magnum 330 työvälinerunko
magnum 330 työvälinerunko
paljonko mahtaa maksaa työvälinerunko+puskulevy onkohan miten helppo itse tehdä
korjailin otsikkoa, -amis-
korjailin otsikkoa, -amis-
itse tekemään
Hyvin hyvin kalliita on jälkikäteen ostettuna työvälinerungot ja puskulevyt. Ei muuta kuin itse tekemään.
Hyvän aihon saa 50e, selaa linkkiä kohtaan lumiaura:
http://www.gasni.fi/tuotteet/tuotteet.php
Hyvän aihon saa 50e, selaa linkkiä kohtaan lumiaura:
http://www.gasni.fi/tuotteet/tuotteet.php
Työvälinerunko on helppo tehdä mutta puskulevynkin kyllä tekee toki helppoa ei ole.
Etsis vanhoja juttuja niin löydät yhden itse tehdyn puskulevyn. Olikohan se nimimerkki Amis joka teki itse puskulevyn, en ole ihan varma.
Työvälinerungosta on muistaakseni kuvia kotisivuillani jos itse alat tekemään.
Etsis vanhoja juttuja niin löydät yhden itse tehdyn puskulevyn. Olikohan se nimimerkki Amis joka teki itse puskulevyn, en ole ihan varma.
Työvälinerungosta on muistaakseni kuvia kotisivuillani jos itse alat tekemään.
- Sussu74Ooo
- 2WD
Juu, juuri tällä hetkellä ei oo kunnon kuvia kotisivuilla siitä levystä, mutta voin tossa iltasella yritää laittaa. Mun mielestä levy oli aika iisi tehdä, mutta rungon suunnitelu vei aikaa. Ei kuitenkaan mikään mahdoton homma tehdä itse jos vähääkään pysyy työkalut käsissä. Levystä on mielestäni turha tehdä pyöreää, siitä tuleva hyöty ei kata tekemisen vaikeutumista. Kulmikas on omasta mielestäni ainakin huomattavasti helpompi tehdä.
I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
+nostosysteemi n.150-180€Numppa kirjoitti:Just perjantaina Brandtilta kysyin OVHintaa työvälinerungolle johon aura tulee kiinni. =75€.
kyllä sen koko paketin hinnaksi tulee lähemmäs 800€,kannattaa ostaa samalla kun ostaa mönkijän ettei ajattele että ostan sitten myöhemmin..
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Näppärä äijä tekee sellaisen työvälinerungon ja puskulevyn kiinnikkeet. Mulla pyörii oma "päänuppi CAD/CAM" ohjelma siihen malliin että syksymmällä tehdään proto pikairroitettavasta puskulevystä, sellaisesta ettei mönkkäriin jää mitään ajoa haittaavia ulokkeitä. Katsotaan nyt mitä siitäkin tulee ja millä aikataululla, kun se toinen harrastus pukkaa päälle yhtä paljon kun mönkkärijutskat