LTR 450 Sisäänajo

Keskustelua Suzuki mönkijöistä
kt9180
2WD
Viestit: 27
Liittynyt: 24 Tammi 2005 09:10

Re: LTR 450 Sisäänajo

Viesti Kirjoittaja kt9180 »

Vanteena minullakin on ITP:t, mutta niihin on "kairattu" itse kartiot Suzukin kartiomuttereita varten. Sen enempää asiaa ajattelematta ruuvasin ne alle ja eihän ne siellä pysyneet.. Epäilen ettei itsetehty kartio ole aivan samassa kulmassa, kuin mutterin kartio eikä ole purrut kunnolla kiinni. Uudet mutterit löysin paikallisesta liikkeestä ja vanteen haen tänään koneistamolta. Jos eivät ole saaneet täytehitsattua vannetta, niin tilaan uudet "pienireikäiset" vanteet ja laitan tavallisilla muttereilla.

Suzuki on kyllä ollut positiivinen yllätys, todella kevyen ja ketterän tuntuinen. Moottori tuntuu herkältä ja venyy pitkälle..
Avatar
mane-68
6WD
Viestit: 301
Liittynyt: 08 Elo 2008 14:32
Mönkijä:: honta trx400 fa
Paikkakunta: kormu

Re: LTR 450 Sisäänajo

Viesti Kirjoittaja mane-68 »

Täällä on ainakin hyvin tyytyväinen ltr 450 omistaja. Kaverikin testas sitä viikonloppuna ja kun sai rahat hommattua nii taitaapi ostaa sellasseen heti ku sopiva löytyy :D :D :D
entiset laitteet suzuki 450 lt-r honda rinco 650 rene 800XR
http://www.ipefix.fi/
http://kuvablogi.com/blog/19783/
http://marko68.kuvat.fi/
junssi
3WD
Viestit: 103
Liittynyt: 16 Kesä 2008 21:47
Mönkijä:: KTM 450 SX/KTM 525 XC
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

Re: LTR 450 Sisäänajo

Viesti Kirjoittaja junssi »

mane-68 kirjoitti:Täällä on ainakin hyvin tyytyväinen ltr 450 omistaja. Kaverikin testas sitä viikonloppuna ja kun sai rahat hommattua nii taitaapi ostaa sellasseen heti ku sopiva löytyy :D :D :D


Solaris nimimerk.. taitaa olla yks vm -08 ylimmääräisenä vai raaskiiko mies myydä sitä
:wink:
Vaikka olis kuinka ison talon isäntä jos ei ole rahhoo niin ei ole rahhoo
Avatar
makotzu
3WD
Viestit: 110
Liittynyt: 10 Elo 2008 08:13
Mönkijä:: Honda Rincon 680
Paikkakunta: Riihimäki

Re: LTR 450 Sisäänajo

Viesti Kirjoittaja makotzu »

mane-68 kirjoitti:Täällä on ainakin hyvin tyytyväinen ltr 450 omistaja. Kaverikin testas sitä viikonloppuna ja kun sai rahat hommattua nii taitaapi ostaa sellasseen heti ku sopiva löytyy :D :D :D
juuh tänään kävin hakee...970km tuli ajeltua että sai.. :D ja taitaa olla Solariksen vanha kone :) ainakin huhut kertoo näin..
Solaris
6WD
Viestit: 637
Liittynyt: 03 Maalis 2005 17:56
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: LTR 450 Sisäänajo

Viesti Kirjoittaja Solaris »

makotzu kirjoitti:
mane-68 kirjoitti:Täällä on ainakin hyvin tyytyväinen ltr 450 omistaja. Kaverikin testas sitä viikonloppuna ja kun sai rahat hommattua nii taitaapi ostaa sellasseen heti ku sopiva löytyy :D :D :D
juuh tänään kävin hakee...970km tuli ajeltua että sai.. :D ja taitaa olla Solariksen vanha kone :) ainakin huhut kertoo näin..

