Uusi Polle haettu eilen kotiin ja hirnuu nyt omassa piltuussa.
Eilen illalla ajoin noin tunnin verrran rauhallisesti sisäänajoa ja täytyy kyllä sanoa, että ei harmita yhtään kun tuli tuollainen hankinta tehtyä. Voimaa on tuntuvasti jo ihan pienellä kaasunkäytöllä.
Taidan ajella lisää illalla...
Ehkä myös viikonloppuna...
Värinä punainen, vinssi yms. muut varusteet saapuvat myöhemmin.
Parintunnin käyttökokemuksen perusteella huomio kiinnittyi siihen, että flekti pyörii todella usein vaikka käyttö on kevyttä sisäänajoa ja ilma nollan tuntumassa. Taitaa flekti pyöriä kesällä koko ajan.
Ohjekirjan mukaan 10h tai kahta tankillista vastaava määrä. Kirja on englanniksi ja luin sitä tänään tarkemmin,siinä mainittiin myös, että kolmen ensimmäisen käyttötunnin aikana saattaa ilmetä normaalista poikkeavaa lämpenemistä. Se saattaisi selittää tuon flektin pyörimisen. Katsotaan... pari tuntia vasta takana kun en viitsinyt lähteä sateeseen ajelemaan.
Onx noissa joku muovinen panssari takana pohjassa? Tänää kattelin maahantuojan pihalle yhtä, niin siinä oli alkuperäinen semmoinen. Peitti vain noin puolet pohjasta...
Can Am Renegade 1000 ABS
EX: Polaris 850XP 2015
EX: Polaris 550XP EPS Stealth Black 2009
EX: Polaris Sportsman 500 EFI H.O.
EX: Polaris Hawkeye 300
Viimeinkin sain 850 xp:n kotiin ja pikku lenkki tuli jo heitettyä. Kääntyy tosi nöyrästi entiseen 800 efiin verrattuna eikä vaihdevipua tarvii enää runnoa hullun lailla. Flekti huutaa ns. mönkimisnopeudella melkein koko ajan, jopa herkemmin kuin entisessä. Kulkupuolesta vaikea vielä sanoa kun ei alle 1h ajetulla henno syöttää kovin rajusti, mutta satasen tietämillle vauhti nousee ainakin vaivatta.
Polle_AWD kirjoitti:Onx noissa joku muovinen panssari takana pohjassa? Tänää kattelin maahantuojan pihalle yhtä, niin siinä oli alkuperäinen semmoinen. Peitti vain noin puolet pohjasta...
En ollut vielä edes kurkistanut alle ja kyllä se peräosan "panssari" muovia oli. Taitaa olla viisainta heti ruveta suunnittelemaan kunnollista panssaria.
Hauska huomio oli kun peräosastoa tarkemmin tutkiskelin, kaikissa vasemman puolen rasvanipoissa oli nipan päällä iso vaseliiniklöntti, kun taas oikean puolen nipat olivat siistit. Onkohan kokoonpanolinjalla ollut eri miehet rasvaamassa eri puolilla?
Joku on kadottanut kitkan maanpinnan ja renkaiden välistä... onkohan sillä taivaalta sataneella valkoisella aineella osuutta asiaan.
Ajoin n. 80kmh lumipintaista tietä ja siitä vauhdista kun antaa lisää kaasua, niin sutii reippaasti tyhjää kaikilla neljällä pyörällä. Mahtavaa!
Asiaan: Pari kertaa on paukahtanut pakoputkessa moottorijarrutuksen aikana. Onkohan tarvetta tarkastaa sytytystä? Täytyy mainita asiasta ensimmäisessä huollossa.