No niin! Nyt on päässyt kokemaan tämän ensimmäisen ajon ja voin todeta että vieläkin hymyilyttää Mukavasti tuntuu Pollessa olevan potkua ja ajaminen on todella nautinnollista.
Täytyy sanoa, että ei voi kun olla tyytyväinen ostokseen ja toivottavasti tuosta riittää hetkeksi aikaa "lelua".
Eräs asia mikä jäi ihmetyttämään on tuo jo TÄSSÄ topicissa puhuttu "nakutus". Pientä nakutusta kuuluu, mutta taitanee vain kuulua asiaan?
Ja mitenkä muut 05 Pollen omistajat, oletteko TE saaneet Suomenkielistä manuaalia vielä?
Viimeksi muokannut Panu, 09 Maalis 2005 20:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eiköhän siitä riitä lelua ja työkonetta PITKÄKSI aikaa.
Vai oletko sen tyylin miehiä että pitää konetta vaihtaa useammin kuin sukkia
Itse uskon että ajelen tuolla Pollellani monta monta vuotta tai sitten alkaa tuntua että täällä
foorumilla kaikki muut hommaa paremman niin on pakko vaihtaa
Eikö -05 Polleen tullut suomenkielistä manuaalia mukana?
Mikähän siinäkin kirjasessa on niin uudistunut ettei ole kerennyt sitä tekemään?
Ei niissä -04 ja -05 eroissa nyt niin kauheasti luulis olevan kirjoitettavaa.
Mutta yritähän nyt raaskia ajaa kone rauhassa sisään
kukkumyy kirjoitti:Eiköhän siitä riitä lelua ja työkonetta PITKÄKSI aikaa.
Vai oletko sen tyylin miehiä että pitää konetta vaihtaa useammin kuin sukkia
Itse uskon että ajelen tuolla Pollellani monta monta vuotta tai sitten alkaa tuntua että täällä
foorumilla kaikki muut hommaa paremman niin on pakko vaihtaa
Eikö -05 Polleen tullut suomenkielistä manuaalia mukana?
Mikähän siinäkin kirjasessa on niin uudistunut ettei ole kerennyt sitä tekemään?
Ei niissä -04 ja -05 eroissa nyt niin kauheasti luulis olevan kirjoitettavaa.
Mutta yritähän nyt raaskia ajaa kone rauhassa sisään
Tiedä sitten mistä tuo manuaali kiikastaa..? Vai oliko vain paikalliselta diileriltä loppu ???
Sisäänajosta sen verran, että mikä mahtaisi olla semmonen sisäänajon suositus raja tunteina/kilometreinä? Puhuivat muistaakseni liikkeessä, että sinne 25 tuntiin asti?
Itse olen ajatellut tuota 20 tuntia mutta ei kai minulla ole vielä senkään jälkeen kiire mihinkään.
Ajelenpahan nyt varmuuden vuoksi vaikka 30 tuntia.
Muista kytätä jäähdyttimen nestettä, itselläni vajeni tosi äkkinäisesti uutuuttaan.
Ohjekirjassa sanotaankin jotenkin näin että "uusi kone saattaa tarvita jäähdytys nesteen lisäystä. Se on ihan normaalia."
En ollut tuota huomannu kirjassa ja yx päivä tuli ihan yllätyksenä että paisuntasäiliö oli ihan kuiva
kukkumyy kirjoitti:Itse olen ajatellut tuota 20 tuntia mutta ei kai minulla ole vielä senkään jälkeen kiire mihinkään.
Ajelenpahan nyt varmuuden vuoksi vaikka 30 tuntia.
Muista kytätä jäähdyttimen nestettä, itselläni vajeni tosi äkkinäisesti uutuuttaan.
Ohjekirjassa sanotaankin jotenkin näin että "uusi kone saattaa tarvita jäähdytys nesteen lisäystä. Se on ihan normaalia."
En ollut tuota huomannu kirjassa ja yx päivä tuli ihan yllätyksenä että paisuntasäiliö oli ihan kuiva
Hyvä tietää tuo tuosta jäähdytys nesteestä.
