magnum 330 työvälinerunko

Keskustelua Polaris mönkijöistä.
timpuri
Noppeli

magnum 330 työvälinerunko

Viesti Kirjoittaja timpuri »

paljonko mahtaa maksaa työvälinerunko+puskulevy onkohan miten helppo itse tehdä

korjailin otsikkoa, -amis-
petej
6WD

itse tekemään

Viesti Kirjoittaja petej »

Hyvin hyvin kalliita on jälkikäteen ostettuna työvälinerungot ja puskulevyt. Ei muuta kuin itse tekemään.
Hyvän aihon saa 50e, selaa linkkiä kohtaan lumiaura:

http://www.gasni.fi/tuotteet/tuotteet.php
kukkumyy
Tracks

Viesti Kirjoittaja kukkumyy »

Työvälinerunko on helppo tehdä mutta puskulevynkin kyllä tekee toki helppoa ei ole.
Etsis vanhoja juttuja niin löydät yhden itse tehdyn puskulevyn. Olikohan se nimimerkki Amis joka teki itse puskulevyn, en ole ihan varma.

Työvälinerungosta on muistaakseni kuvia kotisivuillani jos itse alat tekemään.
Sussu74Ooo
2WD

Viesti Kirjoittaja Sussu74Ooo »

Puskulevy, 122 cm: 315€. 152 cm: 349€. Työvälinerunko 304€. Siis pyöreesti 600-650 koko paketti.
-tä? vai mikähän se oli...
amis
Tracks
Viesti:

Viesti Kirjoittaja amis »

Juu, juuri tällä hetkellä ei oo kunnon kuvia kotisivuilla siitä levystä, mutta voin tossa iltasella yritää laittaa. Mun mielestä levy oli aika iisi tehdä, mutta rungon suunnitelu vei aikaa. Ei kuitenkaan mikään mahdoton homma tehdä itse jos vähääkään pysyy työkalut käsissä. Levystä on mielestäni turha tehdä pyöreää, siitä tuleva hyöty ei kata tekemisen vaikeutumista. Kulmikas on omasta mielestäni ainakin huomattavasti helpompi tehdä.
I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?
amis
Tracks
Viesti:

Viesti Kirjoittaja amis »

Jaa niin, levyn tekeminen maksoi alle 100€ :roll: Mutta siihen ei lasketa työtunteja :wink:
I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?
timpuri
Noppeli

aika kallista on jos ostamaan joutuu olen tossa harkinnut yhtä mönkkäriä mutta siitä puuttuu työvälinerunko
Numppa
3WD

Viesti Kirjoittaja Numppa »

Just perjantaina Brandtilta kysyin OVHintaa työvälinerungolle johon aura tulee kiinni. =75€.
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

Numppa kirjoitti:Just perjantaina Brandtilta kysyin OVHintaa työvälinerungolle johon aura tulee kiinni. =75€.
+nostosysteemi n.150-180€

kyllä sen koko paketin hinnaksi tulee lähemmäs 800€,kannattaa ostaa samalla kun ostaa mönkijän ettei ajattele että ostan sitten myöhemmin..
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
timpuri
Noppeli

niinpä mutta käytetty kun olisi tarjolla ilman työvälinerunkoa :(
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Näppärä äijä tekee sellaisen työvälinerungon ja puskulevyn kiinnikkeet. Mulla pyörii oma "päänuppi CAD/CAM" ohjelma siihen malliin että syksymmällä tehdään proto pikairroitettavasta puskulevystä, sellaisesta ettei mönkkäriin jää mitään ajoa haittaavia ulokkeitä. Katsotaan nyt mitä siitäkin tulee ja millä aikataululla, kun se toinen harrastus pukkaa päälle yhtä paljon kun mönkkärijutskat :wink:
Vastaa Viestiin