloshan nimittäin on Polaris 8,50p.Bombba 8,35p.Suzuki 7,78p.Catti 7,71p.Honda 6,28.Yammu 6,28p.Elikkäs testin ykkösestä ei liene epäilystä,siinä ei auta muunneltu totuuskaan!petri.n kirjoitti:Tässä juuri kirjoittassani silmäilen tuota MK- lehteä vuodelta 3/2004 ja siinä näkyy tuo lopputulos olevan sellainen, että Bomba Outlander 1. sitten tulee Polle sportsman, 3. Suzuki Eigeri, 4. Arctic Cat, 5. Honda Rancher ja testi porukan viimeinen jammun kodiakki. Yleensä olen tehnyt sellaisen huomion, että harvoihin testeihin tuota bombaa hyväksytään, kun taitaa olla niin ylivoimainen voittaja.Sitten on vielä sellainen takaportti noissa alan julkaisuissa, jos näyttää siltä, että Bomba on voittamassa, niin muutetaan testi eri voimansiirtojen vertailuksi tai jotakin muuta, jottei vaan tarvitse loppu tulosta julistaa.
Itselläni nyt ei ole kokemusta tuosta rattaasta, kuin vähältä ajalta, jotenka en pysty sanomaan juuta, enkä jaata. Hyvin tarkkaan tuli kyllä luettua nuo alan julkaisut joissa noita mönkijöitä on testattu ja niitten perusteella tein valintani. Johonkin sitä kuitenkin täytyy luottaa. Tuskin ne kaikki ovat maksettuja testejä.
Heh sinäpä sen sanoit!Ei ole sitten Pollessakaan ,ei myöskään Catissa.Itse totesin tuon saman asian jo tuolla aikaisemmin,Ameritiikan miehet lupaavat kumien ja nivelten kestävän vielä kahdentuuman jousien korotuksen jälkeenkin.En myöskään ole vielä koskaan törmännyt jäätyneisiin kumeihin,tosin pyörän tukirakenteisiin kertynyt jää kyllä särkee suojakumin.Heh lystikäs asia tämä Pollen suojakumiasia kun jo kirjoitellaan että se olisi Pollen ongelma.Ongelmaksi ei tästä ole ja asia koskettaa kaikkia erillisjousitettuja joissa tuo kumi on.Sen lisäksi kaikkia jäykkäperäisiä joiden kardaanissa on suojakumi.blue Honda Trx kirjoitti:ei pidä paikkansa,just eilen tuli yammun grizzlyä tutkittua niin eivät ole jyrkäsäsä kulmassa siinä pelissä.ATV kirjoitti:Kulma ei ole todellakaan ongelma(on muuten pienempi kuin Yammussa).
Kääntöpuoli oli vielä puhdasblue Honda Trx kirjoitti:käänsit sitten takin....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
no ei,kai sullakin on enemmän hyötyä työmönkkäristä kuin crossista
nåjaa...hmmm..ööhh...muminaamuminaa....köh..en mä tiiä kun sulla on nyt se polleJanne 450R kirjoitti:Kääntöpuoli oli vielä puhdasblue Honda Trx kirjoitti:käänsit sitten takin....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
no ei,kai sullakin on enemmän hyötyä työmönkkäristä kuin crossista.
Nyt pystyy tehdä vähä töitäkin ja kai sportsmaninkin saa hyppäämään jos oikeen yrittää.
Voishan tuota joskus ajella teillä päin, jos siellä on sopivaa maastoa?
En vedä tosta herneitä nenään, mut en viitsi siitä täällä jatkaakaan (vaikka mieli tekisblue Honda Trx kirjoitti:nåjaa...hmmm..ööhh...muminaamuminaa....köh..en mä tiiä kun sulla on nyt se polleJanne 450R kirjoitti:Kääntöpuoli oli vielä puhdasblue Honda Trx kirjoitti:käänsit sitten takin....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
no ei,kai sullakin on enemmän hyötyä työmönkkäristä kuin crossista.
Nyt pystyy tehdä vähä töitäkin ja kai sportsmaninkin saa hyppäämään jos oikeen yrittää.
Voishan tuota joskus ajella teillä päin, jos siellä on sopivaa maastoa?![]()
![]()
![]()
(VITSI)
noniin,tuo oli sit vaan vitsiksi heitetty,talvella täälläpäin on hyvin reittejä kun tuo jää vähän avartaa noita ajopaikkoja.
ps.pystyy näillä työvehkeill hyppää vaikka miten korkeelle ja pitkälle...se on tuo alastulo joka sit on vähemmän kivaaheh
Halpaan mainoskikkaan olet langennut.Olet lukenut tulokset mainoksesta jossa ei ole julkaistu kuin osatotuuksia.Itse lehdesssä on koko testin tulokset ja lopputulema on toisenlainen kuin tuossa mainoksessa.Toisaalta aivan turhaa kikkailua noilla tuloksilla sillä kuten nuo mainoksen tuloksetkin osoittavat on Bompan Outlanderi luokkansa tehokkain ja ketterin kulkija.petri.n kirjoitti:Sitten mua on huijattu,kun tuossa mikä on tuon kyseisen lehden kopio testistä, niin siinä on juuri nuo sijoitukset noin. Sammakoita en ole syönyt, kun en ole ranskalainen.
Ei sillä nyt mulle loppu kädessä ole merkitystä kuka ja mikä merkki voittaa, kunhan itse on tyytyväinen. Vaikka kyllä, kun toisaalta täällä noita juttuja lukee, niin kaikista eniten noita ongelmia ja murheita taitaa olla pollessa ja linhaissa.
Tää oli sitten tsoukki, ei pidä ottaa kenenkään herneitä nenäänsä.