Polariksen italian veljet...
Polariksen italian veljet...
...pillipiipareitten firma joka hässii Polarikset EU-tieliikenne kuntoon:
http://www.egimotors.com/
On vissiin tehneet jo 700:senkin tieliikenne-peliksi, ja kohta varmaan sepeteuksen 800:senkin:
http://www.quaddisti.com/Testeseguiti/Q ... is2003.htm
t.mie
http://www.egimotors.com/
On vissiin tehneet jo 700:senkin tieliikenne-peliksi, ja kohta varmaan sepeteuksen 800:senkin:
http://www.quaddisti.com/Testeseguiti/Q ... is2003.htm
t.mie
No siinähän se sitten on, Atc huomio!
Polle EFI 800 E
http://www.egimotors.com/sportsman_800_4x4_e.htm
t.Veli-Pekka
Polle EFI 800 E
http://www.egimotors.com/sportsman_800_4x4_e.htm
t.Veli-Pekka
Kohta tulee Predatoristakin tieversio:
http://www.polaris-switzerland.ch/DE/frameset.htm
tai sitten Ranskaksi:
http://www.polaris-switzerland.ch/FR/frameset.htm
http://www.polaris-switzerland.ch/DE/frameset.htm
tai sitten Ranskaksi:
http://www.polaris-switzerland.ch/FR/frameset.htm
Eiköhän isolohkoiset kilpipelit ala pikkuhiljaa yleistymään, muistakseni Marraskuussa on Milanon messut ja veikkaan että siellä esitellään yksi sun toinen kilpipeli joten ensi vuonna saattaa mallitarjonta kasvaa nykyistä suuremmaksi.
Enzo kertoi äskettäin mulle että vaikka laite on hyväksytty kilvelliseksi jossain muussa EU-maassa niin se ei tarkoita sitä että AKE myöntää siihen kilvet, COC-todistus ei ole tae siitä että AKE myöntyy kilvittämään mönkkärin. AKE on kuulema aika kova laittamaan hanttiin näissä asioissa ja selvistäkin asioista joutuu vääntämään kättä oikein tosissaan joten varovaisuutta ja harkintaa peliin.
Kyllähän tollanen 800EFi olisi aika räyhäkkä peli, sillä voisi tehdä jo hiukan pidempiäkin maantielenkkejä.
Enzo kertoi äskettäin mulle että vaikka laite on hyväksytty kilvelliseksi jossain muussa EU-maassa niin se ei tarkoita sitä että AKE myöntää siihen kilvet, COC-todistus ei ole tae siitä että AKE myöntyy kilvittämään mönkkärin. AKE on kuulema aika kova laittamaan hanttiin näissä asioissa ja selvistäkin asioista joutuu vääntämään kättä oikein tosissaan joten varovaisuutta ja harkintaa peliin.
Kyllähän tollanen 800EFi olisi aika räyhäkkä peli, sillä voisi tehdä jo hiukan pidempiäkin maantielenkkejä.
Aika kuristettu versio tuon 800 E Pollen täytyy olla. Mitenkähän se kulkee max 15 kW tehoilla? Paljokohan tuolle kertyis veroja Suomessa?
...jonka moottorin suurin nettoteho on enintään 15 kW (ajoneuvolaki 13 §:n 3 mom.).
Nelipyörä on aina verollinen. Veron määrä määräytyy moottorin iskutilavuuden mukaan (autoverolaki 6 §, 266/2003).
...jonka moottorin suurin nettoteho on enintään 15 kW (ajoneuvolaki 13 §:n 3 mom.).
Nelipyörä on aina verollinen. Veron määrä määräytyy moottorin iskutilavuuden mukaan (autoverolaki 6 §, 266/2003).
\o/ VETERAANIT \o/
- blue Honda Trx
- Tracks
- Viestit: 3208
- Liittynyt: 15 Syys 2004 14:58
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
- Paikkakunta: Östra Nyland
-
- 6WD
- Viestit: 465
- Liittynyt: 27 Loka 2004 20:19
- Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700
- Paikkakunta: Kuhmoinen
Olen saanut joistakin ihan muista(kin) yhteyksistä sellaisen vaikutelman, että AKE:ssa edelleenkin muistellaan kaiholla sitä aikaa, kun tavallisen ihmisen kulkine-vaihtoehdot jäi ruskeaan ja harmaaseen Pobedaan, ja pariin SEV-alueen moottoripyörään .. ajoneuvokannan kirjavuus on jokin aivan kaamea mörköKoheltaja kirjoitti:Enzo kertoi äskettäin mulle että vaikka laite on hyväksytty kilvelliseksi jossain muussa EU-maassa niin se ei tarkoita sitä että AKE myöntää siihen kilvet, COC-todistus ei ole tae siitä että AKE myöntyy kilvittämään mönkkärin. AKE on kuulema aika kova laittamaan hanttiin näissä asioissa ja selvistäkin asioista joutuu vääntämään kättä oikein tosissaan joten varovaisuutta ja harkintaa peliin.

Muistaakseni L7e-luokkaa vastaan tappelivat viimeiseen asti, ja vähän ylikin. Oli sentään EU-direktiiveistä kerrankin jotain hyötyä.