Polle 850-09 piiputti (konerikko?) VIDEO LISÄTTY!

Keskustelua Polaris mönkijöistä.
Jani_rr
6WD
Mönkijä:: Can Am 1000 XTP TL 2013

Re: Polle 850-09 piiputti (konerikko?) VIDEO LISÄTTY!

Viesti Kirjoittaja Jani_rr »

Tarkennetaan sen verran, että mä otan nää harrastuksena. Toki jos mullon laite on sen verran uusi niin kyllä mä kyselisin tehtaan perään asiasta vaikka sitten muiden tahojen avulla. Ne varmasti osaa kertoa sen näkökulman mikä on oikea. Oli se sitten feelgood tai yksinkertaisesti tuotteen pitää kestää niin ja niin kauan. Mullei valitettavasti ole enempää neuvoja millä voisin sua auttaa..

Jani
Can Am 1000 Renegade Xxc Triple Black 2018. T3b (80km-h) ABS
Can Am 1000 XTP 2013 (TL)
Yamaha Raptor700 2008 (TL) / Polaris 570, 2017 raktori
Yamaha Raptor700 ,2007 (TL)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
Jani_rr
6WD

joonaspaa kirjoitti:On sitä muillakin käynyt huono tuuri käytettyjen kanssa. Itsellä meni KTM:n moottori remonttiin rahaa 1500€ ja myyjän mukaan piti olla hyvin huollettu ja pidetty. Ajoin vain 500km oston ja moottorin avaamisen välissä.
Kyllähän se ketutti mutta en soittanut teeämmään enkä edes myyjälle.

Koitetaan vaan laittaa nää vehkeet hammasta purren kasaan jos ei 100% selvää ole syyllisestä.
Tätä mä just tarkoitin. Sulla on joonas 1500€ jälkeen uusilaite alla jolla ajaa sen 10k lisää. Mun mielestä halpa hinta. Mä ostin raptorin niin ei mulla ollu kun myyjän puheet miten se toimii, ja akku kuollut, niin kaupat tein aika sokkona (toki sokkona vaihdossa meni munki laite vaihdossa, mut kyl mää sen kehtasin vaihtoon viedä). Toki se käyntiin lyöntiin. Mut tunnen noi XT 660;n koneet sen verran hyvin, että vaikka ois leikannut kiinni ekalla reissulla, niin se ois kuntoon laitettu ja jatkettu matkaa ilman marinoita. Uusi akku siihen piti ostaa, ja vilkut vaihtaa, niin ei ole sen jälkeen mitään ongelmia ollut. Huippu peli, ja olen todella tyytyväinen että voin jatkaa talviharrastelua neljällä renkalla kahden sijaan. Elämä on... Mä oisin ostanut mun vanhan ravunki takaisin jos ostaja olisi kyllästynyt siihen :) ei ollut..
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
joonaspaa
3WD
Mönkijä:: Polaris 500 HO EUT

Viesti Kirjoittaja joonaspaa »

Omalla kohdalla tämä moottorin porsiminen johtui luultavimmin liian pitkästä öljynvaihto välistä tai huonolaatuisesta öljystä. Oli moottorin sisällä mustaa möhnää. Ja tämä kaikki johti runkolaakerien ennen aikaiseen tuhoutumiseen, joka taas johti molempien öljypumppujen, kaikkien laakerien, männän sekä nokka-akselin vaihtokuntoon menemiseen.
Viimeksi muokannut jukka81, 07 Helmi 2015 07:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Lainauksen poisto.
nyk. Polaris Sportsman 500 HO traktori
ex. Comanche Cross 300 (eka ja vika kiinalainen)
Tötterö
6WD

Viesti Kirjoittaja Tötterö »

Osaako kukaan laskea yksi + 1 näiden edellisten kirjoittajien jälkeen? Onneksi osaa ;D
Tötterö
6WD

Nää kaikki puolustuspuheethan on toisesta leiristä. Niin ei siitä oikeudenmukaisesta :D
Jani_rr
6WD

Mullon töttöröö sympatiat täysin sun puolella. Kyl mä oisin maahantuojaa kyselly mukaan jos ois uudempi peli, ja se rikki ois mennyt. Mut 2007 vuosimallin härveli, niin siinä suhteessa ei ois paljoo huudeltu mihinkään suuntaan jos ois porsinut. :) Joonaspaa toi mielipiteensä julki, ja se oli haukannut, mut kuntoon laittanut ja taas meno jatkuu. Et kyllä sullakin vielä toivoa on. :)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
motocoyote
Tracks
Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700 tr -15

Viesti Kirjoittaja motocoyote »

Mikäli tötterön kamppeen tunnit pitävät paikkaansa niin ei tosiaankaan sais niillä tunneilla vielä kampiakselilta laakerit porsia..

Ja mitä tulee tämän negatiivisen julkisuuden aiheuttamiin rahallisiin vahinkoihin, niin todennäköisesti tämänkin tapauksen vuoksi jää muutama uusi polle ostamatta. Nämä uusien, tai ainakin uudenveroisten, kamppeiden hajoavat moottorit kun eivät kovin kaksista mainosta merkille ole.
(Sattumoisin tiedän kahden uuden pollen ostopäätöksen perutun jopa tuon minun Bossin moottoririkon vuoksi, vaikka se loppujen lopuksi takuun piikkiin menikin, eikä itselleni jäänyt maksettavaksi muuta kuin moottoriöljyt ja hihna. Tuskinpa itsekään enää ostan uutta polarista.)
- Turha Äänestys!! LUKKOON!!
- Käytä hakua! Tästä on jo keskusteltu etukäteen!

