Sivu 1/1

Polaris RZR 800 vs RZR S 800

Lähetetty: 25 Maalis 2012 19:48
Kirjoittaja OKA66
Kumpis näistä olisi parempi näihin suomessa käytäviin kisoihin / mettään?
S:ssä on paremmat iskarit ja suurempi maavara
mut onko suuri haitta toi S:sän leveys tuolla metässä?
Paljonko tota perus RZR:ää voi korotta ennen kuin ajo ominaisuudet kärsii?
Taitaa helpoin korotus olla renkailla ja halvin :badgrin:
Olis kiva kulla vähän käytännön kokemuksia näistä kahesta pollesta, ja mitä pitää ottaa huomioon tällästä OSTAESSA =D>
ps: mitä vikoja näissä on ollut?
KIITOS

Re: Polaris RZR 800 vs RZR S 800

Lähetetty: 25 Maalis 2012 20:06
Kirjoittaja peccis
Mulla meni takapyörän napa rikki ja sit takaperästä kuului suhteellisen häiritsevä ääni, mutta huollossa totesivat että aja menemään ja korjataan kun hajoaa. nämä siis alle 50h ajetussa RZR 800:ssa. Renkaina oli 27" bighornit ja oli siihen vehkeeseen loistavat renkaat, korotusta en alkais tekemään.

Re: Polaris RZR 800 vs RZR S 800

Lähetetty: 25 Maalis 2012 23:34
Kirjoittaja OKA66
Ei taida olla paljoon näitä myyty tai sit kukaan ei taho kertoa hyviä ja huonoja puolia :?:

Re: Polaris RZR 800 vs RZR S 800

Lähetetty: 26 Maalis 2012 20:58
Kirjoittaja Moggi
S mallista ei kokemusta.

mutta perusmallista on

- runko heikko , joutuu vahvistamaan.
- jouset turhan löysät kun on pohjapanssari täynnä suo mössöä, ja sitä mahtuu sinne 100kg..
- ilman korotusta rupee edessä leveämmät pyörät ottamaan kiinni.
- pitkä tasainen pohja imee ittensä suohon..
- ei ole ohjaustehostinta

+ menee mäkiä ja kivikossa mukavasti
+ ei kaadu helpolla matalan painopisteen vuoksi
+ kaarien muotoilu on hyvä väistelee puita
+tavaraa mahtuu kyytiin

Re: Polaris RZR 800 vs RZR S 800

Lähetetty: 27 Maalis 2012 12:12
Kirjoittaja TRX
Niin kun OKA kerroin niin siitä tavallisesta saa Ässän tarvittaessa jälkeenpäinkin, tai vaikka osan Ässän kamoista jos ei kaikkea halua. Laitanko jo lapun laatikkoon päälle ?

Re: Polaris RZR 800 vs RZR S 800

Lähetetty: 27 Maalis 2012 15:28
Kirjoittaja QAku
Do dii, omia havaintoja...

Jos 800 (ei-s) valitset, niin muutokset minimissään:
- Pohjapanssari
- Jäykemmät etu- ja takajouset
- 2" korotus (itsellä Racertech)
- Isommat renkaat (27" minimi)

Tällä setillä oma on 54" leveä eli 4" leveämpi kuin orkkis. Tämä tulee ITP vanteista ja eri ofsetistä, jotta rengas mahtuu pyörimään (moottorintuki). Tällä setupilla on menty sieltä mistä muutkin (joskus jopa paremmin). 54" leveydellä ei ole vielä joutunut poikkeamaan reiteiltä. Tuo 2" korotussarja on aivan välttämätön, ellet halua vinssailla jatkuvasti (IMHO).

Uuden 800 saa myös ohjaustehostimella (itsellä on). Ja niin kuin on jo mainittu, jäkikäteen voit muttaa aivan sellaiseksi kuin haluat. Oma valinta 2010 meni 800 EPS LE versiolle tuon ohjaustehostimen vuoksi (s ei saanut).

Tosin uusi alusta on jo tulossa...

Re: Polaris RZR 800 vs RZR S 800

Lähetetty: 27 Maalis 2012 15:30
Kirjoittaja QAku
OKA66 kirjoitti:Ei taida olla paljoon näitä myyty tai sit kukaan ei taho kertoa hyviä ja huonoja puolia :?:
Joskus ei ihan 4 tunnissa ehditä vastamaan...

Re: Polaris RZR 800 vs RZR S 800

Lähetetty: 27 Maalis 2012 23:37
Kirjoittaja OKA66
TRX kirjoitti:Niin kun OKA kerroin niin siitä tavallisesta saa Ässän tarvittaessa jälkeenpäinkin, tai vaikka osan Ässän kamoista jos ei kaikkea halua. Laitanko jo lapun laatikkoon päälle ?
Joo tiedän että normista saa tehtyä S:än, ja ruottista saa kuulema parempaa ja halvempaa sarjaa kuin toi S:än orkkis.
Ei hosuta sen lapun kanssa vielä, koska kaveri asuu tuolla tukholmassa ja lupas käydä kattoo kahta 2011 800:ta toinen niistä on S molemmilla oli ajettu tosi vähän ja hinnat kohillaan.
Meillä tais jäädä vähän välirahasta erimielisyys molemmista RZR:tä: :wink:

Re: Polaris RZR 800 vs RZR S 800

Lähetetty: 31 Maalis 2012 00:48
Kirjoittaja OKA66
Äh oli pollet myyty ruottinmaalta niin täytyy jättää pollet hautumaan vielä ja ajella Jeepillä http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=92646
Varmaan on hauska peli ajella tommonen UTV mönkkäri, mut jos tulee sopivasti tollanen tyrkylle niin pistää taas syvään harkintaan :lol: