E-mallien tuska!

Keskustelua Polaris mönkijöistä.
ylilammikko
2WD
Viestit: 29
Liittynyt: 22 Huhti 2008 21:14
Mönkijä:: ATP 330E

Re: E-mallien tuska!

Viesti Kirjoittaja ylilammikko »

No niin vanha topikki mutta kun tuli itsellä ajankohtaiseksi niin kysympä vielä että onko jollain nyt sitten selvillä tuo oikea ilmaustapa / järjestys? Yksi ilmaruuvi piilossa säiliössä..Ok.. mutta onko väliä missä järjestyksessä ilmailee? ilmeisesti pyörillä kuitenkin omat ruuvinsa..
ylilammikko
2WD
Viestit: 29
Liittynyt: 22 Huhti 2008 21:14
Mönkijä:: ATP 330E

Re: E-mallien tuska!

Viesti Kirjoittaja ylilammikko »

Kahvalta ilmattu, ilmaa tuli reilusti, poljin parempi kuin koskaan... päivän!

Eli ilmaa tulee kokoajan lisää mutta missään ei ole vuotoa??? Any ideas?
2x4Mönkii
4WD
Viestit: 146
Liittynyt: 25 Marras 2006 15:41
Mönkijä:: Kymco 500 irs

Re: E-mallien tuska!

Viesti Kirjoittaja 2x4Mönkii »

Samaa teki myös 330 ATP, noin viikon välein piti ilmata.
ARant
6WD
Viestit: 465
Liittynyt: 27 Loka 2004 20:19
Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700
Paikkakunta: Kuhmoinen

Re: E-mallien tuska!

Viesti Kirjoittaja ARant »

ylilammikko kirjoitti:Kahvalta ilmattu, ilmaa tuli reilusti, poljin parempi kuin koskaan... päivän!

Eli ilmaa tulee kokoajan lisää mutta missään ei ole vuotoa??? Any ideas?
Olisiko sellainen vaurio, joka imee, muttei puhalla ? Ei sen noin pitäisi käyttäytyä - minä olen laittanut keskimäärin joka toiseen vuosihuoltosaatteeseen muistutuksen ilmaustarpeesta (ja yleensä enemmän kaiken varalta kuin oikeasti aiheesta). Jarrut on kyllä aika vähällä käytöllä, koska minulla on vähän sellainen motto, että "jos pelkkä kaasun hellittäminen ei riitä, vaan pitää painaa jarruakin (*), niin ennakointi on pettänyt".

* = Paitsi ajoneuvon lopulliseen pysäyttämiseen 'stop-linjalle', parkkiruutuun, tjms.
ylilammikko
2WD
Viestit: 29
Liittynyt: 22 Huhti 2008 21:14
Mönkijä:: ATP 330E

Re: E-mallien tuska!

Viesti Kirjoittaja ylilammikko »

Joo kyllähän tuon pysähtyyn saa normaaliajossa vaikka ilman jarruja.. sitten vaan kun se paappa tempasee yllättäen stop-merkin takaa eteen tai jokin kettua isompi elikko hyppää tielle ei olisi pahitteeksi jos yhtään ehtii reagoimaan että jarrut toimisi.

Täytyy nyt tsekata vielä renkaiden päästä palat sun muut josko siellä jotain..
Vastaa Viestiin