Sivu 1/189

Polariksen ongelmat ja niiden ratkaisut.

Lähetetty: 21 Kesä 2006 04:27
Kirjoittaja ATC
Tänne voi kerätä Pollen ongelmia, jos niitä kellä on. Toivottavasti kirjoittajalla on Polle, tai siitä vankka kokemus hankittuna, Kirjoita asiallisesti, niin osio palvelee käyttäjiä parhaiten. :wink:

Lähetetty: 21 Kesä 2006 09:20
Kirjoittaja nipapn
Mulla on ainakin menny molemmista Polariksista ohjausboxi vaihtoon....

Nyt en muista muuta

Lähetetty: 21 Kesä 2006 16:56
Kirjoittaja nipapn
Esim. ATC:n en ole koskaan kuullu haukkuvan Polarista.
Enkä kyllä kenenkään muuunkaan Pollesta luopuneen Ystäväni....
Siltikään MIKÄÄN merkki ei saisi olla "arvostelun" yläpuolella.
Pollesta löytyy forumiin kirjattuja ongelmia(liioiteltuja tai ei.... Samapa tuo.) ihan sylillinen kun vähän käyttää hakua...... :lol:
Mielestäni kaikki kritiikki mikä menee laitteen valmistajan korviin on heille haluttua asiaa analysoitavaksi(sivistyssana :oops:) eikä mitään "hys, hys" juttuja.
Muistaakseni Juniorijussi haki netistä erään merkin omistajille erittäin tärkeän sivun, jossa oli tietoa tyyppiongelmista. Tällä sivulla oli myös näiden ongelmien korjausohjeet!!! Ois tosi hyvä sivu linkitettäväksi k.o. merkin osastolle. Itse en sitä uskalla tehä..... Ajavat viellä suolla mun yli.... :D

Lähetetty: 21 Kesä 2006 20:10
Kirjoittaja webbert
Itsellä tuo muovien sulatus oli silkkaa tietämättömyyttä. Juttua ongelmasta olin kuullut mutta mitään en asian hyväksi tehnyt. Jos nyt hakisin uuden koneen niin ensi töikseni vetäisin putken ympärille samaa eristysnauhaa kuin teinit korollan pellisarjaan. Nivelet taas on helppo vahvistaa josta muualla jo kirjoitinkin, mutta kas kummaa tekemättä vaan vieläkin on. Takuu kuitenkin on vielä toiminut niin kiinnostus on matalalla.

Lähetetty: 24 Kesä 2006 18:41
Kirjoittaja nipapn
Ilimeni semmonen onkelma että ei käy tyhjäkäyntiä, ennen kuin vähän heilauttaa kaasuvaijeria. Sitten toimii vähän aikaa......
Luulin ensi että ois tyhjäkäynti liian pienellä, niinpä sääjin ruuvista, jopa ihan "pohojaan", mutta ei. Sen ollessa ihan pohojasa heiluttelin kaasuvaijeria ohjaustangon puoleisesta päästä, ja A Vot!!! Tyhjäkäyntiä oli..... 4000rpm :shock:
Pienensin tyhjäkäynnin oikeaksi ja hyvin kävi, kunnes vaijeri taas liikahti... :(
Ajon aikana ei mitään ongelmia ennen kärkikolmiota tai liikennevaloja.....
Auttakee!!! :?

Lähetetty: 24 Kesä 2006 21:28
Kirjoittaja ATC
Helppo juttu, säädät vain kaasuvaijerissa olevasta, säätökappaleesta välyksen sopivaksi. Säätökappale on aivan siinä kaasukapulan vieressä. :wink:

Lähetetty: 24 Kesä 2006 21:47
Kirjoittaja nipapn
Tänks!
Teen sen kunhan rouva tulle ajelulta...... :)

Lähetetty: 25 Kesä 2006 02:27
Kirjoittaja nipapn
Nonniin!! Siinähän se vika oli, eli kaasuvivussa oli välystä liikaa ja ns. tappokytkin meni päälle.
Hyvät oli neuvot ja vielä parempi oli säätöpalvelu.... 8)
Kaupan päälle tuli vielä muutaman tunnin yöajelut...
Kiitosta ATC!!

Lähetetty: 25 Kesä 2006 16:39
Kirjoittaja ATC
Kiitos itsellesi, makkaranpaisto, itseä paremmassa seurassa on aina mieluista.
Nipan rauhallinen ajotyyli mahdollistaa myöskin luonnon seuraamisen, joka on itsellekkin yksi syy noihin myöhäisiin ajeluihin. :wink: :lol:

Lähetetty: 01 Heinä 2006 22:17
Kirjoittaja DeLaRosa
Mulla on Pollen kans ollu koko ajan ongelmia.
Harmittaa että tuli ostettua koko vehje !!!

Ensiks : Koskaan ei oo tapeeksi aikaa ajaa...

Toiseks: Sitte kun sitä aikaa jostakin jäjestettyä, se loppuu kuitenkin se leikki kesken...

Lähetetty: 02 Heinä 2006 09:14
Kirjoittaja aunetti
DeLaRosa kirjoitti:Mulla on Pollen kans ollu koko ajan ongelmia.
Harmittaa että tuli ostettua koko vehje !!!

Ensiks : Koskaan ei oo tapeeksi aikaa ajaa...

Toiseks: Sitte kun sitä aikaa jostakin jäjestettyä, se loppuu kuitenkin se leikki kesken...

veit sanat suustani :oops:

Lähetetty: 02 Heinä 2006 19:59
Kirjoittaja Roosa999
Delarosa ja Aunetti.

Jos on napinaa, niin hieman sisältöä, mitä on mennyt rikki tai muuten kiukuttaa laitteessa.

Lähetetty: 07 Elo 2006 15:55
Kirjoittaja nipapn
Oltiin tääs mattiksen kans ajelemassa Hirvijahtimaisemissa, ja oli tarkoitus tutkia uusia reittejä...
Eka päivä meni ihan hyvin. Toisena päivänä ku ruvettiin tekeen lähtöä, niin Ohhoh!! Pollellapa ei sitte enää ajettukaan.... Tarkempi tutkinta paljasti vian....
VENTTIILI POIKKI..... Ja siihen loppu paineet!!!
Ei auttanu ku Mattiksen hypätä Can-Amin selkään ja karauttaa Ouluun hakeen kärryä, jotta pääsi Polle kottiin korvesta.....


Tietäskö kukaan onko tubelessventtiilejä kuinka lyhyenä saatavissa? Ja oisko
metallivartinen pareen vai onko niitä vain sisäkumeissa?

Lähetetty: 07 Elo 2006 19:13
Kirjoittaja MR Charger
saapi niitä ruuvattavia, jokka on tarkotettu lähinnä aluvanteisiin, tulee noin 3-4 milliä vanteesta ylös. Oon laittanu niitä jonninverran supermotomiehille, jokka joutuu kääntämään etuvanteet väärinpäin, jollonka normi lyhyt venttiili kävisi satulaan. Hyvä esimerkki on vauhtiajojen voittaja!

Rengasliikkeistä löytynee tai voit yrittää soittaa meille kummikorjaamolle.

08 460326

Lähetetty: 07 Elo 2006 19:25
Kirjoittaja ATC
Löytyy myös tubeless venttiilistä, erittäin lyhyt malli, jonka olen aina laittanut, esim ITP;n aluvanteisiin.