500 mittarissa vettä
500 mittarissa vettä
Oli tuollainen ikävä tapaus sattunut viikonloppuna kun olin jättänyt polleni pariksi viikkoa mökillä pihalle ja vesi oli mennyt mittaristoon.
Purin sen ja halkeema oli siinä klo: 18 polaris merkin alla.
Siitä oli vesi päässyt sisään.
Polle toimii, mutta mittari vilkuttaa mitä sattuu ja nopeus toimii vaan välillä.
Suurin ongelma, että en saanut nelivetoa kytkettyä päälle enään vaikka näytössä on, että pitäisi olla päällä.
Laitoin sen nyt kuivumaan patterinpäälle.
Mahtaako olla uuden mittarin osto edessä vai saako sitä lasia siihen edes vaihdettua kun tuntui olevan stansattu kiinni?
Mitäköhän tuollainen mittari mahtaa maksaa?
Polle 500 -08 traktori
Purin sen ja halkeema oli siinä klo: 18 polaris merkin alla.
Siitä oli vesi päässyt sisään.
Polle toimii, mutta mittari vilkuttaa mitä sattuu ja nopeus toimii vaan välillä.
Suurin ongelma, että en saanut nelivetoa kytkettyä päälle enään vaikka näytössä on, että pitäisi olla päällä.
Laitoin sen nyt kuivumaan patterinpäälle.
Mahtaako olla uuden mittarin osto edessä vai saako sitä lasia siihen edes vaihdettua kun tuntui olevan stansattu kiinni?
Mitäköhän tuollainen mittari mahtaa maksaa?
Polle 500 -08 traktori
- ATC
- Koheltaja (r)
- Mönkijä:: Maatalous traktori
Re: 500 mittarissa vettä
Ikävää asiassa on että kosteudelle herkkä nelivedon ohjauselektroniikka sijaitsee mittarissa ja olleekin nyt sylkäissyt savut ulos.
Mittarin nykyhintaa en tiedä, mutta ei ihan halpa kyllä ole.
Mittarin nykyhintaa en tiedä, mutta ei ihan halpa kyllä ole.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
joo, vaihtoon menee mittari ja noin 400€ maksaa !
Yamaha Kodiak 700 eps -19
Yamaha Grizzly 700 -08
ex.Honda 500FPA DCT -15
ex.Honda Foreman 450es -01
ex.Polaris Sportsman 500 -13
ex.Polaris ATP 330 -03
ex.Honda Rancher 350ES -02
ex. ATC 200ES -84
ex. RZR 800 -09
ex. 420fa -09
ex. Sportsman 400 -04
Yamaha Grizzly 700 -08
ex.Honda 500FPA DCT -15
ex.Honda Foreman 450es -01
ex.Polaris Sportsman 500 -13
ex.Polaris ATP 330 -03
ex.Honda Rancher 350ES -02
ex. ATC 200ES -84
ex. RZR 800 -09
ex. 420fa -09
ex. Sportsman 400 -04
- jami85
- Tracks
- Mönkijä:: polaris sportsman 570 EFI -14
sama vika oli itelläki ja uuen mittarin laitolla se korjaantu... nettivaraosassa tais olla mittari 350 euroa..ite ostin uuden liikkeestä ja hinta oli 396e..
Tuostako meinaat?? Kyllä siitä pääsee...OHHOH!!!! Viittikkö vettää vinssin tuohon puuhun???
Ompa kallis mittari, varsinkin kun mönkkärillä on ajettu vasta 500km.
Onko joku tilannut tai katsonut hintoja muualta esim. saksasta?
Onko joku tilannut tai katsonut hintoja muualta esim. saksasta?
On melkoisen käsittämätöntä, ettei Polariksesta ole saatu tätä 'ominaisuutta' poistettua, vaikka Jenkit kävi kuussa jo 41 vuotta sitten.
Ehkäpä sopivankokoinen silicon -tiiviste mittaripaneelissa ei maksaisi valmistusvaiheessa liikaa ja se Vantaan Petikossa istuva Polaris -takuupäällikkö voisikin tämän tiedon lähettää ihan sinne tehtaan suunnitteluosastolle saakka.
En vaadi edes tuotekehityspalkkiota tästä 'ideasta'.
Ehkäpä sopivankokoinen silicon -tiiviste mittaripaneelissa ei maksaisi valmistusvaiheessa liikaa ja se Vantaan Petikossa istuva Polaris -takuupäällikkö voisikin tämän tiedon lähettää ihan sinne tehtaan suunnitteluosastolle saakka.
En vaadi edes tuotekehityspalkkiota tästä 'ideasta'.
"Edu voi siirtyä Suomi24 palstalle kiitos kun anti on tämä taas". T:Jänkhä
http://velkakello.fi/
"Ne bis in idem"
http://velkakello.fi/
"Ne bis in idem"
-
- 6WD
- Mönkijä:: Polle Sportsman 500 HO
Noissa on kyllä jotakin ihmeellistä fibaa joissakin, ei mulla oo mennyt sinne vettä, vaikka on sateessa seissyt pitkiä aikoja ja pessytkin olen sitä "väljällä vedellä"
Ja pari kaatookin on takana, eli senkin puolesta ois voinut saada kipeää.
Mielenkiintoista täältä käsin katsottuna...
-P-
Ja pari kaatookin on takana, eli senkin puolesta ois voinut saada kipeää.
Mielenkiintoista täältä käsin katsottuna...
-P-
Mielipiteet on kuin persereikä, jokaisella omansa.
sama homma oli itelläkin ja ei auttanut muu kuin ostaa uus mittari. pirun kallis mutta ei ollu vaihtoehtoja.
ei se satu!!
kannattaa kysäistä englannista, vaikka sieltä atvworld.com :ista, koska siellä on kaikki puolet halvempaa.
itsellä on lasissa pieni halkeema, laitoin siihen teipin suojaksi. ja olen pitänyt muovipussia mittarin päällä jos joutuu sateeseen jättämään ulos.
yleensä kyllä tallissa, joten ei ole sateessa. tuntuu kyllä, että tuo teippi pitää.
itse asiassa mulla oli kerran auton lasisessa etuvalon umpiossa kiven iskeymäreikä läpi lasista. laitoin siihen kontaktimuovia, pysyi siinä 5 vuotta ainakin ja myinkin auton sillä. oli kaikki pesut yms siinä. hyvää kontaktimuovia.
JT
itsellä on lasissa pieni halkeema, laitoin siihen teipin suojaksi. ja olen pitänyt muovipussia mittarin päällä jos joutuu sateeseen jättämään ulos.
yleensä kyllä tallissa, joten ei ole sateessa. tuntuu kyllä, että tuo teippi pitää.
itse asiassa mulla oli kerran auton lasisessa etuvalon umpiossa kiven iskeymäreikä läpi lasista. laitoin siihen kontaktimuovia, pysyi siinä 5 vuotta ainakin ja myinkin auton sillä. oli kaikki pesut yms siinä. hyvää kontaktimuovia.
JT
“Unnatural work produces too much stress.”