Onko sitten tosiaan niin että poljinta ei voi mitenkään operoida jotta olisi ylempänä. Kohta ainoaksi keinoksi sulle jää veistää astinlaudasta pala pois että saat liikerataa ylemmksi.

Jos tämän hetkinen jarrujen "kunto" säilyy niin antaa paskan olla, vaikka mausta en pidä.BastardoGrande kirjoitti:OK, siis virallisesti jarrusi ovat hyväksytyt ja tieliikennekelpoiset, siis takuuseen on ainakaan vaikeata yrittää saada tällä erää mitään siltäosin.
Onko sitten tosiaan niin että poljinta ei voi mitenkään operoida jotta olisi ylempänä. Kohta ainoaksi keinoksi sulle jää veistää astinlaudasta pala pois että saat liikerataa ylemmksi.
Tuo käsijarrusäiliökin kuulostaa melko oudolta paikalta jalkajarrun ilmaamiseen, mutta kai se pitää uskoaBarossa kirjoitti:HeheeeReima kirjoitti:Eikös se ollut siellä sylinterin sisällä? Kokeile etsiä haulla, muistaakseni siitä oli juttua täällä.
![]()
Käsijarrukahvansäiliön sisällä. Ei kai ny sentään sylinterissä?
Jos se on viisas insinööri miettinyt, että ei mene ilmauksessa yli roiskuvat jarrunesteet hukkaan, kun jäävät siihen käsijarrun nestesäiliöönjupee kirjoitti:Tuo käsijarrusäiliökin kuulostaa melko oudolta paikalta jalkajarrun ilmaamiseen, mutta kai se pitää uskoa![]()
Joo, sieltähän se ilmausruuvi todellakin löytyi ja nyt on jalkajarrussa tuntoa. Onkos kellään muulla sellaista oiretta, että lähtee aika heikosti kylmänä käyntiin? Hörähtää kyllä heti, mutta ei käy kunnolla ja sammuu. Lopulta kun tuon saa käyntiin niin paukkuu putkessa ja tulppa on märkä.Viljami kirjoitti:Jos se on viisas insinööri miettinyt, että ei mene ilmauksessa yli roiskuvat jarrunesteet hukkaan, kun jäävät siihen käsijarrun nestesäiliöönjupee kirjoitti:Tuo käsijarrusäiliökin kuulostaa melko oudolta paikalta jalkajarrun ilmaamiseen, mutta kai se pitää uskoa![]()
![]()
No jaa, on tuo loppujenlopuksi aika järkeenkäypää, jopa. Ilma on jarrunestettä keveämpää, joten ilmausnippa kannattanee laittaa letkuston korkeimpaan kohtaan. Sitten kun (jostain minulle käsittämättömästä syystä (*)) liikennemallissa täytyy muuttaa jalkajarru vaikuttamaan joka tassuun, ja homma tehdään mahdollisimman yksinkertaisesti, niin kyllä letkuston ylin kohta tuonne käsijarrukahvan tienoille asettuu.jupee kirjoitti:Tuo käsijarrusäiliökin kuulostaa melko oudolta paikalta jalkajarrun ilmaamiseen, mutta kai se pitää uskoaBarossa kirjoitti:HeheeeReima kirjoitti:Eikös se ollut siellä sylinterin sisällä? Kokeile etsiä haulla, muistaakseni siitä oli juttua täällä.
![]()
Käsijarrukahvansäiliön sisällä. Ei kai ny sentään sylinterissä?. Onkos tuossa ATP:n jarrujen ilmaamisessa mitään "erikoista" verrattuna muiden menopelien jarrujen ilmaamiseen?
Onpa jotain tuontapaista minullakin .. yleensä tapaan (täysin manuaalin vastaisesti) painaa jonkinverran kaasua startatessa, ja lähtee paljon paremmin. Saattaisi olla, että jos osaisi aina laittaa (lämpötilan, ilmanpaineen, kuunvaiheen, jnpp. mukaisesti) ryypyn juuri oikeaan asentoon, niin lisäkaasua ei tarvitsisi, mutta noin se onnistuu minusta helpommin.jupee kirjoitti:Onkos kellään muulla sellaista oiretta, että lähtee aika heikosti kylmänä käyntiin? Hörähtää kyllä heti, mutta ei käy kunnolla ja sammuu. Lopulta kun tuon saa käyntiin niin paukkuu putkessa ja tulppa on märkä.
LAINAUSjupee kirjoitti: Joo, sieltähän se ilmausruuvi todellakin löytyi ja nyt on jalkajarrussa tuntoa.