alkaa mietityttää

Keskustelua Polaris mönkijöistä.
Tumppi
2WD

alkaa mietityttää

Viesti Kirjoittaja Tumppi »

alkaa arvelluttamaan hiukan tämä pollen kestävyys..

Ns. alkaa menemään luotto kyseiseen vehkeeseen..

itsellä ei ole vielä vetari ongelmia ollut, ainoa on että käynnistys on mikä on..
Onko muilla käynnistys ongelmia?

Viime viikonloppuna tukin vedossa
polle sammui kesken vedon?
Bensa ei ollut lopussa..käynnistyksen jälkeen ajo jatkui normaalisti..

Taidan vaihtaa jammuun.
Pateja pussit pullollaan.
NUTFINN
6WD

Viesti Kirjoittaja NUTFINN »

Näin tekisin! YAMAHA RULES :lol:
Viimeksi muokannut NUTFINN, 21 Maalis 2007 22:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rhinoton
reimah
4WD
Mönkijä:: Brute force 750

Viesti Kirjoittaja reimah »

Niin minäkin :finga:
Kawasaki v-twin
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Mönkijä:: Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

JOs vaihtaisin pienestä hikasta laitetta, niin saisi vaihtaa kun kalsaria. Pollea on jokunen myyty tänne niemelle, joten on siellä seassa kaikenlaista.

Mutta...

Pollen yleisin syy sammumiseen kesken kaiken on turvakytkin kaasulipareessa. Jos kaasuvaijeri on liian tiukalla, niin kone pätkii tyhjäkäynnin tuntumassa. Löysää hieman vaijeria tuosta lipareen jälkeen. Se on sellainen kumisukilla päällystetty kiristysholkkistudeemi.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
ARant
6WD
Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700

Viesti Kirjoittaja ARant »

Elektroniikkaboxit on kai joskus pari vuotta sitten tilattu sellaiselta tehtaalta, jonka päätuote sanoo Molla-Maijan sisältä että 'Mama' kun sopivasti nukkea paijaa :Hangman: .

Omasta tl-mönkästä pimeni syttypuoli n. vuosi sitten (ei kokonaan - toimi niin kauan kuin kierrokset oli alle 1200 rpm ..), ja syttyboxi siitä vaihdettiin (ja erikoista alhaisen akkujännitteen indikaatiota 'H O T Check engine' ihmeteltiin jonkin aikaa, mutta lopuksi todettiin piirteeksi, jolle ei mitään voi).

Nyt tänä talvena pari viikkoa sitten huomasin, että vetopyörästössä oleva solenoidi alkaa rattoisasti naputtaa, kun yrittää vapauttaa tasauspyörästön - joka ei kylläkään vapaudu (:axe:). No, ajelin värkin pajalle (eikä viime maanantain (19.3.) keleillä niin kauheasti tasauspyörästöä kaivannutkaan :wink: ). Huollon toiminta oli kyllä kiitettävän nopeaa - eilen soitti monttööri ja kertoi vian korjautuneen - taas jokin elektroniikkaboxi vaihtamalla (niitä boxeja on tl-mallissa muistaakseni kaikkiaan kolme ..) .
Viimeksi muokannut ARant, 23 Maalis 2007 10:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mikap
3WD

Viesti Kirjoittaja Mikap »

Kova oli luottamus minullakin polleen mutta onneksi moinen sairaus hävisi nopeasti. Vaihdoin rizlyyn ja nyt kaikki näyttää valoisammalta. Suosittelen. :D
JaMaHi
6WD
Mönkijä:: YAMAHA Grizzly 700 FI SE MR
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JaMaHi »

Merkin vaihto ei välttämättä tarkoita sitä että kaikki ongelmat ja huolet on pois heitetty. Tuossa tapauksessa se on kyllä melko todennäköistä :D .

En tiedä onko sattumaa vai pelkkää mielikuvitusta, mutta kun ajoreissulla on jonkin laitteen kuomuja revitty auki ja alettu vikaa etsimään, kuomussa on lukenu jotain P:llä alkavaa... Olisko vähän liian hienoja kamppeita rymyämiseen?
Mielestäni Jammu on sopivan karski. Ei säikähdä vaikka viedään vähän karumpaankin maastoon. Sopii ainaki mulle ku nyrkki silmään :twisted:
Liikaa on sopivasti!!!

http://kuvablogi.com/blog/5356/ -Kuvia pääasiassa pärisevistä. Päivitetty 9.8.08
MICCE
6WD

Viesti Kirjoittaja MICCE »

Ei se Polle pelkästää oikuttele olen vierestä nähnyt jammu 660 -06yskivän pahan laisesti,että eiköhän jokaisessa merkissä ole omat ongelmat.Mulla ei ole ongelmia ollu pahemmin pollessa vaikka ajan säälimättä metässä pahoissakin paikoissa. :wink: [-o< [-( :-$ :-# :wink:
Ei olee mönkijää enään.... Mutta missä on meidän mönkijät!
Tumppi
2WD

Viesti Kirjoittaja Tumppi »

mitenkäs micce on 450 polle pelittänyt?
Pateja pussit pullollaan.
MICCE
6WD

Hyvin on polle pelittänyt toistaiseksi ](*,) Vaikka ollut kovassa käytössä.
Uuutena tietyt asiat tiedossa bensamittari ei toiminut ja pakoputki sulattanut taka katetta oikealta puolen :wink:
Mikk@
2WD

Viesti Kirjoittaja Mikk@ »

En tiedä onko merkissä vikaa, mutta huollossa tuntuu olevan. Nämähttp://kuvablogi.com/nayta/344010/ kuvat on otettu noin 10km ajon jälkeen kun kone on ollut 1500km huollossa ja laatikon öljyvuodon takia. En voinut soittaa huoltoon heti, olisi tullut ilmaistua mielipide turhan selvästi, eikä semmoinen ole asiakassuhteen kannalta hyvä. :axe:
Olen aina oikeassa, jos en niin olen kuitenkin
MICCE
6WD

Tossa asiassa olet mikk@ oikeassa huollossa olen nähnyt/kuullut olevan ongelmia paha juttu :-k
Mikk@
2WD

Viesti Kirjoittaja Mikk@ »

Kyseisen vehkeen kanssa on siis ryssitty mitä todennäköisemmin luovutushuolto, 500km huolto sekä 1500km huolto ja takuuta on jäljellä vielä 1 1/2 vuotta, se tekee noin 5-7 huolto kertaa lisää a 200 egee, TYHJÄSTÄ. Taidan ostaa kinkin 1/2 takuulla, pääsempä sitten itse vaihtamaan öljyt.
Olen aina oikeassa, jos en niin olen kuitenkin
Jackmeister
4WD
Mönkijä:: Cana 400 -11

Viesti Kirjoittaja Jackmeister »

Lienee niitä huonoja merkkihuoltoja muunkin kuin polariksen alla. Ainakin oulussa homma toimii polaristen kanssa.
TAJ
6WD

Viesti Kirjoittaja TAJ »

Tihkuttaako tuo perä ihan paikallaan seistessään vai ajon jälkeen, tuohon phoenixin perään ei tule laittaa kuin 1dl öljyä, muuten huohottaa öljyä pihalle.
Vastaa Viestiin