Magnum 330 kone naputtaa
Magnum 330 kone naputtaa
vm. 05 laite kyseessä 300h ajettu. tyhjäkäynnilla moottori naputtaa selvästi, kierroksia nostettaessa naputus häviää, lähtee käyntiin hyvin. Laite on minulle uusi, joten onko ääni vika vai ominaisuus??
Re: Magnum 330 kone naputtaa
Pakkasilla naputtaa ihan normaalia ainakin minun pollessa joka on sportsman 500 efi traktori
Ok, naputus on hieman raskaamman kuuloista kuin jos venttiilit naputtaisivat. Onko näissä ollut paljon venttiliensäätötarvetta?
Eka mönkijä mulla, ja toi naputus särähtää vain korvaan ikävästi
Eka mönkijä mulla, ja toi naputus särähtää vain korvaan ikävästi

- honda 420
- 3WD
- Mönkijä:: Honda trx 420
Naapurin magnumi naputtaa kans,välillä vähemmä välillä enemmä.Huollosa sanovat että nää tuppaa naputtaa,ei johdu venttiileistä!everton kirjoitti:vm. 05 laite kyseessä 300h ajettu. tyhjäkäynnilla moottori naputtaa selvästi, kierroksia nostettaessa naputus häviää, lähtee käyntiin hyvin. Laite on minulle uusi, joten onko ääni vika vai ominaisuus??
Kömpiä,maailman toiseksi paras tressin poisto työkalu!!!! ps.Mikähän mahtaa olla paras?????
-
- 6WD
- Mönkijä:: TGB Blade 425 4x4
Mitäs bensiinilaatua käytät ?everton kirjoitti:vm. 05 laite kyseessä 300h ajettu. tyhjäkäynnilla moottori naputtaa selvästi, kierroksia nostettaessa naputus häviää, lähtee käyntiin hyvin. Laite on minulle uusi, joten onko ääni vika vai ominaisuus??
Joissakin mönkkäreissäkin nakuttaa jos esim 98 suositus ja käyttääkin 95- oktaanista.
Mullakin muutamat ex-mönkijäiset varsinkin kylmemmillä ilmoilla hieman nakuttanut, mänöö vissiin seokset säiden vaihtuessa hieman poskelleen, noh minkäs voit.
Tgb 425 Blade 4x4
Hyvä pointti! En tiedä mitä bensaa tankissa on, ja kone on seissyt ainakin muutaman kuukauden eli aine on jo vähän vanhaakin jo, varsinkin jos se on 95:sta.
Oma 500 polle naputtaa joskus kylmänä variaattorista tyhjäkäynnillä.
Tuntuu niinkuin hihna naputtaisi suojakoppaan.
Kun kone lämpiää niin oire häviää.
En ole pitänyt vakavana ongelmana vaan kun kone hieman lämpenee...eikun hanaa ja baanalle.
Tuntuu niinkuin hihna naputtaisi suojakoppaan.
Kun kone lämpiää niin oire häviää.
En ole pitänyt vakavana ongelmana vaan kun kone hieman lämpenee...eikun hanaa ja baanalle.

ei vauhti tapa,vaan äkkipysäys