Sportsman 400 4X4 hyvät/huonot puolet???

Keskustelua Polaris mönkijöistä.
sammy
Kunniajäsen!!!
Mönkijä:: Suzuki LT-F4WD
Viesti:

Hyvä peli

Viesti Kirjoittaja sammy »

Itellä ollu toi logon sp 400 reilun vuoden ja kaikki sen ongelmat on kyllä täällä jossain foorumissa. Kumien vaihtoa, akun vaihtoa ja sen semmosta vaivaa ollu, mutta siinäpä ne. Aina on lähteny laakista käymään kovimmillakin pakkasilla. Hyvä alusta, hyvä ajaa isoo kovaa vaikka vähän olis rytkyäkin tiessä. Helppo ajaa, kaikin puolin.

Tossa mun vanhassa SP400:ssa ei o paljon säilytyslokeroita, mutta uusissahan on. Tehojakaan ei ole aivan järisyttävästi, ei keuli kaasulla! :lol: Mutta vauhtia siihen kyllä saa riittävästi, ainakin mun tarpeille.

Sammy
petri.n
Tracks
Mönkijä:: canam 650 max

Viesti Kirjoittaja petri.n »

Tässä juuri kirjoittassani silmäilen tuota MK- lehteä vuodelta 3/2004 ja siinä näkyy tuo lopputulos olevan sellainen, että Bomba Outlander 1. sitten tulee Polle sportsman, 3. Suzuki Eigeri, 4. Arctic Cat, 5. Honda Rancher ja testi porukan viimeinen jammun kodiakki. Yleensä olen tehnyt sellaisen huomion, että harvoihin testeihin tuota bombaa hyväksytään, kun taitaa olla niin ylivoimainen voittaja. :twisted: Sitten on vielä sellainen takaportti noissa alan julkaisuissa, jos näyttää siltä, että Bomba on voittamassa, niin muutetaan testi eri voimansiirtojen vertailuksi tai jotakin muuta, jottei vaan tarvitse loppu tulosta julistaa. :wink: Itselläni nyt ei ole kokemusta tuosta rattaasta, kuin vähältä ajalta, jotenka en pysty sanomaan juuta, enkä jaata. Hyvin tarkkaan tuli kyllä luettua nuo alan julkaisut joissa noita mönkijöitä on testattu ja niitten perusteella tein valintani. Johonkin sitä kuitenkin täytyy luottaa. Tuskin ne kaikki ovat maksettuja testejä. :D
Janne 450R
Tracks

Viesti Kirjoittaja Janne 450R »

Kiitos kommenteista kaikille!

Tuli nyt sitten hankittua 16h ajettu -05 mallin 400:nen sportsman, 2.5 i warnilla, puskulevyllä, vetonupilla ja lämpökahvoilla.
Perjantaina pitäs hakee kotia ja parin viikon päästä mennä Kangasniemelle mökkeileen/ajeleen/tutustuun uuteen "tulokkaaseen".
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

käänsit sitten takin.... :evil: :D :D :D :D

no ei,kai sullakin on enemmän hyötyä työmönkkäristä kuin crossista
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
ATC
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Maatalous traktori

Viesti Kirjoittaja ATC »

petri.n kirjoitti:Tässä juuri kirjoittassani silmäilen tuota MK- lehteä vuodelta 3/2004 ja siinä näkyy tuo lopputulos olevan sellainen, että Bomba Outlander 1. sitten tulee Polle sportsman, 3. Suzuki Eigeri, 4. Arctic Cat, 5. Honda Rancher ja testi porukan viimeinen jammun kodiakki. Yleensä olen tehnyt sellaisen huomion, että harvoihin testeihin tuota bombaa hyväksytään, kun taitaa olla niin ylivoimainen voittaja. :twisted: Sitten on vielä sellainen takaportti noissa alan julkaisuissa, jos näyttää siltä, että Bomba on voittamassa, niin muutetaan testi eri voimansiirtojen vertailuksi tai jotakin muuta, jottei vaan tarvitse loppu tulosta julistaa. :wink: Itselläni nyt ei ole kokemusta tuosta rattaasta, kuin vähältä ajalta, jotenka en pysty sanomaan juuta, enkä jaata. Hyvin tarkkaan tuli kyllä luettua nuo alan julkaisut joissa noita mönkijöitä on testattu ja niitten perusteella tein valintani. Johonkin sitä kuitenkin täytyy luottaa. Tuskin ne kaikki ovat maksettuja testejä. :D
Silmäileppäs uudestaan ja vaikka hieraise varalta niitä silmiäsi ensin!Nyt meni nimittäin katu-uskottavuus miehestä,jo toinen sammakko samasta asiasta!Testin tuloshan nimittäin on Polaris 8,50p.Bombba 8,35p.Suzuki 7,78p.Catti 7,71p.Honda 6,28.Yammu 6,28p.Elikkäs testin ykkösestä ei liene epäilystä,siinä ei auta muunneltu totuuskaan! :evil:
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
ATC
Koheltaja (r)

Viesti Kirjoittaja ATC »

blue Honda Trx kirjoitti:
ATV kirjoitti:Kulma ei ole todellakaan ongelma(on muuten pienempi kuin Yammussa).
ei pidä paikkansa,just eilen tuli yammun grizzlyä tutkittua niin eivät ole jyrkäsäsä kulmassa siinä pelissä.
Heh sinäpä sen sanoit!Ei ole sitten Pollessakaan ,ei myöskään Catissa.Itse totesin tuon saman asian jo tuolla aikaisemmin,Ameritiikan miehet lupaavat kumien ja nivelten kestävän vielä kahdentuuman jousien korotuksen jälkeenkin.En myöskään ole vielä koskaan törmännyt jäätyneisiin kumeihin,tosin pyörän tukirakenteisiin kertynyt jää kyllä särkee suojakumin.Heh lystikäs asia tämä Pollen suojakumiasia kun jo kirjoitellaan että se olisi Pollen ongelma.Ongelmaksi ei tästä ole ja asia koskettaa kaikkia erillisjousitettuja joissa tuo kumi on.Sen lisäksi kaikkia jäykkäperäisiä joiden kardaanissa on suojakumi. :wink:
¤VETERAANIT¤
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

