Polaris sportman 500 h.o. kuristus
-
- Noppeli
- Viestit: 1
- Liittynyt: 07 Loka 2007 16:31
- Paikkakunta: vantaa
Polaris sportman 500 h.o. kuristus
Onkos kukaan tutkinut miten on kuristettu?
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10879
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
Haku on kätevä- > http://keskustelu.sammysatv.com/search.php
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
-
- 2WD
- Viestit: 37
- Liittynyt: 06 Maalis 2008 17:13
- Mönkijä:: Can-Am 500 T3,Linhai 600,Honda
- Paikkakunta: Lahti
Itselläni on Sportsma X2 500 H.O. joka oli kuristettu alumiini holkilla imupuolella ja takaäänen vaimentimella. Holkki pois ja maastomallin äänenvaimennin, niin samat tehot kuin maastomallissa. Ruiskunohjaus boxikin näkyi olevan sama tieliikenne- ja maastomallissa. Olisi luullut, että olisi ollut helpoin tapa kuristaa tehot boxin ohjelmalla. Toisaalta olisi myös ollut vaivattomin tapa ottaa ne pois 

Paljonkos Teillä mittarit näyttää kun laskee peukalo suorana menemään? Itsellä kuristettu Polle, oman mittarin mukaan 60km/h ja pienessä alamäessä se rullaa sen 70km/h. Tieajossa kaipaisi hiukan lisää vauhtia
Laite huollossa ja sen jälkeen pitäisi kuristukset ottaa pois. Toivottavasti se sen 80km/h menisi tasasella.

Laite huollossa ja sen jälkeen pitäisi kuristukset ottaa pois. Toivottavasti se sen 80km/h menisi tasasella.
Polaris 500 H.O. TL + 3 lasten mönkkäriä
EX - Suzuki LT-R 450
EX - Suzuki LT-R 450
-
- 6WD
- Viestit: 465
- Liittynyt: 27 Loka 2004 20:19
- Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700
- Paikkakunta: Kuhmoinen
Ei välttämättä, jos tehtaalla innostuvat (tai viranomainen innostuttaa) olemaan perusteellisia. Johonkin inhottavaan paikkaan voidaan vaikka sijoittaa anturi, joka onHica kirjoitti:Olisi luullut, että olisi ollut helpoin tapa kuristaa tehot boxin ohjelmalla. Toisaalta olisi myös ollut vaivattomin tapa ottaa ne pois
a) välttämätön boxin oikealle toiminnalle (ja siis oltava oikeasti kiinni siinä moottorissa, jota ohjataan),
b) pirullisen vaikea tai mahdoton (sitten ei kyllä saa mennä rikkikään) vaihtaa, ainakaan muuhun kuin toiseen samanlaiseen, ja
c) suostuu juttelemaan ainoastaan sellaisen boxin kanssa, joka suostuu ajamaan ainoastaan alkuperäistä ja 'kuristettua' ohjelmaa.
Re: Polaris sportman 500 h.o. kuristus
Juuri tänään piti ottaa tuo kyseinen levy pois omasta kömpijästä, mutta yllätys oli suuri kun sitä ei löytynytkään sieltä eli olen kaiketi ajanut täysitehoisella koko ajan.
Siihen olen vaihtanut juurikin K&N vaparin, G.P.R. deeptone slip-on vaimentimen ja iridium tulpan kylmäkäynnistystä parantamaan.
Itsellä peli kulkee mittarin mukaan 110km/h ja vähä rapiat (Katukumeilla siis testattu, eikä ollut alamäessä). Ja kyllä muuten vipottaa niin pirusti
gepsillä nopeuden testaus vielä edessä.
Siihen olen vaihtanut juurikin K&N vaparin, G.P.R. deeptone slip-on vaimentimen ja iridium tulpan kylmäkäynnistystä parantamaan.
Itsellä peli kulkee mittarin mukaan 110km/h ja vähä rapiat (Katukumeilla siis testattu, eikä ollut alamäessä). Ja kyllä muuten vipottaa niin pirusti

gepsillä nopeuden testaus vielä edessä.