Mitä arvon raati on mieltä, kumpi em. laitteista kannattaa hommata.
Kannattaako S mallista maksaa yli 2,5k€ enemmän normiversioon verrattuna?
Mitkä olisivat "Must" modaukset normiversioon, jos siihen päätyisi.
RZR vs RZR S
Re: RZR vs RZR S
Omat "must" modaukset olivat:needforspeed kirjoitti:Mitä arvon raati on mieltä, kumpi em. laitteista kannattaa hommata.
Kannattaako S mallista maksaa yli 2,5k€ enemmän normiversioon verrattuna?
Mitkä olisivat "Must" modaukset normiversioon, jos siihen päätyisi.
Korotussarja (muuttaa jousituksen geometriaa)
Uudet jouset
Je em. järjestyksessä
Niin ja ohjaustehostimesta en enää luopuisi...
Re: RZR vs RZR S
Mun mielestä vois kategoroida seuraavasti:
Jos ajelet enempi metsässä polkuja ja reittejä pitkin -> tavallinen, on kapeampi ja kääntyy tiukemmin
Jos taas tykkäät enempi vauhdikkaasta ajosta metsäautoteillä ja hypyistä -> S, pitkät joustovarat ja huippujousitus... koneessakin muutama hv enemmän.
Jos ajelet enempi metsässä polkuja ja reittejä pitkin -> tavallinen, on kapeampi ja kääntyy tiukemmin
Jos taas tykkäät enempi vauhdikkaasta ajosta metsäautoteillä ja hypyistä -> S, pitkät joustovarat ja huippujousitus... koneessakin muutama hv enemmän.
Ei mönkijää
http://kuvablogi.com/blog/19107/
http://kuvablogi.com/blog/19107/
Re: RZR vs RZR S
Tai sitten kannattaa odottaa hetki ja pistää tommonen tilaukseen http://www.youtube.com/watch?v=owZrlLc831o&feature=fvsr .
Polaris RZR XP 900 88 hv ja 35 cm:n joustot
Polaris RZR XP 900 88 hv ja 35 cm:n joustot

Re: RZR vs RZR S
Vähä menee offiksi, mutta kyl on tota videoo mukava katella, ja kun tommosille "baanoille" pääsis ajeleen. Voi jukra!VIPER kirjoitti:Tai sitten kannattaa odottaa hetki ja pistää tommonen tilaukseen http://www.youtube.com/watch?v=owZrlLc831o&feature=fvsr .
Polaris RZR XP 900 88 hv ja 35 cm:n joustot