Pisti silmään että 800:n saa myös nyt tieliikenne mallina. Onko ollut jo pitkään yleisessä myynnissä? Onkohan kuristukset samanlaiset kuin pienemmissä malleissa? Jos jollakin on tallissa, niin olisin kiinnostunut saamaan lisää infoa? Sillä tieto lisää tuskaa
Pollen 800 tiemallista ensimmäinen (minun silmiini) osunut maininta oli n. 1,5kk sitten Moto Seinäjoen sivuilla. Nyt tuon hinta näyttää olevan maahantuojankin sivuilla. Varsin tuore juttu siis.
Noita kasisatkun tiemalleja pitäisi tietojeni mukaan jo pikkuhiljaa alkaa olla maassa. LS-Motorin mukaan realistinen toimitusaika olisi huhtikuussa. Siitä vaan kuumetta nostattamaan, on meinaan hauskaa ajella tuolla muun liikenteen seassakin, käyttöpiiri laajenee älyttömästi.
Ei mulla mitään kuumetta ole mut vaan aikas lailla kiinnostaa toi kone
Millaisia eroja tieliikenne mallissa ja metsämallissa on jos ei vilkkuja/peilejä huomioida. Kuristettu teitty mut miten??
Eipä ole äkkiä sanottuna tietoa, mutta koetetaampa selvittää asiaa. Toivotaan, ettei ole mitään isompia saastekilkuttimia. Bombassa tuo saastepuoli on ratkaistu vaimentimeen sisäänrakennetulla katalysaattorilla. Odottelenkin tässä, että tuo ylhäällä oleva mainostaja saapi noita kasisatkun vaimentimia maahan, vaikka kylläkään ei ole vielä näin talviaikaan löytynyt isompia tehoeroja tuohon metsämalliin verrattuna. Noin päällisinpäin tarkasteltuna pönttö viheltää aika kuumana. Totuus tehoeroista paljastuu viimeistään sulanmaan aikaan.
Ei tuolta koneesta uskalla mennä ruuvaamaan lisä tehoja, sehän poistuu tuonne maata kiertävälle radalle. Totta ei kulje rajoittimet päällä, kuin sellaiset reilua marssi vauhtia.
On ollu tallissa muutaman viikon ja oon ollu tyytyväinen vinssiä pitäs rueta laittamaan paikolleen ja pohja panssaria ,tiellä on hyvä ajaa ja kohta on tulossa Speedracer maantierenkaat.