sikanopee kirjoitti:E: moottorin tukikumit on aika löysät. Ehkäpä moottori hytkähtää sen verran että variaattori toppaa samalla sekunnilla hihnaan kun pitäisi lähteä ja ei jaksa pyöriä.sikanopee kirjoitti:Onko kukaan selvitellyt miksi nämä 570 sammuu? Tyhjäkäynnillä kun yrittää lähteä liikkeelle ja koskee kaasuun, sammuu! Ei tietysti aina, mutta joka ajokerralla kerran. Ei ole väliä onko kylmä tai lämmin kone.
Sitten kun se joskus sammuessaan tekee sellaisen takapotkun, että menee startista ja välipyörästä hampaat niin maksaa pelkät osat toistatuhatta euroa ja hampaat tietysti jää öljyn sekaan pyörimään, mitähän jälkeä siellä tekevät..
Kahdesti jo mennyt ja 36h mittarissa, seitsemäs kerta viedä kone huoltoon.
Ennen takuun loppua vaihtuu merkki.
Uudet, jäykemmät kumit ovat tulossa kuukauden päästä.
Toivottavasti vika korjautuu, mönkijä on muuten tosi hyvä.
Ehkä liian herkkä kaasuun, metsässä riittäisi laiskempi reagointi.
Eipä vika poistunut kumien vaihdolla.
Olivat vaihtaneet moottorin tukikumit ja linjanneet variaattorin.
Ajelin liikkeen pihassa vähän, pysähtelin ja annoin moottorin asettua tyhjäkäynnille.
Sain vehkeen sammumaan ja riensin hakemaan asentajan ihmettelemään. Lämpöjä oli n.50astetta.
Kone sammui toisenkin kerran asentajan läsnäollessa. Vikakoodeja ei jää.
Siinäpähän nyt soittelevat lisäohjeita jostain.
Kehveli kun olen tosiaan kuskannut rotiskoa jo kai kymmenen kertaa pajalle ja nyt meni melkein kolme tuntia päivästä taas murrin pers33$33n. Kehvelinkehveli taas.