Sivu 1/1
Polaris 2010
Lähetetty: 24 Heinä 2009 12:54
Kirjoittaja grizzly 350
Nyt on uudet Polaris mallit nähtävissä kun menet tuonne
http://www.polarisindustries.com/en-us/ ... /Home.aspx .Scramblerin ulkonäkö on muttunut aika paljon minun mielestäni ja samalla Trail Bossisgin on muuttunut.
Re: Polaris 2010
Lähetetty: 14 Joulu 2009 23:53
Kirjoittaja Roki
Ompa outoa kun ei ole keskustelua tässä kun can am puolella kymmeniä sivuja uusista malleista
Mitäs uudistuksia on edellisvuoden xp malleihin verrattuna?
Re: Polaris 2010
Lähetetty: 15 Joulu 2009 00:25
Kirjoittaja RSH
Halpa taala ei kyllä täysin ole siirtynyt atlantin yli, joku tekee aika kovaa tiliä

Laivarahtienkin taksat on pudonnut niin paljon että enemmän kyllä pitäisi täällä päässä hinnoissa näkyä.
Re: Polaris 2010
Lähetetty: 24 Helmi 2010 17:07
Kirjoittaja Roki
Onkos noihin xp malleihin tullu jotain eroa viimevuoteen verrattuna?
Re: Polaris 2010
Lähetetty: 24 Helmi 2010 17:27
Kirjoittaja Roki
Tollasta tietoutta löyty toisesta keskustelusta. Toi akun siirtyminen on kyl hyvä juttu. Pysyy lämpimänä ajon aikana joten ottaa virtaa hyvin vastaan.
Polle_AWD kirjoitti:Akku on muutettu eteen, joka on hyvä asia kun saadaan vinssin yms. johdot lyhkäisemmiksi ja akku suojaan. Jäähdyttimen kiinnikerunko ja mikä on etutarakan alla raudat, on nyt jotakin valettua alumiinia tms. Vakaajatanko on nyt takana toisin päin ja eripaikassa kiinni. Variaattorikopan ilmanotto on noin 5cm korkeammalla ja ulospuhallus tulee lähelle pakoputkea. Ylempi takatukivarsi on erilainen ja yhdellä pitkällä pultilla nivelöity. Pakoputken lämpösuojia on enemmän. Vanteet on erilaiset, rumemmat.
Re: Polaris 2010
Lähetetty: 03 Maalis 2010 19:24
Kirjoittaja StiiTTauS
Roki kirjoitti:Tollasta tietoutta löyty toisesta keskustelusta. Toi akun siirtyminen on kyl hyvä juttu. Pysyy lämpimänä ajon aikana joten ottaa virtaa hyvin vastaan.
Polle_AWD kirjoitti:Akku on muutettu eteen, joka on hyvä asia kun saadaan vinssin yms. johdot lyhkäisemmiksi ja akku suojaan. Jäähdyttimen kiinnikerunko ja mikä on etutarakan alla raudat, on nyt jotakin valettua alumiinia tms. Vakaajatanko on nyt takana toisin päin ja eripaikassa kiinni. Variaattorikopan ilmanotto on noin 5cm korkeammalla ja ulospuhallus tulee lähelle pakoputkea. Ylempi takatukivarsi on erilainen ja yhdellä pitkällä pultilla nivelöity. Pakoputken lämpösuojia on enemmän. Vanteet on erilaiset, rumemmat.
xp 550 2009 vuosimallin kone on 40hv ja 2010 vuosimallissa on 42hv. värit ovat vain punainen ja vihreä (metalli värit molemmat)
Re: Polaris 2010
Lähetetty: 05 Maalis 2010 20:36
Kirjoittaja Emil
Avautuuko suomalaiselle harrastajalle tuon "RANGER RZR® 4 Robby Gordon":in idea ollenkaan? Itte alkuun ihmettelin tota kovasti, että kuka hevletti tuommoisen ostaa. On mukitelinettä takapenkillä, sekä kaikkea muuta amerikkaa. Mutta sitten: jos on jo kaikkea, sekä sen lisäksi ihan hirveän kokoinen oma maatila, niin miksei sinne tuommoinenkin mahtuisi. Oikeaan maasturiin verrattuna tuommoinen on sitten varmaankin halvempi ylläpitääkin. Jos toisaalta ylläpidon hinnalla tuskin on merkitystä, jos tuommoisen voi ostaa. Tuommoinenhan on vallan loistava peli, jos ei enää mitään muuta ostettavaa keksi!
http://www.polarisindustries.com/en-us/ ... rview.aspx
http://www.atv.com/manufacturers/polari ... -1525.html
Lisäys: Korjattu kirjoitusvihreitä.
Re: Polaris 2010
Lähetetty: 05 Maalis 2010 20:52
Kirjoittaja vaughan
Tosta RG speciaalista sen verran että amerikassa on niiiiiin isot markkinat että siellä kyllä löytyy kysyntää varmasti 4 paikkaiselle utv:lle.
Siellä kun on ajomaastojenkin kirjo suurempi kuin meillä täällä härmän perukoilla. Esimerkiksi hiekkadyyneillä on ton oloisia kilkottimia ainakin videoiden perusteella liikkeellä. Löytyyhän siellä kaikista utv laitteista muunneltuja 4 paikkaisia jo muutenkin.