ATP 330E (liikennemalli) - kokemuksia ?

Keskustelua Polaris mönkijöistä.
PAK
Noppeli
Viestit: 7
Liittynyt: 27 Helmi 2005 14:22
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja PAK »

ARant:lle - Ihan samalla logiikalla olen itsekin tiputtanut Kymcon pois.

Kävin tutustumassa Linhain vehkeeseen ja menen koeajamaan sen kunhan pakkanen hieman hellittää. Se on erittäin asiallinen peli. Samoin olen sopinut 330:n koeajosta, mutta nuo tehorajoitukset ja 330:n suuri paino arveluttavat aina vaan enemmän.

Tarvitsen nelivetoa pihan auraamiseen ja jos Pantterieka onnistui tekemään sitä 90:llä - niin eiköhän noin kinokset siirry Linhailla.

PAK
Avatar
ATC
Koheltaja (r)
Viestit: 5025
Liittynyt: 01 Marras 2004 22:15
Mönkijä:: Maatalous traktori
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja ATC »

Täälläpä Kukku sulle se linkki uusiin Polariksiin hajoituskuvat.Sivu 2 A Rantin jutussa.Toki vaatii rekisteröitymisen. :wink:
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
kukkumyy
Tracks
Viestit: 1915
Liittynyt: 15 Joulu 2004 23:51

Viesti Kirjoittaja kukkumyy »

Kiitos
ARant
6WD
Viestit: 465
Liittynyt: 27 Loka 2004 20:19
Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700
Paikkakunta: Kuhmoinen

Viesti Kirjoittaja ARant »

Sportsman 500 kirjoitti:Mutta eikös catilla ole jo tieliikennemönkijöitä.
Vuosi sitten oli pari: 230 cc takapotku n. 11 kieron ja 280 neliveto n. 14 kieron hillittömään hintaan. Sitten viime syksynä Arctic Cat ei enää puhunutkaan mitään tieliikennemönkkäreistä, mutta nyt talvella mp-näyttelyssä vihjaili uudesta yrityksestä.
Barossa
Tracks
Viestit: 1677
Liittynyt: 17 Helmi 2005 19:02

Polle nukahti

Viesti Kirjoittaja Barossa »

Saas näkee mikä tuli kaverin 330E:hen. Sammui vain kesken kaiken, ei edes starttaa avaimesta. Valot ja vilkut toimii, muuten on mykkänä polle. Tien reunaan joutui jättämään..
Koheltaja
Koheltaja (r)
Viestit: 8676
Liittynyt: 02 Elo 2004 17:59
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Kannattaa tarkistaa ettei kaasuvaijeri ole liian kireällä. Oma Polle yski ja pätki ekoilla ajokerroilla silloin tällöin kunnes oivalsin että kaasuvaijeri oli liian kireäksi säädetty, siellä kaasuvipuboksissa on sellainen sytytysvirran katkaisin jos kaasu pääsee hirttämään kiinni. Kaasuvivussa pitää olla löysää jokunen milli.
Avatar
ATC
Koheltaja (r)
Viestit: 5025
Liittynyt: 01 Marras 2004 22:15
Mönkijä:: Maatalous traktori
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja ATC »

Toivottavasti se ei viru enää siellä tien poskessa aivan yksinään... :cry: :wink:
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
kukkumyy
Tracks
Viestit: 1915
Liittynyt: 15 Joulu 2004 23:51

Viesti Kirjoittaja kukkumyy »

Ja jos ei omistaja ole sitä korjannu pois niin joku pitkäkyntinen varmasti on.
Barossa
Tracks
Viestit: 1677
Liittynyt: 17 Helmi 2005 19:02

Viesti Kirjoittaja Barossa »

No, kaksissa miehin saatiin urvahtanut peräkärryyn ja huoltoon. Joku liitin oli löysällä, ei sen ihmeenpää. Tulipa tehtyä samalla eka huoltokin.

Huvitti vaan kun kaveri hetkeä aikaisemmin piti esitelmää että mistä laatu muodostuu, oikeen sormella näytti yksityiskohtia pollesta.
Hyvä että sisälle kerkisin kun soitti että se simahti ny...
ARant
6WD
Viestit: 465
Liittynyt: 27 Loka 2004 20:19
Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700
Paikkakunta: Kuhmoinen

Re: Polle nukahti

Viesti Kirjoittaja ARant »

turo kirjoitti:Saas näkee mikä tuli kaverin 330E:hen. Sammui vain kesken kaiken, ei edes starttaa avaimesta. Valot ja vilkut toimii, muuten on mykkänä polle. Tien reunaan joutui jättämään..
Ainakin omasta (ja varmaan muidenkin ATP 330E:sta kiinnostuneiden) puolesta kaveri on kyllä kovasti tervetullut tälle foorumille raportoimaan käyttökokemuksistaan laajemminkin. :) :)
Barossa
Tracks
Viestit: 1677
Liittynyt: 17 Helmi 2005 19:02

Polle vai aasi

Viesti Kirjoittaja Barossa »

Komento takaisin! Teki saman tempun taas, pysähty kuin seinään. Huollon jannu nimes nyt boksin syylliseksi.
Huomasin kyllä että huoltoheikin huuli oli yhtä pyöreenä kun muillakin..
ARant
6WD
Viestit: 465
Liittynyt: 27 Loka 2004 20:19
Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700
Paikkakunta: Kuhmoinen

Re: Polle vai aasi

Viesti Kirjoittaja ARant »

turo kirjoitti:Komento takaisin! Teki saman tempun taas, pysähty kuin seinään. Huollon jannu nimes nyt boksin syylliseksi.
Huomasin kyllä että huoltoheikin huuli oli yhtä pyöreenä kun muillakin..
Mikä boksi se oli - liikennemallin 'spesiaali' (räj.kuvaston C10: Control box 4011223) vai se off-roadin kanssa yhteinen (C10: 4011084)? Vai CDI (E4: 3089718)?

Alkaa tuntua aina vaan paremmalta, ettei tullut silloin syksyllä J-kylän MK/ATV-messujen jälkeen hätäiltyä ..
Barossa
Tracks
Viestit: 1677
Liittynyt: 17 Helmi 2005 19:02

Viesti Kirjoittaja Barossa »

Kerron kun selviää.
Muutoin kaveri on tyytyväinen Polleensa. Nopeus on ainoa mitä kaipaa lisää maantieajossa.
ARant
6WD
Viestit: 465
Liittynyt: 27 Loka 2004 20:19
Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700
Paikkakunta: Kuhmoinen

Viesti Kirjoittaja ARant »

Tuli taas mulkoiltua sitä räjäytyskuvastoa ..

Te, jotka pääsette katselemaan kunnolla itse värkkiä (tai jo olette katselleet): Lähteekö ne pakopuolen lisäilmaletkut imupuolelta (kun joku häkämyrkytystä epäili), vai jostain muualta? Minä sain ainakin osakaavioista sellaisen kuvan, että se olisi variaattorin jäähdytysilman poisto, josta pakopuolen lisäilma otetaan - variaattorin pyörät näyttää olevan oman toimen ohella kohtalaisia keskipakopuhaltimia, että kyllä sieltä jonkin verran ilmanvirtaa tullee .. :?:

Sitten toinen juttu - se kaasuvivun rajoitin. Paljonko tuo näyttäisi vivun liikettä supistavan? Kukaan kokeillut .. :wink:

Yllättävän vähän herätti keskustelua se räjäytyskuvastojen vertailu - eikö kenellekään tullut mitään ajatuksia? Ainakin eroja on niin paljon, että alkaa näyttää vähän kyseenalaiselta (ja sikakalliilta) kaikkien moottorin ja voimansiirron 'E-osien' vaihtaminen off-roadin vastaaviin. :shock:
Barossa
Tracks
Viestit: 1677
Liittynyt: 17 Helmi 2005 19:02

Viesti Kirjoittaja Barossa »

Kamun polle pelittää taas.
Huoltomies vilautti vaan sitä rikkinäistä boksia, sen ehdin näkeen että Made in Taiwan ja tais olla CDI-boksi.
Tyhjäkäynti on ihmeen väkinäistä, kierroksia on pidettävä aikas korkeella että pysyy käynnissä. Jos se potee vielä alkukankeutta..
Vastaa Viestiin