Hitto! Popcornit loppu! Oottakaa hetki käyn tekemässä lisää...
Kyllähän asia on niin että tällä suunsoittamisella ei päästä mihinkää lopputulokseen. Molemmissa juoksuhaudoissa on saman verran lumppareita ja taitaa kevätaurinko sulattaa ammukset ennenkuin ratkaisua saadaan.
Jäitä hattuun molemmille hiekkalaatikon puolille jotta mielenkiintoinen aihe ei karkaa käsistä ja sorruta samantyylisiin kehumisiin kuin edesmenneessä cana vs terra kohelluksissa. Tämä on mielenkiintoinen ja tärkeä aihe, mutta 85% kommenteista silkkaa soopaa.
Näin yhden pollen konetuhon kokeneena seuraan suurella mielenkiinnolla tämä prosessin edistymistä ja lopputulosta.
Round 56, olkaa hyvät! Popparit tuli just mikrosta!
Mönkiminen on mun juttu. Ei tarvi näyttää eikä haista hyvälle!
Kymco 500-> Yamaha Grizzly 660 ->Can-Am 800 Outlander ->Polaris Sportsman 450 ->Honda Rincon 650 FA ->Polaris Sportsman 850 XP EPS -13 -> Polaris Sportsman 850 XP T3 -14
Tötterö kirjoitti:Miksi mä rakkaat kertoisin kaikille teille höpö höpö lukijoille?
Nyt on faktaa ja sillä elellään.
En kait mä niin tyhmä olen että painostuksen alla purkautuisin. Päin vastoin mitä enemmän ahdetaan sitä vaikeampaa tilanteeseen toinen joutuu..
Ominaispiirre mulla.
Noh juurihan purkauduit
Ja kohta varmaan lisää.
Lopeta jo se uhoaminen täällä ja keskity itse asiaan. Osta vaikka toinen moottori jostain purku mönkkäristä. Niin mä tekisin.
Oli se sitten vika myyjässä ostajassa, tai tehtaassa, niin mikä ihmiset ajaa aina aukomaan päätään. Harrastaja on ostanut laitteen ja se on mennyt rikki, ja nyt sitä välittää. On epätoivoa, ja uhoa. Entä sitten. Kaikkia meitä ottais päähän, mut tää töttöröö tuo tunteensa, ja asiansa esille. Ei kait meidän tarvitse siitä häntä rankaista? Antakaa jeesia koneen kunnostuksessa, niin kuin osa tekeekin. Ehkä on vähän ylilyöntiäkin tapahtanut mutta mitä siitä? Jos töttöröö avautuu korjausfirmalle, niin korjausfima avautuu takaisin... Ei siihen mitään akkalaumaa tarvita toistamaan toisten asioita... *heittämään* bensaa liekkeihin...
Osa tän foorumin ihmisistä voisi käydä katsomassa mallia vaikka pohjolankurapyöräilijöistä kuinka sovussa asioista kysellään ja neuvotaan. Siellä on oikeasti hyvä fiilis, ja ei heti telata jos kysyt tyhmiä. Siellä mäkin sain hyvän vastaanoton vaikka olinki täysi noobie. Täällä on aina vähän negatiivinen asenne. Muutama hyvä tyyppi jotka jaksaa jeesaa ja vastailee "tyhmiinki" kysymyksiin.. Eikä ensimmäinen vastaus ole, että käytä hakua.. Livenä olen myös tavannut tämän ja edellä mainitun foorumin ukkoja, ja mulle on jäänyt niistä todella positiiviset fiilikset.
Avautuminen ei nyt koskenut pelkästään tätä ketjua, vaan ylipäätään. Mä en ole koskaan tuntenut itseäni tervetulleeksi tänne foorumille, vaikka muutamat mönkijät alla on ollut ja on. Menkää ihan vähän itteenne ja miettikää mitä vastaatte, ehkä typeräänki kysymykseen. Mönkijäpiirit on oikeasti pienet, niin eiköhän meidän pitäisi oikeasti koittaa pitää yhtä tässä harrastuksessa. Oli se sitten crossia tai möyrintää...
Mä varmaan saan tästä viestistä paskaa niskaan, mut saapi antaa. En pidä itseäni kovin herkkänahkaisena.. Munki jutut voi ärsyttää porukkaa, ja joku voi pitää niitä prassailuna,(ei ole tarkoitus) tai liian yltiöpositiivisena. Mut se on mun luonne, ja emmä muuksi muutu.
