

pelsu100 kirjoitti:Tohon keulimisjuttuun vähän eriävää mielipidettä..
Kyllä se mun mielestä Polle keulii kaasulla! Ja varmasti sitä saa repiäkin jos ei muuten hommasta tuu mitään.
Mun mielestä ei tarvi edes tunkkia apuna. Tuossa linkissä ajokkina 500 SP kaasari -08, vakiorenkaat, 70 kilosella kuskilla eka mönkijä alla ja tuolla vehkeellä alle 10h ajokokemusta ja silleen.
Vauhdista se ei oikeen jaksa, paikaltaan kyllä.
http://www.youtube.com/watch?v=rh7wUWHOSuk
http://www.youtube.com/watch?v=VS0EDx9Pf4o
Jos siihen koneen päälle laittas kaverin joka osaa niksit niin ois varmaan nätimpää jälkeä.
Vaikka itsellä sama kone niin minä en tuossa ole pääosassa
Ps. tämä siis metsämallin täystehoisella ajokilla, ei traktorilla..
Samaa oli itellä. Isolla vaihteella kun laitto kaasua niin nosti kierroksia tappiin ja kesti muutama sekka ennen kuin lähti viemän eteenpäin.Sportsman efi kirjoitti:Mulla on nyt 1300km mittarissa ja alkaa tuntuun että variaattorin remmi luistaa. Sen huomaa kun painaa kaasua eikä tapahdu mitään verrattuna siihen millaisena se oli uutena. onko se normaalia että joutuu vaihtaan remmin jo noin aikaisin?
paljonko remmi maksoi?pelsu100 kirjoitti:Samaa oli itellä. Isolla vaihteella kun laitto kaasua niin nosti kierroksia tappiin ja kesti muutama sekka ennen kuin lähti viemän eteenpäin.Sportsman efi kirjoitti:Mulla on nyt 1300km mittarissa ja alkaa tuntuun että variaattorin remmi luistaa. Sen huomaa kun painaa kaasua eikä tapahdu mitään verrattuna siihen millaisena se oli uutena. onko se normaalia että joutuu vaihtaan remmin jo noin aikaisin?
Varikoppa auki, hihna ehjä, leveydestä lähtenyt 1,6mm savuna ilmaan ja kylki "sileä". Uusi hihna kiinni ja nappaa kun uutena, todella bueno.
Hihnan vaihto 1400 km ja 150h oli vehje ajettu.