ai kalajoen suunnalla kävit?
jos piikit ylimmääräiset niin voin ostaa..
Kauppias itse .. http://www.jumoto.fi/kauppa

Nykyinen kilpuri
Yamaha YFZ450R 2009
Yamaha YZF250 2008


vanhoja mönkkäreitä alla..
LTR450 2008
LTR450 2006
LTR450 2006
LTR450 2006
TRX450 2005
Jumoto Racing Team http://wwww.jumoto.fi/racing
Avatar
makotzu
3WD
Viestit: 110
Liittynyt: 10 Elo 2008 08:13
Mönkijä:: Honda Rincon 680
Paikkakunta: Riihimäki

Re: LTR 450 Sisäänajo

Viesti Kirjoittaja makotzu »

Vähä alempaa hain alavirrestä/lohtaja.
junssi
3WD
Viestit: 103
Liittynyt: 16 Kesä 2008 21:47
Mönkijä:: KTM 450 SX/KTM 525 XC
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

Re: LTR 450 Sisäänajo

Viesti Kirjoittaja junssi »

makotzu kirjoitti:Vähä alempaa hain alavirrestä/lohtaja.

miltäs se lt-r:ä tuntunut :)
Vaikka olis kuinka ison talon isäntä jos ei ole rahhoo niin ei ole rahhoo
Solaris
6WD
Viestit: 637
Liittynyt: 03 Maalis 2005 17:56
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: LTR 450 Sisäänajo

Viesti Kirjoittaja Solaris »

makotzu kirjoitti:Vähä alempaa hain alavirrestä/lohtaja.
joo, se on mun vanha peli, ja hyvin pitäs liikkua sen, uutta mäntää/kytkin hilua jne vaihdettu siihen.
Kauppias itse .. http://www.jumoto.fi/kauppa

Nykyinen kilpuri
Yamaha YFZ450R 2009
Yamaha YZF250 2008


vanhoja mönkkäreitä alla..
LTR450 2008
LTR450 2006
LTR450 2006
LTR450 2006
TRX450 2005
Jumoto Racing Team http://wwww.jumoto.fi/racing
Avatar
mane-68
6WD
Viestit: 301
Liittynyt: 08 Elo 2008 14:32
Mönkijä:: honta trx400 fa
Paikkakunta: kormu

Re: LTR 450 Sisäänajo

Viesti Kirjoittaja mane-68 »

hyvinhän tuo liikku kunnes men eturengas tyhjäks ja hukku samalla venttiilikin :)
entiset laitteet suzuki 450 lt-r honda rinco 650 rene 800XR
http://www.ipefix.fi/
http://kuvablogi.com/blog/19783/
http://marko68.kuvat.fi/
Avatar
makotzu
3WD
Viestit: 110
Liittynyt: 10 Elo 2008 08:13
Mönkijä:: Honda Rincon 680
Paikkakunta: Riihimäki

Re: LTR 450 Sisäänajo

Viesti Kirjoittaja makotzu »

Älä mane ilku... Juu hyvin se liikahtaa ainaki näin alottavalle harrastajalle... menee jo ohi topicin mut eikaise haittaa..
junssi
3WD
Viestit: 103
Liittynyt: 16 Kesä 2008 21:47
Mönkijä:: KTM 450 SX/KTM 525 XC
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

Re: LTR 450 Sisäänajo

Viesti Kirjoittaja junssi »

Se on hyvä että vehkeet liikkuu =D>
Vaikka olis kuinka ison talon isäntä jos ei ole rahhoo niin ei ole rahhoo
kt9180
2WD
Viestit: 27
Liittynyt: 24 Tammi 2005 09:10

Re: LTR 450 Sisäänajo

Viesti Kirjoittaja kt9180 »

Nyt on pari viikonloppua ajettu jääradalla Suzukilla, täytyy kyllä sanoa että on todella positiivinen yllätys.
Alusta on vielä vakio, etupään esijännitystä on tosin löysätty jonkun verran, kun aluksi meinasi puskea vähän liikaa..

Seuraavaksi voisi ostaa madalluspalikat jotka siirtää etuiskarien alapäät ja säädettävän takalinkun. Jos jollain löytyy hyväkuntoisia käytettyjä niin olisin kiinnostunut..

Kun alustan saa kuntoon niin sitten voisi vielä yrittää optimoida kulkupuoltakin. Tällä hetkellä Cherry Bomp, vakioputkesta tulppa irti, ilmanputsarikotelon kansi irti, vakio välitykset ja 20" piikeillä GPS:ään 117km/h.
Ei jaksa vitosella mennä rajoittimeen. Olen yrittänyt jenkkifoorumeilta lukea vinkkejä, mutta on niin kirjavaa keskustelua ettei se riitä päätöksentekoon..

Kertokaapas omia kokemuksia, että mikä on paras putki Suzukiin?

Putkien paremmuutta kun verrataan, niin annetaan nyt painoarvoa suorituskyvylle, eikä niinkään äänille (kisaa en tule ajamaan).

Yoshimuran Japanin slipari, RS-5 kokoputkisto, vai mikä?

Vai saako viriputkella enää merkittävää hyötyä verrattuna vakioputkeen ilman spark arresteria?

Ps. myös käytettyjä laadukkaita pakoputkistoja saa tarjota..

Jos laitan kokoputken, niin onko Cherry Bomp enää optimi, vai kannattaako laittaa jo powercommander ja viedä laite dynoon?

Lähtökohta on kuitenkin se, että viritysnokkia enkä bigbore kittejä en tule laittamaan.

Paljon kysymyksiä, vähän tietoa ;)
Solaris
6WD
Viestit: 637
Liittynyt: 03 Maalis 2005 17:56
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: LTR 450 Sisäänajo

Viesti Kirjoittaja Solaris »

kt9180 kirjoitti:Nyt on pari viikonloppua ajettu jääradalla Suzukilla, täytyy kyllä sanoa että on todella positiivinen yllätys.
Alusta on vielä vakio, etupään esijännitystä on tosin löysätty jonkun verran, kun aluksi meinasi puskea vähän liikaa..

Seuraavaksi voisi ostaa madalluspalikat jotka siirtää etuiskarien alapäät ja säädettävän takalinkun. Jos jollain löytyy hyväkuntoisia käytettyjä niin olisin kiinnostunut..

Kun alustan saa kuntoon niin sitten voisi vielä yrittää optimoida kulkupuoltakin. Tällä hetkellä Cherry Bomp, vakioputkesta tulppa irti, ilmanputsarikotelon kansi irti, vakio välitykset ja 20" piikeillä GPS:ään 117km/h.
Ei jaksa vitosella mennä rajoittimeen. Olen yrittänyt jenkkifoorumeilta lukea vinkkejä, mutta on niin kirjavaa keskustelua ettei se riitä päätöksentekoon..

Kertokaapas omia kokemuksia, että mikä on paras putki Suzukiin?

Putkien paremmuutta kun verrataan, niin annetaan nyt painoarvoa suorituskyvylle, eikä niinkään äänille (kisaa en tule ajamaan).

Yoshimuran Japanin slipari, RS-5 kokoputkisto, vai mikä?

Vai saako viriputkella enää merkittävää hyötyä verrattuna vakioputkeen ilman spark arresteria?

Ps. myös käytettyjä laadukkaita pakoputkistoja saa tarjota..

Jos laitan kokoputken, niin onko Cherry Bomp enää optimi, vai kannattaako laittaa jo powercommander ja viedä laite dynoon?

Lähtökohta on kuitenkin se, että viritysnokkia enkä bigbore kittejä en tule laittamaan.

