Polle 850-09 piiputti (konerikko?) VIDEO LISÄTTY!
Re: Polle 850-09 piiputti (konerikko?) VIDEO LISÄTTY!
Painevalo olisi hyvä olla ja eihän se haittaisi jos näissä olisi vielä määrä anturi niinku autoissa on.
Olikos tähän se remmi vaihdettu 130 h kohdalla... Tuli vain mieleen kun mulla jammussa 500 h ja en oo koskaan edes harkinnu kattovani miltä se remmi näyttää. Paljon kuullu ja lukenu että polarikseen on pitäny vaihtaa tiuhaan remmejä.
4 vuoden huollot on tullu maksamaan n.1300 e. Vielä vuosi takuuta jäljellä. Sit pitää opetella ite vaihtamaan öljyt.
Jos ei tekis mitään huoltoja nii oishan sitä neljässä vuodessa säästyny koneremonkin verran rahaa.
Olikos tähän se remmi vaihdettu 130 h kohdalla... Tuli vain mieleen kun mulla jammussa 500 h ja en oo koskaan edes harkinnu kattovani miltä se remmi näyttää. Paljon kuullu ja lukenu että polarikseen on pitäny vaihtaa tiuhaan remmejä.
4 vuoden huollot on tullu maksamaan n.1300 e. Vielä vuosi takuuta jäljellä. Sit pitää opetella ite vaihtamaan öljyt.
Jos ei tekis mitään huoltoja nii oishan sitä neljässä vuodessa säästyny koneremonkin verran rahaa.
Minun mielestäni Touhupete puhuu 100% asiaa.tinke77 kirjoitti:Jussi kirjoitti:Touhupeteltä tiukkaa tekstiä ensimmäiseksi viestiksi. Olisit voinut itsesi muutenkin esitellä....
Antakaa tötterön nyt korjata se polaris ihan ilman isoja trolleja
Ajattelin aivan samaa...Ehkä tuo purkautuminen helpotti.
Toisekseen on ihan OMA VIKANSA jos ostaa mönkijän josta tämä erittäin tärkeä valo puuttuu

Tekemällä oppii... Tai sit ei.
Öljynpainevalo, jos sellainen on, pitää olla erittäin näkyvä että sen viestillä ehtii pelastamaan moottorin jos sittenkään. Melkein pitäisi olla automaattisammutus ja edelleen viesti näyttöön sammumisen syystä.
Kaikissa autoissakaan ei öljynpainevaloa ole mutta niissä on öljymääränvalo, valmistaja on kokenut ettei painevalo ole tarpeellinen.
Kaikissa autoissakaan ei öljynpainevaloa ole mutta niissä on öljymääränvalo, valmistaja on kokenut ettei painevalo ole tarpeellinen.
Järjetöntä. Kehitys menee takapakkia ja vain kulutuskäyttäytymisellä voidaan vaikuttaa mitä meille myydään.
Tietty valmistajahan tuossa säästää ja jälkimarkkinointi kiittää.
Tietty valmistajahan tuossa säästää ja jälkimarkkinointi kiittää.
Siitä vain viestiä valmistajalle:
http://www.polaris.com/en-us/corporate/ ... actus.aspx
http://www.polaris.com/en-us/corporate/ ... actus.aspx
Noviisi
Yamaha Grizzly 450 "Pikkukikotin"
Yamaha Grizzly 450 "Pikkukikotin"
-
- 6WD
- Mönkijä:: -11 sporttimanne 400 h.o
Eikös huolto mitannut tästä öljynpaineet ja ne oli kohdillaan? Vai muistanko väärin. Sen verta monta sivua tekstiä ettei jouda nyt kahlaamaan läpi.
-
- 6WD
- Mönkijä:: Honda 500FA
Tuossa muutama sivu takaperin jo kyselin mutta ei vastausta kuulu. Vai meneekö tämä nippuun ilman että syy selviää. Hazardihommaa sanon. Jos öljynpaineet on ollu kohilaan niin tukoshan siellä on varmaan ollut jossakin kanavassa, jos voitelun puute on iskenyt, kuten olen rivienvälistä arvaillut? Laita vaikka yv llä jos et julkiseen jakoon halua laittaa.hape kirjoitti:Joko vaurion aiheuttaja on tiedossa?
Eikö vian aiheuttaja ole jo moneen otteeseen tullut selväksi ?
Meillä ja maahantuonnilla vaan hiukan eri käsitykset siitä.
Turha samaa asiaa jauhaa kuten niin montaa muutakaan koska jengi on kuitenkin mieltä sitä mitä itse haluaa.
Meillä ja maahantuonnilla vaan hiukan eri käsitykset siitä.
Turha samaa asiaa jauhaa kuten niin montaa muutakaan koska jengi on kuitenkin mieltä sitä mitä itse haluaa.
-
- 6WD
Eli mikä? Tähänasti olen lukenut vain arvailuja.
-
- 6WD
Tötterö kirjoitti:Kiitos ylle.
Vaurion on aiheuttanut mitä ilmeisemmin väärä toleranssi kiertokangessa, laakerissa tai kasauksessa.
- jami85
- Tracks
- Mönkijä:: polaris sportsman 570 EFI -14
Eli mikähän noista kolmesta sen vaurion nyt sitten aiheutti?
Entä onko vika nyt korjattu?

Tuostako meinaat?? Kyllä siitä pääsee...OHHOH!!!! Viittikkö vettää vinssin tuohon puuhun???
-
- 6WD
- Mönkijä:: Sportsman 500 EFI EUT 2012
Nippuun ja myyntiin vähätuntisena hyvin pidettynä. Näin ainakin moni tekisihape kirjoitti:...Vai meneekö tämä nippuun ilman että syy selviää. Hazardihommaa sanon...hape kirjoitti:Joko vaurion aiheuttaja on tiedossa?
Sportsman 500 EFI EUT 2012
^antaa monen kusettajan niin tehdä.
Itse haluaisin jo pikkuhiljaa vehkeeseen palikoita jotta voisi edes yrittää aloittaa kasausta.
Aina hommat seisoo jonkun tahon takia.
Itse haluaisin jo pikkuhiljaa vehkeeseen palikoita jotta voisi edes yrittää aloittaa kasausta.
Aina hommat seisoo jonkun tahon takia.
- jami85
- Tracks
- Mönkijä:: polaris sportsman 570 EFI -14
hape kirjoitti:Tötterö kirjoitti:Kiitos ylle.
Vaurion on aiheuttanut mitä ilmeisemmin väärä toleranssi kiertokangessa, laakerissa tai kasauksessa.
No sano fittu viimeinki että mikä noista kolmesta sen vaurion aiheutti vai tiiäkköhän sinä itekkään sitä vieläkään??
Tuostako meinaat?? Kyllä siitä pääsee...OHHOH!!!! Viittikkö vettää vinssin tuohon puuhun???
Homma edennyt peräti pesuvaiheeseen.
Öljypumppu myös irroitettu ja purettu.
Öljypumpun sihti joka ei ole näkyvissä ennenkuin pumpun irroittaa oli myös täynnä skeidaa.
Tai ei täynnä mutta ei ainakaan ole parantanut öljyn kiertoa.
Kiertokangesta ja laakerista irronnutta mössöä eli kuparin ja alumiininpalasia vähän joka puolella alakerrassa
Öljypumppu myös irroitettu ja purettu.
Öljypumpun sihti joka ei ole näkyvissä ennenkuin pumpun irroittaa oli myös täynnä skeidaa.
Tai ei täynnä mutta ei ainakaan ole parantanut öljyn kiertoa.
Kiertokangesta ja laakerista irronnutta mössöä eli kuparin ja alumiininpalasia vähän joka puolella alakerrassa