Pollen 800:een lisäpoveria

Keskustelua Polaris mönkijöistä.
Avatar
ATC
Koheltaja (r)
Viestit: 5025
Liittynyt: 01 Marras 2004 22:15
Mönkijä:: Maatalous traktori
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja ATC »

Taitaa Tepa kuitenkin olla jäljillä, kun Polle:n 65 hepoa on markkinoiden kovin luku (Outti 62)
Suorituskykykin, kyllä kestää vertailun mihin hyvänsä merkkiin ja malliin, kuten esim. viimeisimmästä Koneviestin testistä olemma saaneet lukea. :wink:
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
tepa
6WD
Viestit: 845
Liittynyt: 09 Kesä 2004 00:20
Mönkijä:: xtp 1000r 2016

Viesti Kirjoittaja tepa »

atc ennnättikin korjata minunkin puolestani :wink:
Avatar
mönkkä
6WD
Viestit: 941
Liittynyt: 03 Loka 2005 19:59
Mönkijä:: 2 x 100 ccm3
Paikkakunta: Nokia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mönkkä »

noniin kaverit 8) en tiedä tarkoittiko tepa mudassa rypemistä mihin bombba ei todellakaan ole paras. vai tarkoittiko teholla ja suorituskyvyllä sitä kun pistetään peukku suoraksi ja katsotaan mitä tapahtuu :P :lol: bomban kyydissä saattaa jopa naurattaa. olen kahden 800 sori 760 :oops: pollen kanssa ottanut mittelön ja pollea on saanut hetken odotella. mutta niinkuin tossa jo totesin kun mennään metsään ni osat vaihtuu aika vauhdilla.
http://www.kaivaa.fi

Heijari kohti napaa, leuka rintaan ja eteenpäin.

Se on nyt 67
Avatar
VIPER
6WD
Viestit: 262
Liittynyt: 23 Syys 2006 15:44

Viesti Kirjoittaja VIPER »

En tiedä onko tästä ollut jo juttua, mutta mites tuon FS 750 kone eroaa tästä sportsmanin koneesta? Tehoa ilmoitetaan kuitenkin 80 hv. :shock:
Eikös se kuitenkin ole suunnilleen sama kone? Nousis vaan 800 pollen tehot ihan kivasti... 8)
JukkaRu
3WD
Viestit: 102
Liittynyt: 25 Maalis 2007 23:33
Paikkakunta: Etelä-savo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JukkaRu »

Kuinka sujuu tuo 800 sen sytkän tarkastus ja millaiseksi se pitäisi säätää että palvelis peukaloa parhaiten :-k

Luulin että efi peleissä ennakon säätää eletroniikka kuten autoissa joihin säätöjä ei taida voida tehdä.
Miehillä on aina legot .. aikuisempana ne vaan on erilaisia.
Se oli huono reissu jos vinssi jäi kylmäksi!!
Avatar
webbert
PeltiHalliKreivi
Viestit: 727
Liittynyt: 12 Marras 2005 21:36

Viesti Kirjoittaja webbert »

Mahtaako jossakin olla tallella sytkänsäätöohje jonka joskus kirjoitin? En löytänyt ainakaan itte.
TAJ
6WD
Viestit: 388
Liittynyt: 16 Maalis 2005 10:26
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja TAJ »

On tuo FS kelkan kone ihan eri pata kuin mönkijän, vanhemmassa pollen 4t kelkassa (frontier) on sama pata ku mönkijöissä, tämä FS:n moottori ei ole tikkukone ja muutenkin kokolailla erillainen, ei sillä etteikö sitä saisi asennettua mönkijäänkin mutta hetken saattaa ottaa aikaa kun alkaa vaihtamaan
JukkaRu
3WD
Viestit: 102
Liittynyt: 25 Maalis 2007 23:33
Paikkakunta: Etelä-savo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JukkaRu »

