Sivu 1/1
Outlawin madallus smoto käyttöön
Lähetetty: 22 Heinä 2008 22:39
Kirjoittaja jummi
miten olis järkevä madaltaa toi outlaw moto käyttöön, vaihtamatta iskareita?
Haulla koitin etsiä, mutta ei ainakaan osu silmään

Lähetetty: 23 Heinä 2008 10:58
Kirjoittaja Mezcal
Jonkilaisilla paloilla jotka siirtää iskarin päätä:

Re: Outlawin madallus smoto käyttöön
Lähetetty: 14 Joulu 2008 13:30
Kirjoittaja saukkonen
itse valmistin vähän samantyyliset 525 s . ensipainos petti.kun hyppäsin perävästä patista ja tuli keulalleen alas niin tulee kuvan madallus paloillekkin käymään . jouduin tukemaan kulman sisä puolelta niin avot ." polle kyllä kannataa laskee muutenkin kuin super motoon niin loppuu kulman / keulan turha nostelu " madallus paloja voi kysellä jos on tarvetta
Re: Outlawin madallus smoto käyttöön
Lähetetty: 14 Joulu 2008 17:11
Kirjoittaja speedfreak
Pro-Offista löytyy alumiiniset madalluspalat iskunvaimentimen alapäähän. --> siirtävät iskunvaimentimen alakinnityspistettä. Suhteellisen varmat.
- Nico
Re: Outlawin madallus smoto käyttöön
Lähetetty: 14 Joulu 2008 17:30
Kirjoittaja Jere itte
Mä tontitin oman katu-Pahikseni ihan vaan säätämällä jousien ylälautasista korkeuden sopivaksi. Uloslyönnin estin tekemällä paksusta rst:stä kulmapalat kiinnityspolttien alle. Kulmapaloihin reiät ja oikean mittainen teräsvaijeri siihen väliin, toinen pää palohaalla kiinni. Kesti hakata vaikka miten, eikä iskaritkaan olleet ihan huonot noin ajella. Ja kun laittoi palohaan alapäähän, niin pääsi montullekin äkkiä ajelemaan kun sai alustan korkeaksi hetkessä. Rullamittaa tai mittapalikkaa joutu vaan kuskaamaan mukanaan, mutta mikäs siinä kun on takissa taskut.
Korkeuden säätäminen tällä tavalla vaatii vaan hieman hakemista, että löytää oikeat korkeudet eteen ja taakse, ettei pääse pohjaamaan.
Kuvia tästä vaijerihässäkästä mulla ei ikävä kyllä ole, mutta oheinen kuva kertoo normaalin ajokorkeuden kadulla...

Re: Outlawin madallus smoto käyttöön
Lähetetty: 14 Joulu 2008 17:48
Kirjoittaja Mezcal
Jere itte kirjoitti:
Korkeuden säätäminen tällä tavalla vaatii vaan hieman hakemista, että löytää oikeat korkeudet eteen ja taakse, ettei pääse pohjaamaan.
Kuvia tästä vaijerihässäkästä mulla ei ikävä kyllä ole, mutta oheinen kuva kertoo normaalin ajokorkeuden kadulla...
Jousen esijännitykselläkö sä iskarin pohjaamisen estit? Ku tuo laite makaa jo valmiiksi pohjaanlyöntikummeilla.
Re: Outlawin madallus smoto käyttöön
Lähetetty: 14 Joulu 2008 18:02
Kirjoittaja Jere itte
Mulle ainakin riitti joku kolme senttiä joustovaraa eteen ja taakse, en muista paljonko mutta ei kaukana tuosta. Takavakaajan muokkasin jäykemmäksi ja iskarithan shimmitettiin jonkun verran enemmän katu/asfalttiajoon sopivammaksi, kuin mitä ne vakiona olivat. Mä en huomannut kaipaavani paljoakaan joustovaroja katuajossa, mutta se saattaa olla ehkä hieman eri asia kuin kilvanajo. Mene ja tiedä siitä sitten, tulihan sillä pommitettua nurkilla jonkin verran.
Re: Outlawin madallus smoto käyttöön
Lähetetty: 16 Joulu 2008 18:10
Kirjoittaja Mezcal
saukkonen kirjoitti:itse valmistin vähän samantyyliset 525 s . ensipainos petti.kun hyppäsin perävästä patista ja tuli keulalleen alas niin tulee kuvan madallus paloillekkin käymään . jouduin tukemaan kulman sisä puolelta niin avot ." polle kyllä kannataa laskee muutenkin kuin super motoon niin loppuu kulman / keulan turha nostelu " madallus paloja voi kysellä jos on tarvetta
Noi madalluspalat ei oo kaikkista paras ratkaisu. Ton ylempänä olevan kuvan oon jostain kisoista ottanu. En tiedä kuinka on kestäny.
Re: Outlawin madallus smoto käyttöön
Lähetetty: 17 Joulu 2008 09:05
Kirjoittaja Marco71
Ja jos kilpaa aikoo ajaa, niin kaikki vaijerit / liinat voi unohtaa saman tien. Ne ovat vaarallisuutensa vuoksi kiellettyjä.
Tilapäiseen käyttöön noi siirtopalat ovat ihan hyvät, mutta jos tuo moto on pääkäyttöä, niin sitten kyllä suosittelen ihan oikean mittaisten iskarien hankkimista.