Terv: Jani R..
Can Am 1000 Renegade Xxc Triple Black 2018. T3b (80km-h) ABS
Can Am 1000 XTP 2013 (TL)
Yamaha Raptor700 2008 (TL) / Polaris 570, 2017 raktori
Yamaha Raptor700 ,2007 (TL)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
Mitä pidemmälle tarina käy niin kohta LKP tarvii oman kätyrin.
Edelleen olisin luullutalunpetin että maahantuoti sanoo että annamme sulle uuden koneen ja tarjoa,jotain kiwaa.
Tämä hienosti ja tyylillä (kuulemma) hoitawa taho ei edes tähän pysty vaan tarjotaan jotain täysin naurettavaa hyvitykseksi, niin kerpele pitäköön tunkkinsa. Minä lupaan että teen konsernille monen tonnin vahingon.
Tyhmä säästää paikasta jolloin viimeistään peli pitäisi viheltää poikki.
Mua oikeasti välittää tää asiakkaan pienuus jollei vielä ole käynyt selväksi !
Ajattale tää homma harrastuksena. Ne maksaa aina... Laita reilu tonni haisemaan, niin sitten sulla on peliä pitkäksi aikaa. Loppujen lopuksi halpa hinta.. Toki se ois reilua, jos tehdas vaikka sulle laakerit, ja muut osat kunstantaisi. Siihen mä en ota enempää kantaa. jokaisella tuotteella on elinikä, ja se selvii kuluttaja-asimieheltä. Jos tappelemaan haluat lähteä, niin voi olla pitkätie... Sovi kyseisen firman kanssa asia, ja niin ne voi jopa auttaa sua vian etsinnässä, tai antaa vinkkejä. Loppujen lopuksi nää asiat järjestyy varmasti paljon paremmin ilman tappelua. Jos mä ostan käytetyn vehkeen yksityiseltä, niin sen hinta on sen verran halpa, että mä korjaan vaikka koko mosan omaan piikkiin. Toki jos ostan liikkeestä, niin olen maksanut sen hinnan uloskannossa. Silloin etitään ratkaisu, ja siinä vaiheessa mä tiedän että liikkeen kanssa pääsen yhteisymmärykseen loppusummasta. Eli luotan paikkaan mistä sen ostin. Mulla on moottoripyörä maailmasta hyviä esimerkkejä miten huollot hoidetaan, ja missä jatkossakin kaupat teen.
Mullois tuolta motskapuolelta paljon juttua miten kauppaa tehään ja miten 4 ihmistä vaihtaa firmaa jos ei vähän tulla vastaan asioissa. Mut ei taida kuulua tänne, joten jätetään väliin
Can Am 1000 Renegade Xxc Triple Black 2018. T3b (80km-h) ABS
Can Am 1000 XTP 2013 (TL)
Yamaha Raptor700 2008 (TL) / Polaris 570, 2017 raktori
Yamaha Raptor700 ,2007 (TL)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
Kaikki sonta menee läpi just siihen päivään asti jolloin et tiedä olevasi vahvoilla.
Vastaantulo on vähintäänkin naurettava. Jos minä hoitaisin takuu-/virhevastuuasoita olisi kommentti et lista tänne ja täältä vastaus mietinnän jälkeen.
Mutta kun vastaus on että niin ja niin paljon %..
Pitäköön tunkkinsa. Mielummin levitän tietoa muille tahoille ja teen monen kymmenen tappion liikevaihtoon.
Olen aina ihmetellyt että miten tyhmiä palkataan konserneihin.
Jokainen menetetty € ei olekaan menetty vaan nimenomaan mainosta pitkällä juoksulla !!
On sitä muillakin käynyt huono tuuri käytettyjen kanssa. Itsellä meni KTM:n moottori remonttiin rahaa 1500€ ja myyjän mukaan piti olla hyvin huollettu ja pidetty. Ajoin vain 500km oston ja moottorin avaamisen välissä.
Kyllähän se ketutti mutta en soittanut teeämmään enkä edes myyjälle.
Koitetaan vaan laittaa nää vehkeet hammasta purren kasaan jos ei 100% selvää ole syyllisestä.
nyk. Polaris Sportsman 500 HO traktori
ex. Comanche Cross 300 (eka ja vika kiinalainen)