Olisi hieno juttu jos löytyisi. Jäädään odottelemaan :prayer:
Miehillä on aina legot .. aikuisempana ne vaan on erilaisia.
Se oli huono reissu jos vinssi jäi kylmäksi!!
TAJ
6WD
Viestit: 388
Liittynyt: 16 Maalis 2005 10:26
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja TAJ »

Teen tänään tuon sytkä muutoksen yhteen laitteeseen ja jos vaan illalla kerkeen niin kirjuutan uuden mikäli vanha ei biteistä paljastu
Avatar
webbert
PeltiHalliKreivi
Viestit: 727
Liittynyt: 12 Marras 2005 21:36

Viesti Kirjoittaja webbert »

Otappa samalla muutava kuva siitä vaihe vaiheelta kun itse en tajunnut ottaa. Varsinkin siitä vaiheesta kun kehän kierto tehdään, se on niin vaikeeta aina selvittää. Teekkö 5 asteen käännön vai uusia kokeiluja?
Avatar
rulez
Tracks
Viestit: 1751
Liittynyt: 13 Tammi 2005 21:32
Paikkakunta: Vimpeli Mönkijä: Yamaha grizzly 700 SE -08
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rulez »

Joo mielenkiinnolla ootamma tuon operaation tuloksia ja tietenkin ohjeita operaation suorittamiseen !

Kuvatkin tietty olis plussaa :roll:
http://www.tokkyra.arkku.net Tökkyrä 4x4 kotisivut ! päivitetty 21.11.11
http://kuvablogi.com/blog/1331/ Kuvia Ajoreissuilta ! päivitetty 21.2.09
Avatar
VIPER
6WD
Viestit: 262
Liittynyt: 23 Syys 2006 15:44

Viesti Kirjoittaja VIPER »

TAJ kirjoitti:On tuo FS kelkan kone ihan eri pata kuin mönkijän, vanhemmassa pollen 4t kelkassa (frontier) on sama pata ku mönkijöissä, tämä FS:n moottori ei ole tikkukone ja muutenkin kokolailla erillainen, ei sillä etteikö sitä saisi asennettua mönkijäänkin mutta hetken saattaa ottaa aikaa kun alkaa vaihtamaan
Joo näinhän se näkyy olevan. Löysin yhden jutun jossa oli frontieriin vaihdettu Fs kone, mutta onko siinä sitten mitään järkeä? Ovat varmaan aika kalliita kuitenkin, jos ei nyt jostain syystä varastossa sellainen kone pyöri...
JukkaRu
3WD
Viestit: 102
Liittynyt: 25 Maalis 2007 23:33
Paikkakunta: Etelä-savo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JukkaRu »

webbert kirjoitti: Softan ajo maksaa noin 60e ja sytkänsäätö on ilmainen jos käsissä pysyy edes jakoavain. Softa tulee polarikselta ja ei vaikuta takuuseen mitenkään. Mitään ohjusta sekään ei koneesta tee mutta ainakin omassa käytös muuttui. Tehomääristä en viitsi edes puhua koska jarrulla ei ole käytetty. Perseellä mitatuilla tehoilla on taipumus suurentua todellisuutta enemmän.
Millainen tuo softa on? Onko se uudenpi versio vai joku"turbosofta" vai millä nimellä sitä passais huollosta kysyä.

Onko tietoa mitä se muuttaa?
Miehillä on aina legot .. aikuisempana ne vaan on erilaisia.
Se oli huono reissu jos vinssi jäi kylmäksi!!
Avatar
webbert
PeltiHalliKreivi
Viestit: 727
Liittynyt: 12 Marras 2005 21:36

Viesti Kirjoittaja webbert »

Kysele ihan päivitystä softaan. Ruiskukarttaahan tuolla muutetaan. Missäköhän vuosmallissa on jo ensiasennuksena? -05 ei ainakaan.
TAJ
6WD
Viestit: 388
Liittynyt: 16 Maalis 2005 10:26
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja TAJ »

Niin ja mun nähdäkseni tuo päivitys softaan kuuluu olla ilmainen, siis tää on mun mielipide ja ainakin minä olen sitä soveltanut käytännössäkin
Vastaa Viestiin