Virrat katos efi 500 -08
Virrat katos efi 500 -08
Onko sattunu muille että virrat häviää kesken laukan tänään 3 kertaa pitin odotus 10 min. sit startas? taitaa uus polle olla vikuri 

500 -05 efi virrat hukassa
Onko kellään ollut samanlaista ongelmaa että polle kadottaa kaikki virrat, ei edes mittaristossa ole eloa. Yön kun antaa rauhottua niin hyvässä lykyssä seuraavana päivänä pelaa taas normaalisti.?? Ajosta ei sammu mutta kun sammuttaa niin sitten on virrat kadonnu. Sulakkeita näissä ei vissiin ole missään jos ei ole johonkin runko palkin sisään survottu 

Viimeksi muokannut vaughan, 18 Syys 2013 20:47. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: Yhdistin aiempaan viestiketjuun. Löytyi ihan ensimmäisellä haulla.
Syy: Yhdistin aiempaan viestiketjuun. Löytyi ihan ensimmäisellä haulla.
Re: 500 -05 efi virrat hukassa
Omassa pollessani oli tuollainen vika...autotallista lähti käyntiin mutta ei ulkona
Oli virtalukko rikki 

Re: Virrat katos efi 500 -08
Joku tuossa puheli että oli ollu poksissa vikaa kun oli tuollai käyttäytyny ja yön ku polle on metsässä niin aamulla on taas virrat palannu, mutta täytyypä ensin tarkastaa iteltäkin tuo virtalukko että löytyskö propleema sieltä 

vai että virrat katoilee.käytin takuussa useita kertoja ja siellä se aina toimi.sain toimimaan kun irroitin työ valon alla olevan paneelin joka valuttaa vedet suoraan
sulakerasiaan.heiluttelin johtosarjoja ja kun taas käy niin painoin johtoja yksitellen ja löysin sen josta kosketus katoaa.ei siis mitään rakettitiedettä.harmittaa vaan kun on sulanut sulakerasia,kiehunut akku sököksi,valo katkaisia ei ota kontaktia(1vaidettu takuuna)itse piti keksiä miten kiinnittää nopeuden rajoitin ettei putoa kadulle,kaasukahvan kärjet paloi kiinni heti alussa ja nyt viimeiseksi mittaristo pimeni ja kun purin sen niin selvisi että hengitysreikä on väärässä paikassa koska vesi joka kondensoituu mittarikoteloon ei pääse valumaan pois.lorahti lammikko pöydälle.piirilevy hapettunut sököksi.saiskohan tota muualta ku prantilta.olen melko pettynyt saamaani palveluun.
sulakerasiaan.heiluttelin johtosarjoja ja kun taas käy niin painoin johtoja yksitellen ja löysin sen josta kosketus katoaa.ei siis mitään rakettitiedettä.harmittaa vaan kun on sulanut sulakerasia,kiehunut akku sököksi,valo katkaisia ei ota kontaktia(1vaidettu takuuna)itse piti keksiä miten kiinnittää nopeuden rajoitin ettei putoa kadulle,kaasukahvan kärjet paloi kiinni heti alussa ja nyt viimeiseksi mittaristo pimeni ja kun purin sen niin selvisi että hengitysreikä on väärässä paikassa koska vesi joka kondensoituu mittarikoteloon ei pääse valumaan pois.lorahti lammikko pöydälle.piirilevy hapettunut sököksi.saiskohan tota muualta ku prantilta.olen melko pettynyt saamaani palveluun.
No joo sulla onkin ollu sitte vähän enempikin propleemia pollen kans..Itselläni taisi löytyä tuo vika nimenomaan virtalukosta (liekkö kellään tietoa paljonko virtalukko maksaa??) Mutta joo jos mulla rupiaa tuota tahtia polle reistaileen niin taitaa merkki vaihtua, ei kehtaa kovin monasti tulla HONDAN köyden jatkona metästä 

- sf-atv
- Tracks
- Mönkijä:: Pollet, Hondat, Suzukit
- Viesti:
500EFI X2 2008 virtalukko: SWITCH-KEY,3 POS,MT SLV [Incl. Key] 91,20€. Kannattaa kokeilla toisella lukolla koska usein vika on kuitenkin kaapeleissa tai hätäkatkaisijassa.
Honda, Polaris, Victory, Indian ja Suzuki mekaanikko / valtuutettu huolto SEFOTEC
http://www.sefotec.fi
http://www.sefotec.fi
Onkos muuten tuossa -08 :ssa vielä ne pussisulakkeet(vai onko ne kaikissa
)...sieltä voi kanssa vika löytyä