Ranger 400 vetoakselista
Lähetetty: 30 Loka 2014 10:50
Terve,
Rangeri on kahdella tuumalla korotettu ja siinä on vakioakselit, jotka äärimmäisessä ulosjoustossa lienevät hieman liian lyhyet. Nyt pullahti oikeanpuoleinen akseli etuperästä ulos. Iskarikin taitaa olla jotenkin kiero, eli silläkin lienee osuutensa asiaan. Uusi on tulossa.
Amerikan foorumilla ulospullahtelusta on paljonkin juttua. Lääkkeeksi on tarjottu mm. prikkojen laittamista etunavan taakse, jotta akseli siirtyisi sisäänpäin. Jollakulla toimii, toisilla ei.
Juttujen perusteella esim. Rhino-tarvikeakselit ovat hieman pidempiä, mikä luonnollisesti auttaisi asiaa. Kirjoittajasta riippuen pituusero on 7/8"...1" (n. 22...25 mm).
Minä meinasin jatkaa omat akselini. Olisiko täällä jollakulla tarkkaa tietoa pituuserosta pidempien tarvikeakselien ja vakioakselien välillä? Tai yleisesti jos joku on akseleita jatkanut, niin paljonko?
Kokeilemiseksihan tuo jokatapauksessa menee, ettei tule liian pitkä.
Rangeri on kahdella tuumalla korotettu ja siinä on vakioakselit, jotka äärimmäisessä ulosjoustossa lienevät hieman liian lyhyet. Nyt pullahti oikeanpuoleinen akseli etuperästä ulos. Iskarikin taitaa olla jotenkin kiero, eli silläkin lienee osuutensa asiaan. Uusi on tulossa.
Amerikan foorumilla ulospullahtelusta on paljonkin juttua. Lääkkeeksi on tarjottu mm. prikkojen laittamista etunavan taakse, jotta akseli siirtyisi sisäänpäin. Jollakulla toimii, toisilla ei.
Juttujen perusteella esim. Rhino-tarvikeakselit ovat hieman pidempiä, mikä luonnollisesti auttaisi asiaa. Kirjoittajasta riippuen pituusero on 7/8"...1" (n. 22...25 mm).
Minä meinasin jatkaa omat akselini. Olisiko täällä jollakulla tarkkaa tietoa pituuserosta pidempien tarvikeakselien ja vakioakselien välillä? Tai yleisesti jos joku on akseleita jatkanut, niin paljonko?
Kokeilemiseksihan tuo jokatapauksessa menee, ettei tule liian pitkä.