tompula kirjoitti:Ulkonivelessä on muistaakseni pyoreä lukkorengas, joka aukeaa vetämällä ( käytännössä lyömällä 10 kg:n hienosäätölekalla ), itse irroitin kerran etunivelen ja kyseinen liitos on h??????n kireä.....Japanilaiset käyttävät samaa konstruktioo myös autojen nivelissä.
Rakenne vissiin sitte sama ku Kawassa, ulommassa nivelessä oli lukkorengas. Aikani sitä murjoin kovasti muovivasaralla, eikä tahtonu irrota millään. Lopulta se sitte lähti seuraavalla tavalla kevyesti: koko vetari kiinni ruuvipenkkiin, muutama kohtalaisen kevyt napautus muovivasaralla vetarin suuntaisesti siihen "laakeripesään", mikä sitte lieneekään nimitys, *plop* ja irtos. Koko hässäkän piti vaan suorassa, kyl siinä alkuun meinas mennä usko...
tompula kirjoitti:Nippisiteen rakenteella toimivat metalliset pannat ovat hyviä vetareiden kiinnitykseen. Löytyy autotarvikeliikkeistä.
Tommottis tosiaan kannattaa hommata, eikä maksa paljo mitään. Iha pikkase ku lykkää vielä rasvaa kumin ja pannan väliin, menee helpolla pirun kireelle. Uppoo ku wanhaan naiseen.