500 EFI tehoton, eikä käy tyhjäkäyntiä
Joo tota mulla on vähän sama ongelma. Mulla tosin ei sammu kone mutta se si kulje kun sen 80km/h ja ärsyttävintä on se puskeminen kun pitää kaasun pohjassa. Mäkin repäsin pois kurit 100 kohalla mutta ei paljon tehonlisäystä tullu tai ainakaan olisi tuntunut.Katsoin myös pakoputkeen mutta en minä mitään ratkaisevia löytöjä löytänyt.Sillon kun hankin vehkeen niin sano noi polariksen pojat että kulkee ilman mitään 95km/h - 100km/h ilman mitään kurien poistoa, se kuulostaa vähän oudolta että "ammattilaisten" arvio heittää noin pahasti.
- Polaris Sportsman X2 500E EFI -07 -
- jussih1977
- 6WD
- Viestit: 274
- Liittynyt: 09 Elo 2006 21:01
- Mönkijä:: xmr 650 canam
- Paikkakunta: isokyrö
koittakaa kiristää kaikki imupuolen letkut ! ja akkuun virtaa! mulla oli löysällä kaikki alkaen ilmanputsari-sylinteri ! nyt senverran lisää jotta variaattori jää heman päälle kierroksia 1200 kun sammuttaa niin ensiö vari palaa oikeaan asetukeen ja taas käy tyhjäkäyntiä . kone hieman ryömii kun ensiö jumittaa
mitä jos laittais jäykempää jousta 


Viimeksi muokannut jussih1977, 28 Loka 2007 18:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ex polaris mangnum 330 ex polaris sportsman 400 ex polaris sportsman 500efi E ex 850xple nyk xmr 650 can-am seuraava ????? videooo http://www.youtube.com/user/TheRatakuski
Päivitetäänpäs sen verran tänne, että li sitten omani vielä kerran takuuhuollossa.
- vaihtoivat johtosarjoja
- säätivät kaasuläppiä
- tekivät myös jotain muuta.
Todellisena vikana oli, että elektroniikka sai väärää tietoa koneen fyysisestä tilasta.
Nyt vehje suorastaan lentään. Ottaa nopeuksiakin yli 90 km/h vaikka pelkkä imuputken kuristin on poistettu ja lastia päällä 150 kg.
Edit 30.11.07
Foorumia lueskeltuani tulin mielestäni siihen tulokseen, että koneeni sytysennakkoon oltiin menty koskemaan.
Tänään sitten marssinkin suoraan liikkeen huoltopuolelle ja kysyin mekaanikolta oltiinko vehkeen ennakkoa muutettu, kaveri huokaisi, empi hetken ja sanoi kyllä... Määrää ei mauistanu koska oli ollut joku vieraileva tähti tekemässä työn.
- vaihtoivat johtosarjoja
- säätivät kaasuläppiä
- tekivät myös jotain muuta.
Todellisena vikana oli, että elektroniikka sai väärää tietoa koneen fyysisestä tilasta.
Nyt vehje suorastaan lentään. Ottaa nopeuksiakin yli 90 km/h vaikka pelkkä imuputken kuristin on poistettu ja lastia päällä 150 kg.
Edit 30.11.07
Foorumia lueskeltuani tulin mielestäni siihen tulokseen, että koneeni sytysennakkoon oltiin menty koskemaan.
Tänään sitten marssinkin suoraan liikkeen huoltopuolelle ja kysyin mekaanikolta oltiinko vehkeen ennakkoa muutettu, kaveri huokaisi, empi hetken ja sanoi kyllä... Määrää ei mauistanu koska oli ollut joku vieraileva tähti tekemässä työn.
Viimeksi muokannut Pölle, 30 Marras 2007 21:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Polaris Sportsman 800 X2 E -07
-
- Noppeli
- Viestit: 6
- Liittynyt: 19 Tammi 2007 10:29
- jussih1977
- 6WD
- Viestit: 274
- Liittynyt: 09 Elo 2006 21:01
- Mönkijä:: xmr 650 canam
- Paikkakunta: isokyrö
variaattori vetopäällä kokoajan mitä tehdä
onko vika esp vai mistä johtuu siksi tumpaa ! aina risteyksissä ajoittain !!!
help


ex polaris mangnum 330 ex polaris sportsman 400 ex polaris sportsman 500efi E ex 850xple nyk xmr 650 can-am seuraava ????? videooo http://www.youtube.com/user/TheRatakuski
Missä pollesi oli takuuhuollossa?Pölle kirjoitti:Päivitetäänpäs sen verran tänne, että li sitten omani vielä kerran takuuhuollossa.