Yamaha Grizzly 700 traktori -15
Suzuki Bandit 1200 -97
Suzuki JR80 -06
Suzuki LT80 -06
Rapsa85
6WD
Mönkijä:: Can-Am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rapsa85 »

Ei nauti polaris luottamusta tälläkään suunnalla. Canalla saanut ajella huolettomasti, normaalien kulumien siivittämänä. Qsc tosin porsi, mutta se ei alunperin sinne kuulukkaan. Moottorivikoja, rikkinäisiä häkkejä, katkenneita vetareita=polaris
Hold my beer..
pusikkoon
Tracks
Mönkijä:: 2012 Foreman

Viesti Kirjoittaja pusikkoon »

Näinhän se menee että harvoin ihan kaikkea saa samassa paketissa. Jos Polle olisi vielä kuuluisa luotettavuudestaan, niin kuka näitä muita enää ostaisi :mrgreen:
Built to work ─ even harder.
Myydään 2" etu/taka vinssiteline/vetokoukkusarja http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 17#p488396
Rosterinen puskulevy 167x51cm 160€ http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 23&t=43518
Barossa
Tracks

Viesti Kirjoittaja Barossa »

Aikanaan itsekin ostin Polariksen kiinalaisen tilalle. Sillä mielin, että tällä harrastetaan pitkään ja huolettomasti.
Oli iso juttu ja -sijoitus vähävaraiselle.
Karkeesti sanoen pari viikkoa ajoa - korjaamolle... sitä vauhtia edettiin. Takuunalanen peli ja asiat hoitui kyllä todella mutkattomasti ja palvelu muutenkin huippu luokkaa.
Mutta polaris oli pettymys.

Aika kultaa muistot, Polaristakin katseltu jälleen "sillä silmällä".
Tämä topikki nosti taas lievän inhon pollea kohtaan, ei tule olemaan minun peli "koskaan".

Vaikka tötterön tapauksesta ajatellut, että meitä on to-del-la-kin moneen lähtöön. :shock:

Mutta... kun ko. henkilön laite on, väitetysti, noinkin vähän käytetty, niin ison maahantuojan voisi toivoa olevan sen verran kiinnostunut edustamastaan laitteesta, että ottaisi tutkittavaksi, mikä ison moottorivaurion on aiheuttanut.
Vai onko se vaan niin, (kuvainnollisesti) että "vanha sonta on maatunut, ei kannata tonkia kun uuttakin jo pukkaa".
Tötterö
6WD

Jos maahantuoja haluaisi hoitaa vasen kunnialla, niin he kasaisivat koko romun täysin maksutta. Työhän on jo puoliksi tehty vaikkei kuluttajan sellaista kuuluisi joutua tekemään ollenkaan tän ikäiseen.
Tötterö
6WD

Minimi vaatimus kaikki osat ilmaiseksi ja piste !
Tötterö
6WD

Jos koko rempan hinta pelkästään töiden osalta 6000€ niin mielestäni olen tullut riittävästi vastaan.
Osat mulle ja case close..
hape
6WD
Mönkijä:: Honda 500FA

Viesti Kirjoittaja hape »

Barossa kirjoitti:Mutta... kun ko. henkilön laite on, väitetysti, noinkin vähän käytetty, niin ison maahantuojan voisi toivoa olevan sen verran kiinnostunut edustamastaan laitteesta, että ottaisi tutkittavaksi, mikä ison moottorivaurion on aiheuttanut.
Vai onko se vaan niin, (kuvainnollisesti) että "vanha sonta on maatunut, ei kannata tonkia kun uuttakin jo pukkaa".
Ehkä sitä kiinnostusta olisi enemmän löytynyt jos ko. laitteen omistaja olisi ollut itsekkin siihen valmis sitoutumaan. Jos loppupeleissä olisi osoittautunut että vauriot olisivat käyttäjäperäisiä niin viestiketjun perusteella maksajaa ei olisi löytynyt. Ilmaseksihan mikään korjaamo ei näitä auo. Helpompi sitten pestä kätensä koko sotkusta, erilaisia mollaus casejahan on joka paikka pullollaan eikä niillä todellista painoarvoa ole muutamaa epävarmaa ostajaa lukuunottamatta.

Mutta ilmeisesti jotakin on maahantuoja kuitenkin lohdutukseksi yrittänyt tarjota? Ja ei kelvannut.
Eikä tässä sen kummemmin missään leireissä istuta, taustatukea varmasti saa jos asiansa osaa oikein esittää, tämä tapaus on vaan mennyt jo niin pelleilyksi niin omistajan kuin fooruminkin puolesta.
jiiipee
6WD
Mönkijä:: Can Am 570 Pro T3b

Viesti Kirjoittaja jiiipee »

Hapen loppu sanoihin on helppo yhtyä.
Ulkona.
Vastaa Viestiin