Pollen 800:een lisäpoveria

Keskustelua Polaris mönkijöistä.
Julle30
2WD
Viestit: 35
Liittynyt: 29 Huhti 2007 12:56
Paikkakunta: Vantaa

polle 800

Viesti Kirjoittaja Julle30 »

Moi !

tuu testaa mun kiinalaista loncin 250 tl mallia , aja sit sun pollea ja tuntuu että se kulkee sit ihan sikana ... :lol:

meinaan että kaikkia kokeilin ja loppujen lopuksi pistin rahani " viinaan ja naisiin " ja ei ollu enää varaa ostaa polle 800 efiä ...

Aloitin kömpimiseni siis sitten loncin rallyllä ja vähän hävettää..

Sun 800 efi on monen poijjaan unelma , ja ainakin mun , kulkee vakiona mun mielestä jo MAHTAVASTI ..

- Juha
JukkaRu
3WD
Viestit: 102
Liittynyt: 25 Maalis 2007 23:33
Paikkakunta: Etelä-savo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JukkaRu »

TAJ kirjoitti:Teen tänään tuon sytkä muutoksen yhteen laitteeseen ja jos vaan illalla kerkeen niin kirjuutan uuden mikäli vanha ei biteistä paljastu
Ohöm taitaa olla pitkiä päiviä :lol:
Miehillä on aina legot .. aikuisempana ne vaan on erilaisia.
Se oli huono reissu jos vinssi jäi kylmäksi!!
Avatar
webbert
PeltiHalliKreivi
Viestit: 727
Liittynyt: 12 Marras 2005 21:36

Viesti Kirjoittaja webbert »

Pikaopas hommaan.
Ota vauhtipyörä irti. Merkkaa vauhtipyörään ja kehään merkit samalle kohdin. Irrota kehä vauhtipyörästä 3 haaraulosvetäjällä. Mittaa kehän sisähalkaisija ja laske asteet milleiksi (halkaisija kertaa 3.14 jaettuna 360 kertaa 5) Merkkaa milleinä tulos vanhasta merkistä niin että kehä liikkuu alkuperäisestä merkistä myötäpäivään. Paina kehä takaisin prässillä, älä hakkaa vasaralla. Onnistuu myös jäähdyttämällä vauhtipyörä ja lämmittämällä kehä vaikka hellan päällä.
-07 malliin 4 asteen muutos.
TAJ
6WD
Viestit: 388
Liittynyt: 16 Maalis 2005 10:26
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja TAJ »

Juu, tuo homma vähän vastustaa kun 07 dlx malleissa on tuo mäkijarru ja sen toiminta perustuu tuon koneen elektroniikan tietoihin mitkä pikkasen muuttuu tuon sytkän säädön ohella, eli pitää pikkuisen säädellä jotta saadaan kaikki pelaan. Tämän takia olen pantannut tuota ohjetta ettei kaikkien tarvii hakata päätä seinään.

Nyt asia kuitenkin alkaa oleen kunnossa joten illalla teen tuon ohjeen kuvien kanssa ja sen näkyville.

Anteeksi tämä kuhniminen :)
TAJ
6WD
Viestit: 388
Liittynyt: 16 Maalis 2005 10:26
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja TAJ »

Nyt ois tuo ohje valmiina kunhan saisi sen jotenkin maailmalle joku joka sen julkasis vois ilmoitella yv:nä niin lähetän materiaalin
Avatar
rulez
Tracks
Viestit: 1751
Liittynyt: 13 Tammi 2005 21:32
Paikkakunta: Vimpeli Mönkijä: Yamaha grizzly 700 SE -08
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rulez »

TAJ kirjoitti:Nyt ois tuo ohje valmiina kunhan saisi sen jotenkin maailmalle joku joka sen julkasis vois ilmoitella yv:nä niin lähetän materiaalin
Koitas heittää heräte Veli-Pekalle varmaan tuonne modaus ohjeita linkin alle monkiat.com sivustoon ois otollisin paikka ne tuupata !
http://www.tokkyra.arkku.net Tökkyrä 4x4 kotisivut ! päivitetty 21.11.11
http://kuvablogi.com/blog/1331/ Kuvia Ajoreissuilta ! päivitetty 21.2.09
Avatar
Viliko
R.I.P
Viestit: 1231
Liittynyt: 25 Tammi 2006 20:35
Mönkijä:: ArcticCat V2
Paikkakunta: Yläne

Viesti Kirjoittaja Viliko »

Velipekka voi laittaa linkin osoitteeseen kun ehtii ;)
http://atv.koivisto.us/Ennakonmuutos.ppt
Avatar
Zuikki
Tracks
Viestit: 950
Liittynyt: 24 Elo 2005 17:34
Mönkijä:: Herra Polaris
Paikkakunta: Savonmaa Mönkijä:Ranger XP 1000 t1b +SM 1000 t3b+Polaris 110 efi+VahvaJussi400 4WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zuikki »