- vaihtoivat johtosarjoja
- säätivät kaasuläppiä
- tekivät myös jotain muuta.
Todellisena vikana oli, että elektroniikka sai väärää tietoa koneen fyysisestä tilasta.
Nyt vehje suorastaan lentään. Ottaa nopeuksiakin yli 90 km/h vaikka pelkkä imuputken kuristin on poistettu ja lastia päällä 150 kg.
Voisin omani viedä samaan paikkaan tai antaa yhteystiedot että voivat kysyä neuvoa niiltä jotka saivat sinun mönkijäsi toimimaan.
Omani oli pari päivää huollossa ja ei parantunut juurikaan.
Ongelmat kuulostaa hieman samanlaisilta kuin sinulla, eli kylmänä toimii eri lailla kun lämpimänä, välillä tuntuu tehokkaammalta ja välillä laiskemmalta,
tyhjäkäyntiä käy välillä hyvin, valoihin pysähdyttäessä sammuu lähes poikkeuksetta.
Kun mönkijän käynnistää ja ei koske kaasuun ollenkaan niin käy hyvin, heti kun kaasuun koskee niin tyhjäkäynti rupeaa temppuilemaan.
Myös ajovalot päällä käy huonommin tyhjäkäyntiä kuin valot sammuksissa, en muistanut kysyä olivatko akun jännitettä mitanneet huollossa,
mikä se muuten tulisi olla mönkijän ollessa sammuksissa? Entä mönkijän käydessä?
Mönkijä myyty ja elämä hymyilee
Miksiköhän eivät voineet heti kertoa mitä olivat tehneet?Pölle kirjoitti: Edit 30.11.07
Foorumia lueskeltuani tulin mielestäni siihen tulokseen, että koneeni sytysennakkoon oltiin menty koskemaan.
Tänään sitten marssinkin suoraan liikkeen huoltopuolelle ja kysyin mekaanikolta oltiinko vehkeen ennakkoa muutettu, kaveri huokaisi, empi hetken ja sanoi kyllä... Määrää ei mauistanu koska oli ollut joku vieraileva tähti tekemässä työn.
Onko sytkän säätämisessä jotain pahaa?
Mönkijä myyty ja elämä hymyilee
sytyksen ennakon säätö on viritystapa. Tuo lisää tehoa ja laskee selvästi pakokaasujen lämpöä --> epäpuhtaampia kaasuja.Pasi kirjoitti:Miksiköhän eivät voineet heti kertoa mitä olivat tehneet?Pölle kirjoitti: Edit 30.11.07
Foorumia lueskeltuani tulin mielestäni siihen tulokseen, että koneeni sytysennakkoon oltiin menty koskemaan.
Tänään sitten marssinkin suoraan liikkeen huoltopuolelle ja kysyin mekaanikolta oltiinko vehkeen ennakkoa muutettu, kaveri huokaisi, empi hetken ja sanoi kyllä... Määrää ei mauistanu koska oli ollut joku vieraileva tähti tekemässä työn.
Onko sytkän säätämisessä jotain pahaa?
Jossain 800 on kuulemma katteetkin sulanut kuumien kaasujen takia. Itellä ei vaan voinu ajaa shortsit päällä ku oikee kinttu palo. Nyt ei oo eroa kummankaan puolen välillä.
Tästä siis luulen tuon johtuvan.
Polaris Sportsman 800 X2 E -07
-
- Noppeli
- Viestit: 1
- Liittynyt: 10 Elo 2007 01:18
efi 500 -07
otas toinen ruiskun menevä sähköjohto irti jos otat väärän niin ei lähde käymään jos otat oikean niin syttyy varoitusteksti näyttöön mutta kone lähtee toimimaan kunnolla jos olet ottanut imu/pako hidastukset pois
testattu pelaa
testattu pelaa
polaris sportman 500 efi 2007
Re: efi 500 -07
Onko tietoa mihin tämä johdon irrottaminen vaikuttaa?rauno.heinonen kirjoitti:otas toinen ruiskun menevä sähköjohto irti jos otat väärän niin ei lähde käymään jos otat oikean niin syttyy varoitusteksti näyttöön mutta kone lähtee toimimaan kunnolla jos olet ottanut imu/pako hidastukset pois
testattu pelaa
Eli miksi kone alkaa toimimaan erilailla kun johdon irrottaa?
Mönkijä myyty ja elämä hymyilee