Paljon kysymyksiä, vähän tietoa ;)
onko laite 06 , 07 vai 08?

mulla olis powercommanderi tarjolla jos haluat säädättää pelin, cbrm yksiköllä crosseissa pärjätty mutta jäällä taitaa olla eri juttu .
kokeiles pienempää etuhamppia tai isompaa takaratasta? 13 löytyy käytettynäkin (likainen) kotoa -o niin pääset 5 rajoittimelle.

yoshimuran yapani putkella tulee kyllä alas vääntöä mukavasti tiedä sitten onko tehokkain, olis sellanen korjattavissa oleva ylimmääräinen myös edullisesti.

itsehän käänsin 06 nokka-akselia niin sai vääntöä peliin mutta ei se oikea viritys oo mutta vaikutti silti.

pitää tarkistaa oliko tuolla tallissa vielä nuita crj madalluspalikoita vai myinkö ne jo.. uusi tietysti löytyy.
Kauppias itse .. http://www.jumoto.fi/kauppa

Nykyinen kilpuri
Yamaha YFZ450R 2009
Yamaha YZF250 2008


vanhoja mönkkäreitä alla..
LTR450 2008
LTR450 2006
LTR450 2006
LTR450 2006
TRX450 2005
Jumoto Racing Team http://wwww.jumoto.fi/racing
pormestari
2WD
Viestit: 59
Liittynyt: 27 Heinä 2007 21:14
Mönkijä:: kfx450
Paikkakunta: etelä-pohjanmaa

Re: LTR 450 Sisäänajo

Viesti Kirjoittaja pormestari »

kt9180 kirjoitti:Nyt on pari viikonloppua ajettu jääradalla Suzukilla, täytyy kyllä sanoa että on todella positiivinen yllätys.
Alusta on vielä vakio, etupään esijännitystä on tosin löysätty jonkun verran, kun aluksi meinasi puskea vähän liikaa..

Seuraavaksi voisi ostaa madalluspalikat jotka siirtää etuiskarien alapäät ja säädettävän takalinkun. Jos jollain löytyy hyväkuntoisia käytettyjä niin olisin kiinnostunut..

Kun alustan saa kuntoon niin sitten voisi vielä yrittää optimoida kulkupuoltakin. Tällä hetkellä Cherry Bomp, vakioputkesta tulppa irti, ilmanputsarikotelon kansi irti, vakio välitykset ja 20" piikeillä GPS:ään 117km/h.
Ei jaksa vitosella mennä rajoittimeen. Olen yrittänyt jenkkifoorumeilta lukea vinkkejä, mutta on niin kirjavaa keskustelua ettei se riitä päätöksentekoon..

Kertokaapas omia kokemuksia, että mikä on paras putki Suzukiin?

Putkien paremmuutta kun verrataan, niin annetaan nyt painoarvoa suorituskyvylle, eikä niinkään äänille (kisaa en tule ajamaan).

Yoshimuran Japanin slipari, RS-5 kokoputkisto, vai mikä?

Vai saako viriputkella enää merkittävää hyötyä verrattuna vakioputkeen ilman spark arresteria?

Ps. myös käytettyjä laadukkaita pakoputkistoja saa tarjota..

Jos laitan kokoputken, niin onko Cherry Bomp enää optimi, vai kannattaako laittaa jo powercommander ja viedä laite dynoon?

Lähtökohta on kuitenkin se, että viritysnokkia enkä bigbore kittejä en tule laittamaan.

Paljon kysymyksiä, vähän tietoa ;)
itsellä toi rs-5 kokoputkisto ja cherry!tyytyväinen oon ollu kun ton putken hommasin!kyllä toi putki vääntöä tuo lisää!loppu on enää kuskista kiinni :badgrin:
kt9180
2WD
Viestit: 27
Liittynyt: 24 Tammi 2005 09:10

Re: LTR 450 Sisäänajo

Viesti Kirjoittaja kt9180 »

Jatkan vielä putkikeskustelua...

Jenkkifoorumeilla vannovat Dasa -merkkisen putken nimeen, jenkkityyliin "ainut vaihtoehto ltr:ään"

Onko kenelläkään kokemusta?

Saako Dasaa Suomesta?

Hehkuttavat myös FuelATV intakekittiä, lupaavat 3,25hv lisää. Mitäs mieltä olette?
Vastaa Viestiin