Hei! Minulla on tollainen Polaris Phoenix 200 E ja vuosi malli 2006 mönkijä. Niin miten sitä kannattaisi virittää ja mitä kannattaa laittaa, tehoputki, boksia vai muuta.
Ja mistä noita saisi ostaa tai onko käytettyjä jossakin myynissä, olisin todella kiitollinen tiedoista, kiitoksia avusta.
T. Isi ja Poika
Ps. jotka aloittivat mönkijä harrastuksen
Polaris Phoenix 200 E Virittäminen NEUVOA!
Re: Polaris Phoenix 200 E Virittäminen NEUVOA!
Onko tosiaan ettei täältä saa apua tähän kysymykseen?
Ei ole tietääkseni kovin yleinen virityksen kohde tuommonen fiiniksi..mutta ilmanotto ja poisto virtaavammaksi jonka jälkeen seokset kuntoon, nuillahan sitä ruuvausta yleensä aloitellaan..
riippuen tietenkin paljonko on tehonlisän tarve ja laitteen käyttötarkoitus, ei nuista pikkunelareista rakettia saa vaikka kuinka yrittäis.
riippuen tietenkin paljonko on tehonlisän tarve ja laitteen käyttötarkoitus, ei nuista pikkunelareista rakettia saa vaikka kuinka yrittäis.
- pete-801
- Tracks
- Mönkijä:: ei oo enään.
onko tuossakin mallissa kaasuvaijerissa se rajoitin ruuvi , en tunne kyseistä mönkijää mutta aika monessa on tuo ruuvi rajoitus kaasukahvassa. Tehoputken joudut varmaan tekemään itse ja sitten jää vielä kaasuttimen kanssa näpräily, siinä ne taitaa olle näiden pienempien koneiden virittelyt. seuraava askel onkin rattaiden vaihto.
goes 520 ltd ex/pöllitty.
dinli 300cc ex
rally 110cc ex
dinli 300cc ex
rally 110cc ex
Unohda phoenixin virittäminen!! menee rahat täysin turhaan touhuun!!
Jos meinaisit virittää kunnolla (eli teho ei laske 20%) uusi boksi, ei auta juuri mitään, tee itse tehari,kansi kannattaisi portata,kaasari ja lopuksipalikat variaattoriin! helppoa halpaa ja yksinkertaista
Hommaa lisää kuutioita
Jos meinaisit virittää kunnolla (eli teho ei laske 20%) uusi boksi, ei auta juuri mitään, tee itse tehari,kansi kannattaisi portata,kaasari ja lopuksipalikat variaattoriin! helppoa halpaa ja yksinkertaista

Hommaa lisää kuutioita