Polle 325 ( Magnum ) vilkuttelee ylilämpövaloa

Keskustelua Polaris mönkijöistä.
tompula
4WD
Mönkijä:: Yamaha Kodiak 450 irs

Polle 325 ( Magnum ) vilkuttelee ylilämpövaloa

Viesti Kirjoittaja tompula »

Onko kompijäkansalla kokemusta oireista, vilkauttelee satunaisesti ylilämpövaloa. Ohjainboksi vai anturiko rikki ?
Ei kait Pollen miehet niin fiksuja ole että siellä olisi kytketty joku paineanturi, kun vilkuttelee vaikka 20 asteen pakkasella ylilämpöä.
Ei kuitenkaan jää palamaan, vaan vain vilkahtaa....
Sitten hiljennetään, kun hyttyset rupee tuntuun keihäiltä.....
Janne 450R
Tracks

Viesti Kirjoittaja Janne 450R »

Jos neste pinta on oikeassa korkeudessa ja flekti toimii/ maadoitukset kunnossa, niin minä veikkaisin että ohjaus boksi vaihtoon.
HoHa
6WD

Viesti Kirjoittaja HoHa »

Minulla on DS:ssä sama vika että alkaa välillä satunnaisesti vilkkumaan lämpöjen punavalo. Minulla on todenäköisesti joku johtovika koska ilmiön alettua sitä voi säädellä kaasuttamalla ja jarruttamalla :lol: Kun kiihdyttää valo syttyy ja kun taas jarruttaa niin se sammuu. Varmaan johto poikki tai jotain jostain irti. En ole vielä jaksanut selvittää missä vika luuraa kun ei haittaa ajoa. Nestepintaa itsekkin ensin epäilin, mutta lisäys ylämerkkiin ei vaikuttanut asiaan.
webbert
PeltiHalliKreivi

Viesti Kirjoittaja webbert »

Itellä kävi niin nolosti että etin vikaa kuumenemiseen termarista ja anturista mutta viaksi paljastui lopulta paskainen syyläri :oops:
Kesti ajella metässä hyvin mutta nopeempi ajo sytytti valon heti. Kannattaa siis kattoa että siitä syyläristä todellakin näkyy LÄPI ripojen. Vaikka taskulamppu taakse niin selviää helposti.
TAJ
6WD

Viesti Kirjoittaja TAJ »

On yöljynlauhdutin tuossa magnumissa ja sinne on päivityksessä vaihdettu flektin johtojen väliin vastus joka muuttaa flektin kytkeytymistä, käykö sun tapauksessa niin et valo vilahtaa just ennenku flekti lähtee käyntiin
tompula
4WD
Mönkijä:: Yamaha Kodiak 450 irs

Viesti Kirjoittaja tompula »

No, kyseinen kömpijä ei oo meikäläisen ja tuntuu nyt kun oon moista ajellut niin mielestäni on vikatoiminto koko lämpöanturin vilkkuminen.
Koitan nyt viikonloppuna toimiiko flekti ja valo ylilämpötilanteessa.
Ajamalla en saanut flektiä toimiin.
Anturi nimenomaan 330 Pollessa mittaa vain öljyn lämpöa ( ilmajäähdytys )
Sitten hiljennetään, kun hyttyset rupee tuntuun keihäiltä.....
XSi106
2WD

Viesti Kirjoittaja XSi106 »

Mulla sportsman 335 ainaskin on tuo anturin ja johdon liitoskohta ilmeisesti hiertynyt, sillä sain vian korjattua kun valoin epoksia liittimen ja johdon välikohtaan, jos ymmärsit mitä tarkoitin ?
Nyt on kyllä taas alkanut valo vilkkua, pitäisi etsiä uusi anturi vissiin..
Vastaa Viestiin