E-mallien tuska!
-
- 2WD
- Mönkijä:: ATP 330E
Re: E-mallien tuska!
No niin vanha topikki mutta kun tuli itsellä ajankohtaiseksi niin kysympä vielä että onko jollain nyt sitten selvillä tuo oikea ilmaustapa / järjestys? Yksi ilmaruuvi piilossa säiliössä..Ok.. mutta onko väliä missä järjestyksessä ilmailee? ilmeisesti pyörillä kuitenkin omat ruuvinsa..
-
- 2WD
Kahvalta ilmattu, ilmaa tuli reilusti, poljin parempi kuin koskaan... päivän!
Eli ilmaa tulee kokoajan lisää mutta missään ei ole vuotoa??? Any ideas?
Samaa teki myös 330 ATP, noin viikon välein piti ilmata.
-
- 6WD
- Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700
Olisiko sellainen vaurio, joka imee, muttei puhalla ? Ei sen noin pitäisi käyttäytyä - minä olen laittanut keskimäärin joka toiseen vuosihuoltosaatteeseen muistutuksen ilmaustarpeesta (ja yleensä enemmän kaiken varalta kuin oikeasti aiheesta). Jarrut on kyllä aika vähällä käytöllä, koska minulla on vähän sellainen motto, että "jos pelkkä kaasun hellittäminen ei riitä, vaan pitää painaa jarruakin (*), niin ennakointi on pettänyt".ylilammikko kirjoitti:Kahvalta ilmattu, ilmaa tuli reilusti, poljin parempi kuin koskaan... päivän!
* = Paitsi ajoneuvon lopulliseen pysäyttämiseen 'stop-linjalle', parkkiruutuun, tjms.
-
- 2WD
Joo kyllähän tuon pysähtyyn saa normaaliajossa vaikka ilman jarruja.. sitten vaan kun se paappa tempasee yllättäen stop-merkin takaa eteen tai jokin kettua isompi elikko hyppää tielle ei olisi pahitteeksi jos yhtään ehtii reagoimaan että jarrut toimisi.
Täytyy nyt tsekata vielä renkaiden päästä palat sun muut josko siellä jotain..
Täytyy nyt tsekata vielä renkaiden päästä palat sun muut josko siellä jotain..