Polaris XP 850 -09

Keskustelua Polaris mönkijöistä.
Syntax Error?
3WD
Mönkijä:: Polaris XP 850

Re: Polaris XP 850 -09

Viesti Kirjoittaja Syntax Error? »

Mulla ajettiin eilen uudet päivitykset koneeseen, eilisen illan ajelujen perusteella jäi vaikutelma, että polttoaineen kulutus olisi asteen hillitympää. Tehoakin piti tulla lisää, siitä en osaa sanoa vielä mitään koska oli niin liukasta, että pyörät sutivat koko ajan...
Zuikki
Tracks
Mönkijä:: Herra Polaris
Paikkakunta: Savonmaa Mönkijä:Ranger XP 1000 t1b +SM 1000 t3b+Polaris 110 efi+VahvaJussi400 4WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zuikki »

Onkos porukka vaihtanut vakiorenkaiden tilalle jotain muita kumeja?? Eikös tuossa vakio renkaassa ole aikas huono pito?
Etelä Savon Mönkijöiden videoita
Ranger 1000+Sm1000 t3b+Polaris 110 efi+VahvaJussi 400 4WD
Exät:
Polaris Rzr 900
Polaris Xp 850 t3 -12
Polaris predator 50
Polaris sm 90
Polaris Xp 850 EPS -10
Polaris sp 800 Dlx -07
Polaris sp 800 -05
Polaris sp 600 -03
Polle_AWD
6WD

Viesti Kirjoittaja Polle_AWD »

Mulla on kokemuksia ainoastaan lumella. Menee suoraan joka kurvissa kun ajelee tiellä. Noihan onkin yleisrenkaat ja maantiellä ei täristä yhtään. kyllähän ne nyt yleisesti menee mutta mitkään maastorenkaat ne ei ole.

Jenkit on laittanut 28" alle, selatkaa alas saakka:
http://forums.atvconnection.com/message ... did/561146 =D>
Aika hyvältä näyttää :D
Can Am Renegade 1000 ABS
EX: Polaris 850XP 2015
EX: Polaris 550XP EPS Stealth Black 2009
EX: Polaris Sportsman 500 EFI H.O.
EX: Polaris Hawkeye 300
kaasu
2WD

Viesti Kirjoittaja kaasu »

miul on mud lite xtr 27
meinaa puskee liukkaal taitaa olla koneen ominaisuus
muuten ihan jees mitä olen mettäs kurvaillu :)
pempe
Noppeli
Mönkijä:: Polaris 850xp EPS

Viesti Kirjoittaja pempe »

Saako tuota xp 850:sta tieliikennemallina?
Onko tuossa mallissa vielä nk. lastentauteja paljon, vai onko ne saatu karsittua pois?
Olisiko tuo kannattava ostos?
mikki
4WD
Mönkijä:: rene

Viesti Kirjoittaja mikki »

perjantaina 200 km kelkkapatikkoo,mettäautotietä,merenjäätä ym.eikä mitää muuta kun pari sammumista mutta heti lähti käyntii ku avaimest käänsi.alkup-renkaat on tosi onnettomat lumisilla teillä.06 gritzlyn kuluneet ensias.renkaatkin pitää paljon paremmin.700 km takana ja ainoa hajonnut asia on katkennu peukkulämppärin johto.Bensan kulutus onkin sit asia erikseen,toivottavasti ekas huollos tuleva uusi päivitys auttais vähä.
pempe
Noppeli

pempe kirjoitti:Saako tuota xp 850:sta tieliikennemallina?
Onko tuossa mallissa vielä nk. lastentauteja paljon, vai onko ne saatu karsittua pois?
Olisiko tuo kannattava ostos?
Tarkistin, että laitteen saa myös tieliikenteeseen...
Millaisia vikoja ko. laitteessa on ilmennyt (isoja vai pikkuvikoja)?
Pitääkö se paikkansa, että melkein jokaisessa on ollut vikaa?
Onko tämä malli "heikompi" kuin vanhemmat Sportsmanit?
janieva
4WD
Mönkijä:: 850 XP

Viesti Kirjoittaja janieva »

mistäs kuulit et saa tieliikenne mallina??mitä maksaa ja jokos traktori malli on tulossa???saattaa olla lasten tauteja uudessa mallissa ei kai kellään mitään vakavaa ole ollut??itselläni vetari naputtaa ja odotellaan et saais parempia vetareita.
pempe
Noppeli

janieva kirjoitti:mistäs kuulit et saa tieliikenne mallina??mitä maksaa ja jokos traktori malli on tulossa???saattaa olla lasten tauteja uudessa mallissa ei kai kellään mitään vakavaa ole ollut??itselläni vetari naputtaa ja odotellaan et saais parempia vetareita.
Polariksen etusivulla olevassa esitteessä lukee tieliikemönkijät sivulla, että Sportsman XP 550/850 4x4 -mallit tulossa keväällä markkinoille. 8)
keke81
2WD

