Polaris 500 Forest tieliikenne
Polaris 500 Forest tieliikenne
Tulipa alkukesästä ostettua uusi Polaris 500 Forest tieliikennemalli. Mittariin kertynyt pitkästi toistatuhatta kilometriä ja täytyy sanoa että on kerrassaan loistava peli. Poistatin kuristukset merkkiliikkeessä ensimmäisen huollon yhteydessä, eli tehot samat kuin maastomallissa ja huippunopeus siten riittävä. Takuuseen tällä kuristusten poistolla ei ole merkkiliikkeen mukaan vaikutusta koska tehot vain "palautetaan" sille tasolle mihin mönkijän tekniikka ja ominaisuudet ovat suunniteltukin. Miten muut tieliikenne pollejen omistajat, oletteko pitäneet mönkkärin kuristettuna? Itselläni eka katsastus on v. 2014, eli pitänee silloin laittaa kuristuspala paikoilleen (ellei laki tehorajoituksesta ole järkeistynyt siihen mennessä);)
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10879
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
Re: Polaris 500 Forest tieliikenne
Otahan tuo lupaus takuun säilymisestä kirjallisena.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Re: Polaris 500 Forest tieliikenne
Itellä oli cf-moto tieliikenne, poistin kurit ja katsastin myös kurittomana,eihän ne tehoja voi mitata konttorilla.Nykykone polaris traktor 500 efi base 2012.