Takuuseen menee, jopa Polariksenppolarris kirjoitti:Morjesta.... nyt on tosiaan ajettu tollanen 3200 kilsaa ja jotain 120 tuntia mun pollella ja nyt ensimäistä kertaa hajos.(toivottavasti myös viimestä kertaa!!) Ja eipä ne noi polarikset oo ilmeisesti sitte tehty tämmösiin "todellisiin arktisiin oloihin", eivaines olihan tossa hajoomisessa hieman ehkä omaakin syytä, mutta kuitenkin.
Eli näin kävi, ajoin metsässä onneks ihan lähellä kotia. Lunta sillain vähän enemmän kun maavaraa. Ajo oli ihan normaalia vanhaa uraa pitkin ei minkään laista huudattamista ja olin noin 200 metriä siellä metsässä vasta ajanu, muutaman kilometrin tiellä ennen sitä. Yhtäkkiä semmonen aikas kova pamaus kuuluu ja kauheet mustat smäigelit lentää sivullepäin. No tottakai nopeesti vaan sammutin mönän ja ihmetteleen että mitäs nyt. Ilmeisesti oli siis pakkasen ja lumen yhhistelmällä päässy öljyn huohotusputki jäätyyn ja keräs sitte kauheet paineet siihen muoviseen öljysäiliöön jonka seurauksena sen laatikon kansi sano poks ja meni palasiks. Mönkijä vetämällä kotiin kaverin mönkijällä ja sitten vaan lapioimaan niitä öljyjä sieltä hangeltaNyt sitten vaan taistellaan meneekö takuuseen vai ei. En etes tiedä onko tossa mitään öljynpaineen merkkivaloo mut ei se mitään ihmeellisiä ainaka vilkuttanu enne tota, tai sit en vaan kyenny huomaan?
Onkos näitä samammoisia ku sieniä sateella vai onko vähän harvinaisempaa, eka kerta ei ole, sen tiedän.
Ja kyllä kannattaa sulatella niitä mönkijöitä aina sillon tällön lämpösessä, ja kuivaks asti kans. Ja mitä ootte mieltä kuuluisko mennä takuuseen vai oliko vaan omaa tyhmyyttä? Toivottavasti nyt vaan äkkiä mönkijä kotia ni pääsee ajeleeeeen <3

Mulla teki autossa saman homman joku vuosi sitten ja siitä meni kone lähes kokonaan uusiksi ja takuuseen meni vaikka sekin oli loppunut pari kk ennen korkkausta, auto oli VW