Viesti Kirjoittaja keke81 »

veljen 850 pollessa on 30 tuuman itp renkaat ompa vaan hyvä ajonen tehokas ja vielä jenkiksi hiljanen vehje.älkää edes verratko can amiin canukki tulee alemmalla tasolla.hondan miehenä täytyy sannoo et mönkiä maailma on menny xp pollella seuraavaan aika kauteen ite omista hondan 09 mallin
keke81
2WD

Viesti Kirjoittaja keke81 »

muuten 850 pollen kone ei ole v tvin pollessa on edelleenki sylinterit rinnakkain tahti kylläki on muutettu
tinippa
Noppeli
Mönkijä:: XP850-09

Viesti Kirjoittaja tinippa »

Eilen tein sisäänajohuollon. 9,7h takana ja 188 km.
Pohjapanssarin luukku auki, öljyt valumaan ja sitten ihmettelemään suodattimen irroitusta. Sepä ei käynytkään enää ihan totuttuun malliin.
Suodatin on vaihdettavissa ainoastaan alakautta ja se on rungon sisällä, eli millään ns. ympärille laitettavalla suodatinavaimella sitä et saa auki.
Suodattimen halkaisija on niin pieni (60mm ohuemmasta kohtaa ja 63mm "pykälän" harjasta mitattuna), että ainakaan omasta tallista ei löytynyt sopivaa avainta.
Soittokierros lähialueen auotovaraosaliikkeisiin: ei löydy kuin alkaen 65mm avaimia. Samoin Bilteman sarja.
Sitten soitto lähistön polle merkkihuoltoihin: joistain löytyi tasa yksi, osalta ei vielä ollenkaan!
Seuraavaksi soitto maahantuojalle ja sieltä vihdoin löytyi 1kpl!!! myytäväksi asti hintaan 29€ :?
No ei muuta kun hakemaan pois kuleksimasta ja sitten homma sujuikin loppuun asti oppikirjan mukaan.
En sitten tiedä onko XP550 sama suodatin, mutta ainakaan 850 ei käy sama vanha avain joka kävi polleen/subaruun.
Kannattaa varmistaa siis huoltoon viedessään että heiltä avain löytyy. Vältyy ainakin odottelulta.
Syntax Error?
3WD
Mönkijä:: Polaris XP 850

Viesti Kirjoittaja Syntax Error? »

Mahtaakohan takuu katketa kun huoltaa itse? Minun mielestäni käy näin ja säästetty rahamäärä tulee korkojen kanssa maksuun jos takuuremppaa aihenee. Siis kun maksat sen mahdollisen takuuremontin sitten omasta pussista.
tinippa
Noppeli
Mönkijä:: XP850-09

Viesti Kirjoittaja tinippa »

Syntax Error? kirjoitti:Mahtaakohan takuu katketa kun huoltaa itse? Minun mielestäni käy näin ja säästetty rahamäärä tulee korkojen kanssa maksuun jos takuuremppaa aihenee. Siis kun maksat sen mahdollisen takuuremontin sitten omasta pussista.
Ainakin siinä liikkeessä missä minä asioin, suorastaan kehottavat tekemään tuon sisäänajohuollon itse.
Ja ohjekirjaa jos maltaa lukea, niin sieltä sivulta 3 ja kohdasta takuuehdot on luettavissa seuraavaa: "Huoltotaulukossa X-merkityt kohteet on suoritettava valtuutetussa Polaris-huollossa"
Ensimmäiset X-merkityt huollot löytyvät kyseisen manuaalin sivulta 54 ja ovat 100h kohdalla tulevia. Niin onhan siinä toki sivulla 53 kohdassa "jarrupalojen kuluminen" myöskin X ja huoltovälinä kuukausittain. Eli pitäisikö nyt sitten viedä joka kuukausi merkkihuoltoon jarrupalojen kulumista tarkistamaan? :lol:

Takuu on ja pysyy, vaikka itse tekeekin ja samalla säästyy rahaa.

Toki olen kuullut monenmoisista merkkiliikkeistä, mutta kuluttajansuoja on tässä tapauksessa aika vahva kun kerran ovat oikein maahantuojan toimesta käyttöoppaaseen yllämainitut rivit painaneet.
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

keke81 kirjoitti:älkää edes verratko can amiin canukki tulee alemmalla tasolla.
:mrgreen: Tämä piristi kummasti kuumeista päivää, kiitos :mrgreen:
Kylätason mönkijäkuski
Vastaa Viestiin