Polaris XP 850 -09
- reino
- Noppeli
- Mönkijä:: Polaris xp 850 eps le
Re: Polaris XP 850 -09
No melkein tekis mieli sanoa että mulla on ollu ongelmaton yksilö. Vajaa 40h ajettu nyt ja ihan uutena sammua tupsahti muutaman kerran itsestään ja sitten heti ekan huollon jälkeen moottorin varoitusvalo käväisi näytössä pariin otteeseen. Viimeiseen 15 tuntiin ei ole enää valokaan vilahdellut, joten vähällä olen tainnut päästä.
vetarin nivelet napsutti heti uutena kuulemma sisempi nivel takana, vaihto takuuseen hienosti meni ainoo vaan et sama napsutus edelleen eikä muuta sarjaa kuulemma ole saatavilla et kovaa ajoo vaan sanovat huollossa, et näin 850 xp.
jeps mie hain kans remontist eilen pollen ja samat ohjeet sain et ajetaa ja katotaa kuin kestää
mut kyl kyl hoitu hienosti ja nopeesti remontti hämeenlinnas
lahtee vein vanha 450 pollen ni kyl oli aika vaikeeta tuo takuun hoitaminen
oli niiku ensimmäin ja viimenen kerta ku lahden bike pointis asioin

mut kyl kyl hoitu hienosti ja nopeesti remontti hämeenlinnas
lahtee vein vanha 450 pollen ni kyl oli aika vaikeeta tuo takuun hoitaminen
oli niiku ensimmäin ja viimenen kerta ku lahden bike pointis asioin

Moro !
Mä olen joutunut asioimaan Lahden Bikepointissa Polarikseni takuuasioden takia 4 kertaa (haljennut vanne, kumipuslien murtuminen ja pari kertaa Zenonien pallastimet hajosi). Aina on takuuasiat hoitunut mukisematta !
Liekö hyvää tuuria...
Pirttilässä on kuulemma palvelu myös kohdallaan.
Petez
Mä olen joutunut asioimaan Lahden Bikepointissa Polarikseni takuuasioden takia 4 kertaa (haljennut vanne, kumipuslien murtuminen ja pari kertaa Zenonien pallastimet hajosi). Aina on takuuasiat hoitunut mukisematta !
Liekö hyvää tuuria...
Pirttilässä on kuulemma palvelu myös kohdallaan.
Petez
Mönkkärit Ry, UMRY, Heinolan IIves kelkat & Pöljä Racing Team
17 km ajettu eikä mitää oo hajonnu 850 xp le Pollesta,tosin on eka rúiskuvehe minkä oon nähny et käy epätasaisesti,sammuilee kylmänä ja ajaessa välil paukauttaa putkessa,eli aivan kuin olis kaasarikone.
Siinä on vielä sisäänajo mode päällä. En mä tiedä mitä se tekee mutta mulle on sanottu että se oppii moottorin säätöjä yms. Kyllä munkin 500efi ja tää 550xp sammahteli ensimmäiset 20h.
Can Am Renegade 1000 ABS
EX: Polaris 850XP 2015
EX: Polaris 550XP EPS Stealth Black 2009
EX: Polaris Sportsman 500 EFI H.O.
EX: Polaris Hawkeye 300
Joo kyllä paukkuna loppuu ku tunteja tulee lisää, ekas huollostuli jotain uusia päivityksiä ni mulla loppu paukkunat siihen sammahtelee kyll viel joskus. samassa päivityksessä tuli 4 veto pakillekkin.
4-veto pakille ilman nappulan painamista?
Eli neliveto menee päälle pakilla automaattisesti jos suttaa?

Can Am Renegade 1000 ABS
-
- 4WD
Näkeekös softan versionumeron jotenkin?janieva kirjoitti:Joo kyllä paukkuna loppuu ku tunteja tulee lisää, ekas huollostuli jotain uusia päivityksiä ni mulla loppu paukkunat siihen sammahtelee kyll viel joskus. samassa päivityksessä tuli 4 veto pakillekkin.
Polaris Sportsman 570 Touring & Polaris Sportsman 570 X2 Touring
Näin on!Polle_AWD kirjoitti:4-veto pakille ilman nappulan painamista?![]()
Ihan loistava parannus entiseen...

Kai toi sama päivitys on 550:seen. Onkohan se ilmainen, tuskin?
Can Am Renegade 1000 ABS
-
- 4WD
Meidän kävi ainakin tähänastiset 2 päivää ihan ok eikä sammunut kertaakaan. Sen sijaan pakoputki kyllä paukahteli ja bensa maistui (taitaa syödä enemmän kuin kaksi vanhaa mönkkäriä ja autot yhteensä).mikki kirjoitti:17 km ajettu eikä mitää oo hajonnu 850 xp le Pollesta,tosin on eka rúiskuvehe minkä oon nähny et käy epätasaisesti,sammuilee kylmänä ja ajaessa välil paukauttaa putkessa,eli aivan kuin olis kaasarikone.
Reippaasta pakkasesta huolimatta lunta kertyy joka paikkaan ihan urakalla. Toivottavasti paikat eivät hajoa, kun moottorin, pakoputkiston ja äänenvaimentimen lämpö sulattaa lumen, joka sitten jäätyy jarruletkujen, tukivarsien sun muiden ympärille ja väleihin.
Etutavaralaatikon ympärille kertyvä lumi putoaa osittain laatikon sisään, kun kannen avaa.
Takana saisi olla valoa. Jos ei muuten, niin ainakin peruuttaessa. Kytkimetkin voisivat olla valaistuja - sain koneen pimeällä ja piti hakea taskulamppu, jotta löysin kaikkien vimpaimien kytkimet (mm. kahvanlämmittimet)

Mulla nyt tunteja jotaa 30h ja bensankulutus on tippunut huomattavasti. Ja tosta pakin 4-vedosta...mulla on se sittenkin. En tajua miten en ole huomannu sitä. Se on kuulemma kaikissa XP-malleissa vakiona. 

Can Am Renegade 1000 ABS
JÄRKYTTÄVÄ bensasyöppö 180 km mittaris ja yli 2 tankillista menny,mittari kyl pitää hyvin paikkansa,kyn näyttää tyhjää nii on myös tyhjä.
-
- 4WD
Eipä tullut katsottua, paljonko on mittarissa "parin tankillisen" jälkeen. Tuskinpa edes 50 kilometriä. No, ei nyt ihan tyhjäksi tullut ajettua, mutta silti. Taitaa mennä litra per kilometri... ainakin puskulevyn kanssa ajellessa.mikki kirjoitti:JÄRKYTTÄVÄ bensasyöppö 180 km mittaris ja yli 2 tankillista menny,mittari kyl pitää hyvin paikkansa,kyn näyttää tyhjää nii on myös tyhjä.
EDIT: näyttäähän tuo odometri 99 kilometriä. Kuka lie ajanut

Viimeksi muokannut pöllipolle, 20 Helmi 2009 19:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.