Pollen bensamittari

Keskustelua Polaris mönkijöistä.
miigu
2WD

Re: Pollen bensamittari

Viesti Kirjoittaja miigu »

Nii tuo tankki on porras mallinen kolmerappusta tavallaan jossa keskelle on tuo pumppu ja koho. Ylintä rappua koho ei näytä kun ei sinne mitenkään yllä ja tuskin tuo ihan pohjalle astinkaan menee. En sit tiedä et näyttääkö tuo miten tarkkaan, mut luulen et sen 5l ainakin jää tosiaan tuon kohon yläpuolelle ainetta ennen kuin koho lähtee laskemaan.

Itse ratkaisin tuon bensan vähyyden ja mittarin vilkkumisen Kääntämällä hieman tuota pumppua jotta koho ottaa kiinni seinään.
Nyt sit ainan vähän bensaa, mut mittari toimii normaalisti eikä vilkuta enää bensan vähyyttä. ainut vain jotta bensasta ei tiedä millo loppuu. :lol:

PS: ja jos joku nyt tuosta kohosta tietää mistä uuden saisi niin eikun tänne kertomaan.
motocoyote
Tracks
Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700 tr -15

Viesti Kirjoittaja motocoyote »

Big Bossissakin näyttää mittari vähän mitä sattuu. Eilen kun ajoreissusta palattiin niin mittari näytti yhtä pykälää. Tankkiin meni noin 9 litraa, eli 6,5 oli jäljellä..
- Turha Äänestys!! LUKKOON!!
- Käytä hakua! Tästä on jo keskusteltu etukäteen!

Yamaha Grizzly 700 traktori -15
Suzuki Bandit 1200 -97
Suzuki JR80 -06
Suzuki LT80 -06
-PH-
Noppeli

Viesti Kirjoittaja -PH- »

Belarus kirjoitti:Minulla omassa ihan sama vika, sama laite ja vuosikin kyseessä. Kohoa ei saa erikseen ostettuna ja bensapumppu on aika tyyris, useita satasia. Joku esitti, että siihen käy joku Polariksen mooottorikelkan koho. Tästä jos joku olisi paremmin tietoinen, niin mielelläni ottaisin minäkin jonkun tilausnumeron..
Olisko jollain tähän koho ongelmaan jo tullut ratkaisua,eli mistä löytyisi pelkkä koho mittariin?Itsellä kyseessä Polaris Sportsman 800 vm.2008.
ahpe
Noppeli

Viesti Kirjoittaja ahpe »

https://stores.djstractorparts.com/fuel ... 47b8a829ad

Tuolta sain kohon ja hyvin toimii 700Efi pollessa.
-PH-
Noppeli

Viesti Kirjoittaja -PH- »

Enpä itse jaksanut odotella ulkomailta toimitusta,joten päädyin Motonetin https://www.motonet.fi/fi/tuote/492169/ ... rin-anturi josta irroitin tuon kohon ja näin sain taas mittarin toimimaan ja Pollen taas ajoon.
Vastaa Viestiin