Sivu 1/1
Polaris Trailblazer 250cc 2T -03 kipinä hukassa
Lähetetty: 05 Heinä 2017 12:56
Kirjoittaja Sutac
Elikkäs.. kikotin on vuoden päivät seissyt lämpimässä, ajettu kuitenkin aikasemmin ilman ongelmia. Nyt on kipinä pääsyt karkaamaan, tai kyllä se siellä on, mutta ei oikeassa paikassa ja hyvin olematon. Tulppa pyttyä vasten kipinä löytyy, mutta ei sille ominaisesta paikasta eli kärkien välistä, vaan tulpan ja pytyn välistä. Kipinän hädintuskin näkee, mutta siellä se on. Staattorin vaihdoin juuri, mutta ei tullut muutosta. Cdi-boksia en viitti lähteä turhaan kokeilemaan ellen ole aivan varma siitä, se kun maksaa 280€ ja saa ainoastaan maahantuojalta.. staattorin paloi jo 340€. Miten tuon Puolan pystyisi mittaamaan ja mitä arvoja sieltä tulisi löytää? Nettiä kahlaamalla en oo päässy puusta pitkälle. Pystyykö tota cdi-boksia mittaamaan mitenkään? Kiitos jo etukäteen!
Re: Polaris Trailblazer 250cc 2T -03 kipinä hukassa
Lähetetty: 05 Heinä 2017 13:00
Kirjoittaja Sutac
Niin ja tulppia on kierrossa nyt kolme, kaikilla sama homma. Liittimiä olen putsaillut ja laittanut kontaktisprayta sen mitä on vastaan tullut. Sulakkeita ei ole tullut vastaan, mihinköhän ne on jemmattu?
Re: Polaris Trailblazer 250cc 2T -03 kipinä hukassa
Lähetetty: 05 Heinä 2017 14:37
Kirjoittaja Roosa999
Nyt ihan yleisesti kysyn: Onko tuossa ihan normaali puola?
Re: Polaris Trailblazer 250cc 2T -03 kipinä hukassa
Lähetetty: 05 Heinä 2017 17:47
Kirjoittaja Sutac
Luulisin että on, ainakin ihan normipuolalta näyttää.. tuollainen --->
https://www.google.fi/search?q=trailbla ... 9265979188
Re: Polaris Trailblazer 250cc 2T -03 kipinä hukassa
Lähetetty: 07 Heinä 2017 09:40
Kirjoittaja Roosa999
Ei liene kallis kokeilu vaihtaa puola.
Re: Polaris Trailblazer 250cc 2T -03 kipinä hukassa
Lähetetty: 23 Heinä 2017 10:33
Kirjoittaja Sutac
Puola testattu kaverin kotarissa ja toimi oikeinkin hyvin. Cdi-boksista lähtevä, ilmeisesti ajoneston tms piuha osottautui loppuviimein syylliseksi. Otin liittimen irti johtosarjasta niin kauan kadoksissa ollut kipinäkin löytyi!