En usko että Pollessa on yhtään sen enempää suojakumi ongelmia kuin muissakaan merkeissä joissa on kyseiset kumihärpättimet. Syy miksi Polariksen nimi on aina esillä näissä tilastoissa taitaa olla se että taitaa olla niin että tällä foorumilla on Polaris valtamerkkinä ja suurin osa niistä laitteista on ihan oikeassa maastokäytössä eikä pelkästään pihasudittelussa.
jaska
6WD

Viesti Kirjoittaja jaska »

Kylläpä nuita suojakumeja on paukkunu tuosa suzukisaki ja syynä on ollu aika huolimaton ajotapa :roll: ja talavella sitte jäätynyt sohjo ja jää on irroittanu pari kertaa kumet (kun ei tullut puhdisteltua).. eli käyttäjän virhe :lol: ... muutaman kerran kun ne kumet vaihtaa niin rupiaa se ajoreitin valintaki muuttuun ja lumen putsaus vetareista maistuun... :lol:
En tiedä näenkö mä unta vai kahminko mä lunta, on mahtava meininki meneillään.
Janne 450R
Tracks

blue Honda Trx kirjoitti:käänsit sitten takin.... :evil: :D :D :D :D

Kääntöpuoli oli vielä puhdas :lol:.
Nyt pystyy tehdä vähä töitäkin ja kai sportsmaninkin saa hyppäämään jos oikeen yrittää.

Voishan tuota joskus ajella teillä päin, jos siellä on sopivaa maastoa?
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

Janne 450R kirjoitti:

Nyt pystyy tehdä vähä töitäkin ja kai sportsmaninkin saa hyppäämään jos oikeen yrittää.

nåjaa...hmmm..ööhh...muminaamuminaa....köh..en mä tiiä kun sulla on nyt se polle :lol: :lol: :lol: :wink: (VITSI)

noniin,tuo oli sit vaan vitsiksi heitetty,talvella täälläpäin on hyvin reittejä kun tuo jää vähän avartaa noita ajopaikkoja.

ps.pystyy näillä työvehkeill hyppää vaikka miten korkeelle ja pitkälle...se on tuo alastulo joka sit on vähemmän kivaa :roll: heh :wink:
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
petri.n
Tracks
Mönkijä:: canam 650 max

Viesti Kirjoittaja petri.n »

Sitten mua on huijattu, :( kun tuossa mikä on tuon kyseisen lehden kopio testistä, niin siinä on juuri nuo sijoitukset noin. Sammakoita en ole syönyt, kun en ole ranskalainen. :D Ei sillä nyt mulle loppu kädessä ole merkitystä kuka ja mikä merkki voittaa, kunhan itse on tyytyväinen. Vaikka kyllä, kun toisaalta täällä noita juttuja lukee, niin kaikista eniten noita ongelmia ja murheita taitaa olla pollessa ja linhaissa. :twisted: Tää oli sitten tsoukki, ei pidä ottaa kenenkään herneitä nenäänsä. :wink:
Janne 450R
Tracks

blue Honda Trx kirjoitti:
Janne 450R kirjoitti:

nåjaa...hmmm..ööhh...muminaamuminaa....köh..en mä tiiä kun sulla on nyt se polle :lol: :lol: :lol: :wink: (VITSI)

noniin,tuo oli sit vaan vitsiksi heitetty,talvella täälläpäin on hyvin reittejä kun tuo jää vähän avartaa noita ajopaikkoja.

ps.pystyy näillä työvehkeill hyppää vaikka miten korkeelle ja pitkälle...se on tuo alastulo joka sit on vähemmän kivaa :roll: heh :wink:
En vedä tosta herneitä nenään, mut en viitsi siitä täällä jatkaakaan (vaikka mieli tekis :twisted: ) koska joku voi niin tehdä.

Täähän tais olla polle osasto sori! viedään nää herneet muualle.
ATC
Koheltaja (r)

Viesti Kirjoittaja ATC »

petri.n kirjoitti:Sitten mua on huijattu, :( kun tuossa mikä on tuon kyseisen lehden kopio testistä, niin siinä on juuri nuo sijoitukset noin. Sammakoita en ole syönyt, kun en ole ranskalainen. :D Ei sillä nyt mulle loppu kädessä ole merkitystä kuka ja mikä merkki voittaa, kunhan itse on tyytyväinen. Vaikka kyllä, kun toisaalta täällä noita juttuja lukee, niin kaikista eniten noita ongelmia ja murheita taitaa olla pollessa ja linhaissa. :twisted: Tää oli sitten tsoukki, ei pidä ottaa kenenkään herneitä nenäänsä. :wink:
Halpaan mainoskikkaan olet langennut.Olet lukenut tulokset mainoksesta jossa ei ole julkaistu kuin osatotuuksia.Itse lehdesssä on koko testin tulokset ja lopputulema on toisenlainen kuin tuossa mainoksessa.Toisaalta aivan turhaa kikkailua noilla tuloksilla sillä kuten nuo mainoksen tuloksetkin osoittavat on Bompan Outlanderi luokkansa tehokkain ja ketterin kulkija.
¤VETERAANIT¤
Vastaa Viestiin