Jenkkifoorumeilla vannovat Dasa -merkkisen putken nimeen, jenkkityyliin "ainut vaihtoehto ltr:ään"
Onko kenelläkään kokemusta?
Saako Dasaa Suomesta?
Hehkuttavat myös FuelATV intakekittiä, lupaavat 3,25hv lisää. Mitäs mieltä olette?
No jos tuon verran vaan teho tuo lisää niin minä ainakin jättäisin hommaamatta.. jarruttaa myöhemmin ja hyppää pitemmälle ja kunto kohilleen niin sieltä saa ainakin 15 hp..
Varmasti dasa hyvä mut yoshi ajaa saman asian yms..
Vaikka olis kuinka ison talon isäntä jos ei ole rahhoo niin ei ole rahhoo
"No jos tuon verran vaan teho tuo lisää niin minä ainakin jättäisin hommaamatta.. jarruttaa myöhemmin ja hyppää pitemmälle ja kunto kohilleen niin sieltä saa ainakin 15 hp..
Varmasti dasa hyvä mut yoshi ajaa saman asian yms..[/quote]
Toi oli hyvä pointti
Itse ajan ainakin näin talvella ainoastaan jäärataa, joten pitää yrittää maksimoida laitteen kulkupuoli, niin se antaa vähän anteeksi kuskin ajotaidon puutteen..
kt9180 kirjoitti:"No jos tuon verran vaan teho tuo lisää niin minä ainakin jättäisin hommaamatta.. jarruttaa myöhemmin ja hyppää pitemmälle ja kunto kohilleen niin sieltä saa ainakin 15 hp..
Varmasti dasa hyvä mut yoshi ajaa saman asian yms..
Toi oli hyvä pointti
Itse ajan ainakin näin talvella ainoastaan jäärataa, joten pitää yrittää maksimoida laitteen kulkupuoli, niin se antaa vähän anteeksi kuskin ajotaidon puutteen..[/quote]
hienoa että ymmärretään ettei se teho kaikkea korvaa vaikka hyvä sitä on olla, alustaan toimintaa hyvä panostaa myös , että voi ajaa sitten kaasu auki
hyvä laite sinulle on ja sitten kesällä crossia ja smotoa ajamaan!
Eli nyt on Suzukissa CRJ:n madallus palat ja säädettävä takalinkku paikoillaan. Etupään palikat on kyllä aika maksimiin mitoitettu, jarruletkut alkaa jäämään jo aika ahtaalle. Kun pyöritti jousen sellaiseen asentoon, että jarruletkun kiinnike osuu sinne jousen väliin eikä jousen kohdalle niin sit ei ihan ota kiinni. Sisäänpäin joustossa väli vähän kasvaa, joten kai sen noin uskaltaa jättää? Mietityttämään jäi se, että minkä takia niihin paloihin on tehty sellainen erillinen pultilla kiinniettävä säädettävä tuki? Onks toi joku yleismalli, vaikka Suzukiin tilaa? Jos ei, niin mitä virkaa sillä säädöllä siinä on? Mun mielestä sen ois voinu tehdä yhdestä raudasta koko palan..
Takalinkku meni paikoilleen heittämällä, säädön ollessa keskimmäisessä reijässä laite on aika vaaterissa. Onkohan vaaraa, että 20" piikkipyörät raapii takalokasuojiin, jos jousitus pohjaa? Yritin tallissa painella perää alas, niin ei sinne hirveästi tilaa jää, jos se pääsee pohjaamaan..