TAJ kirjoitti:Nyt ois tuo ohje valmiina kunhan saisi sen jotenkin maailmalle joku joka sen julkasis vois ilmoitella yv:nä niin lähetän materiaalin
Nyt on TAJ tehnyt hyvän työn kaikkien Meidän 800 omistajien hyväksi. Tarjoan kaljat kun seuraavan kerran nähdään :drinkers:
Etelä Savon Mönkijöiden videoita
Ranger 1000+Sm1000 t3b+Polaris 110 efi+VahvaJussi 400 4WD
Exät:
Polaris Rzr 900
Polaris Xp 850 t3 -12
Polaris predator 50
Polaris sm 90
Polaris Xp 850 EPS -10
Polaris sp 800 Dlx -07
Polaris sp 800 -05
Polaris sp 600 -03
JukkaRu
3WD
Viestit: 102
Liittynyt: 25 Maalis 2007 23:33
Paikkakunta: Etelä-savo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JukkaRu »

webbert kirjoitti:.
-07 malliin 4 asteen muutos.
Onko sama muutos 05 tai 06 malliin. Kiinnostaisi tietää mistä tuo ohje on peräisin ja miten tuo muutos on oivallettu. Tietääkö kukaan miksi tehtaalla sytytys ennakko sitten laitetaan neljä astetta epäedulliseen kohtaan? Onko sillä joku oikea syy?. Neljällä asteella kasvatettu sytytys ennakko on kuitenkin jo jonkunlainen muutos.

Se on varma että lähipäivinä tuo muutos on myös mun pollessa. =D>

Kiitos vaan tyypeille ohjeista.
Miehillä on aina legot .. aikuisempana ne vaan on erilaisia.
Se oli huono reissu jos vinssi jäi kylmäksi!!
Puuhis
6WD
Viestit: 485
Liittynyt: 19 Maalis 2006 10:53
Mönkijä:: CFmoto Cforce 850 Grey Edition
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Puuhis »

JukkaRu kirjoitti:
webbert kirjoitti:.
-07 malliin 4 asteen muutos.
Onko sama muutos 05 tai 06 malliin. Kiinnostaisi tietää mistä tuo ohje on peräisin ja miten tuo muutos on oivallettu. Tietääkö kukaan miksi tehtaalla sytytys ennakko sitten laitetaan neljä astetta epäedulliseen kohtaan? Onko sillä joku oikea syy?. Neljällä asteella kasvatettu sytytys ennakko on kuitenkin jo jonkunlainen muutos.

Se on varma että lähipäivinä tuo muutos on myös mun pollessa. =D>

Kiitos vaan tyypeille ohjeista.
Yksi mahdollisuus on että tällä saadaan putki niin kuumaksi että pakokaasut palaa mahdollisimman puhtaiksi. Ohjeen on tehny TAJ ja mun koneella on testattu ja haettu sopiva ennakko. :D
JukkaRu
3WD
Viestit: 102
Liittynyt: 25 Maalis 2007 23:33
Paikkakunta: Etelä-savo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JukkaRu »

Olen tuolla automaailman puolella huomannut että noi päästövaatimukset vaikuttaa autojen valmistukseen aivan älyttömästi ja niiden takia joutuvat tekemään monia muuten epäedullisia kompromisseja. Joten en epäile ollenkaan arvelujasi. Tuon muutoksen jälkeenhän saattaa katteetkin lakata sulamasta =D> . (Yhdet katteet poltin ja toisetkun sain niin hitsipilli teki muutaman kuumennuksen niin että putken paikka siirty ja hyvä tuli)
Miehillä on aina legot .. aikuisempana ne vaan on erilaisia.
Se oli huono reissu jos vinssi jäi kylmäksi!!
pöykö
3WD
Viestit: 70
Liittynyt: 13 Touko 2007 23:25
Mönkijä:: 700sportsmanni rakennussarja
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pöykö »

ei mha toi 800 polle tarttee lisätehoa,jos tuntuu niin kanttii putsata paikat siitä. :?
Avatar
webbert
PeltiHalliKreivi
Viestit: 727
Liittynyt: 12 Marras 2005 21:36

Viesti Kirjoittaja webbert »

pöykö kirjoitti:ei mha toi 800 polle tarttee lisätehoa,jos tuntuu niin kanttii putsata paikat siitä. :?
Mitään muuta tarvikkaan ku potkua lisää! Laiska sonta!
pöykö
3WD
Viestit: 70
Liittynyt: 13 Touko 2007 23:25
Mönkijä:: 700sportsmanni rakennussarja
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pöykö »

ainiin,sehän on sportti,nositte kaikki tehot mitä saa nii irti vaan :P
Willez
2WD
Viestit: 43
Liittynyt: 02 Heinä 2006 22:31
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja Willez »

kuinka paljon tuo sytytyksen muuttaminen vaikuttaa? sen voisi tehdä kyllä kun ei kauheen vaikeelta hommalta näytä. kiitos vaa teille kekkä sen on tänne viittyny laittaa 8) :D
Polaris Sportsman 800 Twin EFI -05
Vastaa Viestiin