ATP 330E (liikennemalli) - kokemuksia ?
ARant:lle - Ihan samalla logiikalla olen itsekin tiputtanut Kymcon pois.
Kävin tutustumassa Linhain vehkeeseen ja menen koeajamaan sen kunhan pakkanen hieman hellittää. Se on erittäin asiallinen peli. Samoin olen sopinut 330:n koeajosta, mutta nuo tehorajoitukset ja 330:n suuri paino arveluttavat aina vaan enemmän.
Tarvitsen nelivetoa pihan auraamiseen ja jos Pantterieka onnistui tekemään sitä 90:llä - niin eiköhän noin kinokset siirry Linhailla.
PAK
Kävin tutustumassa Linhain vehkeeseen ja menen koeajamaan sen kunhan pakkanen hieman hellittää. Se on erittäin asiallinen peli. Samoin olen sopinut 330:n koeajosta, mutta nuo tehorajoitukset ja 330:n suuri paino arveluttavat aina vaan enemmän.
Tarvitsen nelivetoa pihan auraamiseen ja jos Pantterieka onnistui tekemään sitä 90:llä - niin eiköhän noin kinokset siirry Linhailla.
PAK
-
- 6WD
- Viestit: 465
- Liittynyt: 27 Loka 2004 20:19
- Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700
- Paikkakunta: Kuhmoinen
Vuosi sitten oli pari: 230 cc takapotku n. 11 kieron ja 280 neliveto n. 14 kieron hillittömään hintaan. Sitten viime syksynä Arctic Cat ei enää puhunutkaan mitään tieliikennemönkkäreistä, mutta nyt talvella mp-näyttelyssä vihjaili uudesta yrityksestä.Sportsman 500 kirjoitti:Mutta eikös catilla ole jo tieliikennemönkijöitä.
Polle nukahti
Saas näkee mikä tuli kaverin 330E:hen. Sammui vain kesken kaiken, ei edes starttaa avaimesta. Valot ja vilkut toimii, muuten on mykkänä polle. Tien reunaan joutui jättämään..
Kannattaa tarkistaa ettei kaasuvaijeri ole liian kireällä. Oma Polle yski ja pätki ekoilla ajokerroilla silloin tällöin kunnes oivalsin että kaasuvaijeri oli liian kireäksi säädetty, siellä kaasuvipuboksissa on sellainen sytytysvirran katkaisin jos kaasu pääsee hirttämään kiinni. Kaasuvivussa pitää olla löysää jokunen milli.
No, kaksissa miehin saatiin urvahtanut peräkärryyn ja huoltoon. Joku liitin oli löysällä, ei sen ihmeenpää. Tulipa tehtyä samalla eka huoltokin.
Huvitti vaan kun kaveri hetkeä aikaisemmin piti esitelmää että mistä laatu muodostuu, oikeen sormella näytti yksityiskohtia pollesta.
Hyvä että sisälle kerkisin kun soitti että se simahti ny...
Huvitti vaan kun kaveri hetkeä aikaisemmin piti esitelmää että mistä laatu muodostuu, oikeen sormella näytti yksityiskohtia pollesta.
Hyvä että sisälle kerkisin kun soitti että se simahti ny...
-
- 6WD
- Viestit: 465
- Liittynyt: 27 Loka 2004 20:19
- Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700
- Paikkakunta: Kuhmoinen
Re: Polle nukahti
Ainakin omasta (ja varmaan muidenkin ATP 330E:sta kiinnostuneiden) puolesta kaveri on kyllä kovasti tervetullut tälle foorumille raportoimaan käyttökokemuksistaan laajemminkin.turo kirjoitti:Saas näkee mikä tuli kaverin 330E:hen. Sammui vain kesken kaiken, ei edes starttaa avaimesta. Valot ja vilkut toimii, muuten on mykkänä polle. Tien reunaan joutui jättämään..


Polle vai aasi
Komento takaisin! Teki saman tempun taas, pysähty kuin seinään. Huollon jannu nimes nyt boksin syylliseksi.
Huomasin kyllä että huoltoheikin huuli oli yhtä pyöreenä kun muillakin..
Huomasin kyllä että huoltoheikin huuli oli yhtä pyöreenä kun muillakin..
-
- 6WD
- Viestit: 465
- Liittynyt: 27 Loka 2004 20:19
- Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700
- Paikkakunta: Kuhmoinen
Re: Polle vai aasi
Mikä boksi se oli - liikennemallin 'spesiaali' (räj.kuvaston C10: Control box 4011223) vai se off-roadin kanssa yhteinen (C10: 4011084)? Vai CDI (E4: 3089718)?turo kirjoitti:Komento takaisin! Teki saman tempun taas, pysähty kuin seinään. Huollon jannu nimes nyt boksin syylliseksi.
Huomasin kyllä että huoltoheikin huuli oli yhtä pyöreenä kun muillakin..
Alkaa tuntua aina vaan paremmalta, ettei tullut silloin syksyllä J-kylän MK/ATV-messujen jälkeen hätäiltyä ..
-
- 6WD
- Viestit: 465
- Liittynyt: 27 Loka 2004 20:19
- Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700
- Paikkakunta: Kuhmoinen
Tuli taas mulkoiltua sitä räjäytyskuvastoa ..
Te, jotka pääsette katselemaan kunnolla itse värkkiä (tai jo olette katselleet): Lähteekö ne pakopuolen lisäilmaletkut imupuolelta (kun joku häkämyrkytystä epäili), vai jostain muualta? Minä sain ainakin osakaavioista sellaisen kuvan, että se olisi variaattorin jäähdytysilman poisto, josta pakopuolen lisäilma otetaan - variaattorin pyörät näyttää olevan oman toimen ohella kohtalaisia keskipakopuhaltimia, että kyllä sieltä jonkin verran ilmanvirtaa tullee ..
Sitten toinen juttu - se kaasuvivun rajoitin. Paljonko tuo näyttäisi vivun liikettä supistavan? Kukaan kokeillut ..
Yllättävän vähän herätti keskustelua se räjäytyskuvastojen vertailu - eikö kenellekään tullut mitään ajatuksia? Ainakin eroja on niin paljon, että alkaa näyttää vähän kyseenalaiselta (ja sikakalliilta) kaikkien moottorin ja voimansiirron 'E-osien' vaihtaminen off-roadin vastaaviin.
Te, jotka pääsette katselemaan kunnolla itse värkkiä (tai jo olette katselleet): Lähteekö ne pakopuolen lisäilmaletkut imupuolelta (kun joku häkämyrkytystä epäili), vai jostain muualta? Minä sain ainakin osakaavioista sellaisen kuvan, että se olisi variaattorin jäähdytysilman poisto, josta pakopuolen lisäilma otetaan - variaattorin pyörät näyttää olevan oman toimen ohella kohtalaisia keskipakopuhaltimia, että kyllä sieltä jonkin verran ilmanvirtaa tullee ..

Sitten toinen juttu - se kaasuvivun rajoitin. Paljonko tuo näyttäisi vivun liikettä supistavan? Kukaan kokeillut ..

Yllättävän vähän herätti keskustelua se räjäytyskuvastojen vertailu - eikö kenellekään tullut mitään ajatuksia? Ainakin eroja on niin paljon, että alkaa näyttää vähän kyseenalaiselta (ja sikakalliilta) kaikkien moottorin ja voimansiirron 'E-osien' vaihtaminen off-roadin vastaaviin.
