Aloitetaan nyt oma topiikki tällekkin laitteelle kun alkaa noita kokemuksia kertymään. Laitehan on ollut minulla noin pari kuukautta ja vielä ei ole tullut vastaan vikoja mitä jenkki foorumilla on mainittu. No jotain pientä mutta ei vakavaa. Taka tukivarret ja iskarit olivat kaikki jätetty kiristämättä mutta onneksi en ehtinyt kovinkaan paljoa ajamaan kun huomasin asian. On ilmeisesti meksikaanoilla ollut maanantai kun ovat laitetta niputtanut. Hyppyjä ajatellen pistin tilaukseen tälläisen rungon vahvikkeen ihan vaan varmuuden vuoksi kun ei tiedä onko omassani runkoa jo päivitetty. Ovat jenkeissä saaneet etutukivarsia repeytymään irti ensimmäisissä malleissa. http://www.holzracingproducts.com/shopp ... ace-p-1028
Yksi kuva kun poika saapui kotiin.
Ja toinen jo hieman muutettuna mieleiseksi.
Viimeksi muokannut 3Pyörä, 01 Maalis 2012 12:41. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Espoon moottorikerho, Uudenmaan Mönkijät ry, FJDC, Mad Moose Racing.
Jos hyppyhommiin tehty vehjes hajoaa, niin eikös BW-takuujampit parsi sen kasaan?
Mutta komee on ja eritoten nuo mustat ja pyöreet. Melko härskit. Black Mamba osastoa.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress
Roosa999 kirjoitti:Jos hyppyhommiin tehty vehjes hajoaa, niin eikös BW-takuujampit parsi sen kasaan?
Mutta komee on ja eritoten nuo mustat ja pyöreet. Melko härskit. Black Mamba osastoa.
Joo kyllä kai sen korjaavat mutta ei tuo muutaman kympin satsaus maata kaada niin onpahan sitten varmanpäälle. Taitaa mamboista löytyä vielä puoli tuumaa isommat..
Espoon moottorikerho, Uudenmaan Mönkijät ry, FJDC, Mad Moose Racing.
Pyörät on kyllä rouheat, maansiirto-ominaisuudet on niissä on ainakin kunnossa.. Nelikakskymppisen hondan hautaaminen suoturpeeseen onnistuu käden käänteessä.
T. nimimerkki "vierestä seurannut"
Honda TRX300FW -91 "BIG BLUE"
Exät: 2xKymco, 2xLinhai 1xDinli 1xHonda ja 1xCan-am
Tuossa tuli tovi sitten hitsattua etu kaareen diagonaali tuki, jos vaikka menee joskus vahingossa katolleen ja samalla tuli laitettua vähän ledivaloa ja navikointia.
Täytynee viedä kaari pulveri maalaukseen kesälomien jälkeen.
Myös unisteer ohjaus tehostin tuli asennettua mikä paransi ajonautintoa varsinkin metsässä. Tuo ohjaus on todella keskittävä ja näinollen varsin raskas ajettava pidemmän päälle pikku pyörityksessä ilman tehostusta.
Espoon moottorikerho, Uudenmaan Mönkijät ry, FJDC, Mad Moose Racing.
Onkos tuo unisteer nimensä mukainen, eli saattaisi sopia muihinkin vehkeisiin?
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress
Hyvinkin mahdollista. Kyseinen värkki oli tehty vartavasten xp900:sen vakio ohjaus akselin tilalle. Kiinnityksineen kaikkineen. Itse värkki kyllä sopinee mihin vain pienellä sovittamisella. Ei tarvitse muuta kuin plussan, miinuksen ja herätteen.
Espoon moottorikerho, Uudenmaan Mönkijät ry, FJDC, Mad Moose Racing.
peccis kirjoitti:Oot varmaan ajanu normi rzr:ää niin mitkä tuossa on suurimmat erot siihen?
Rzr S on tullu ajettua. Siihen verrattuna on melkoisen eri laite. Ässä on ehkä hitusen parempi metsä pyörityksessä, Osittain siksi kun on 10cm kapeampi kuin tuo xp. Toinen missä xp on huonompi normi pikkurenkailla on taka jousitus ja siinä pitkittäis tuki, Se ottaa kynnyksissä vastaa melko herkästi ja eteneminen tyssää useimmiten tästä syystä. Isoilla renkailla ei sitten ole mitään valittamista. Normi rzr on melko kiikkerä mutta tällä voi leveytensä ansiosta ajaa "hölmöjä" ajolinjoja. Krossi radalla ollaan sitten jo ihan eri planeetalla.. xp:ssä ei oikeistaan ole muuta samaa kuin katteet.
Espoon moottorikerho, Uudenmaan Mönkijät ry, FJDC, Mad Moose Racing.
Kesäloman jälkeen odotti tallin edustalla hiekkapuhallettu ja pulveri maalattu etukaari..
Samaan syssyyn tuli sitten vaihdettua toiseenkin takatukivarteen ameriikan poikien tukivarren suojaan laittama todella kestävä muoviliuku kulutusteräs liukuun.
Täytyy vielä liimailla paikalleen kunnes primeri kuivuu..
Espoon moottorikerho, Uudenmaan Mönkijät ry, FJDC, Mad Moose Racing.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress