Facelift on ainakin onnistunut ja keulan ilme parantunut edellisiin malleihin verrattuna. Muutenkin vaikuttaa mielenkiintoiselta paketilta, jänskä nähdä mitkä on kotimaisen lehdistön kommentit uutuudesta, varmaan tekee taas mahtisonni vertailun
kuvista päätellen etuylitys on lyhyt. Erinomaista.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress
Hyvältä tosiaan näyttää niin ulkonäöllisesti kun specsien mukaankin !
Ohjaus tehostin kuulostaa erittäin hyvältä ja jos ennestään mahtavaa vakioalustaakin on vielä pystytty jotenkin parantamaan
Tuo 14" vanteiden käyttö kyllä hieman epäilyttää mutta renkaathan nuo kumminkin ensimmäiseksi parantelun kohteeksi joutuisvat notta kyllä siinä vanteetkin tietysti samalla vaihtus
Jutussa oli, että v-twin olisi vaakatasossa??? omituista. 14 tuuman vanteet on siksi, että ilmeisesti jarrulevyt on niin suuret, ettei muuten mahdu.
Huhujen mukaan olisi pitänyt tulla Renen tyyppinen kevyempi vehjes myös, saa nähdä tuleeko myöhemmin.
Toisen huhun mukaan Polaris olisi testannut 80 heppaista boxeria, olisiko sitten tulevaisuuden vehkeisiin?
Painoa ei kuitenkaan tohon vehkeeseen ole saatu pudotettua. No ehkä se 300 kiloinen ei sitten kestä enää noita tehoja... ainakaan Jenkkien tekemänä.
Jos joku haluaa lukea koko jutun (koko lehden), niin mailiosoitetta mulle, niin panen ( jos muistan) digilehden tulemaan.
ei paha ollenkaan kuvista katsottuna ei niin möhköltä näytä kun vanha vaikka mitoiltaan saman puutuinen .
Ei muuta kun suomeenkin muutama niin päästään koittaa ..
Kenenkähän tekemä on toi V-twin.
taitaa nyt kuutiotkin kutiaan jostain luin että reilu 847 cc
ex polaris mangnum 330 ex polaris sportsman 400 ex polaris sportsman 500efi E ex 850xple nyk xmr 650 can-am seuraava ????? videooo http://www.youtube.com/user/TheRatakuski