Eileen kun sammutin Pollen, niin siellä kuului jotain epämääräistä kuplimista.. Pitääpäs täs iltasella tutkia tilanne
Onneksi olkoon Panu,sattu mielestäni peli kohdalleen.Ohjekirja on saamatta mullakin,suomennoksessa näyttää menevän aikaa.Sisäänajosta senverran,että kolme tuntia pitäisi ajaa,ennenkuin suositellaan täyden kaasun antamista.Kyllähän se olisi hyvä ajella ensimmäisen öljynvaihdonväli rauhallisemmin,jos malttaa.Itse vaihdoin kaikki öljyt vajaan kahdenkymmenen tunnin kohdalla.Sisäänajoa taisi olla vajaa kolme tuntia,enempään ei ollu malttia.Jäähdytysneste on tavallista plaatua,ei mitään hätää,voit lisäillä,kunhan et laittele mitään longlifeja,tai muuta erikoista.Metkaa ajelua vaan Panu.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Kyllä tuo -05 on muuttunut paljon enemänkin kuin ulkoa päin uskoisi.Ne suomenkieliset manuaalit tulee polleen aina pikku viiveellä ja kannattaisikin tutustua siihen alkuperäiseen joka tulee mukana.Tiedot poikkeavat hieman yleensä suomennoksessa ja varmaankin alkuperäisessä on oikeampaa tietoa.Sieltä kyllä löydät ohjeet sisään-ajoon ja kaikki huolto ohjeet.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Koheltaja kirjoitti:Sisäänajo? Mikä ihmen sisäänajo? Ekan päivän hurvittelun jälkeen ajoin Pollen tallin sisään...
Niin tein minäkin mutta...
Poke:-> Osaatko yhtäkkiä heittää paljonko on tankissa tavaraa kun alin valo bensa mittarissa palaa? 3tuntia on tuo Polle nyt ollut käynnissä ja kilsoja (vaiko maileja???) on tullut 45. Eli kyllä se ihan kiitettävästi tuntuu menovettäkin hörppäävän
Ajotietokoneen näyttöön voit vaihtaa mailit tai kilsat.Itselläni tankki alkaa olla aika kuiva kun viimeinen pykälä on taulussa eli siltäosin tuo mittari toimii.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
atc/v-81 kirjoitti:Ajotietokoneen näyttöön voit vaihtaa mailit tai kilsat.Itselläni tankki alkaa olla aika kuiva kun viimeinen pykälä on taulussa eli siltäosin tuo mittari toimii.
Oolrait Oletko ollenkaan kontrolloinut, että paljonko 1 tankillisella pääsee KiloMetreissä? Tästähän vois laittaa vaikka GALLUPIN
atc/v-81 kirjoitti:Ajotietokoneen näyttöön voit vaihtaa mailit tai kilsat.Itselläni tankki alkaa olla aika kuiva kun viimeinen pykälä on taulussa eli siltäosin tuo mittari toimii.
Oolrait Oletko ollenkaan kontrolloinut, että paljonko 1 tankillisella pääsee KiloMetreissä? Tästähän vois laittaa vaikka GALLUPIN
On niin hyvä aihe että se galluppikin on tästä jo ollut, en sitä vaan enään löytänyt.Itselläni tuo tankki on parisen litraa isompi ja kulutus on eri ajreissuilla heitellyt niin etten enää tiedä mitä sanoisi.Pokella on vastaava kampe ja se voisi kertoa lisää.Muuten Poke,High Lifterin sivuilla oli juttua Shoot Outista,700 ja800 efit muka kulkis samat vauhdit.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Itsellä oli mailimittari päällä luovutuksessa.Käsikirjan mukaan voit vaihtaa kilometreille.Kulutus riippuu niin monista tekijöistä,että suoraa vastausta ei liene olemassa.Jos on tarkoitus ajaa pitempi rupeama esim 100km. kannattaa hieman hillitä kaasupeukaloa,varsinkin talvisin.Umpisessa kulutus sen kuin kasvaa.Kannattaakin itse seurailla lyhyempienkin matkojen kulutusta.Näin pääset tuntumaan omien ajotapojesi vaikutusta kulutuspuoleen.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.