LTR 450 Sisäänajo

Keskustelua Suzuki mönkijöistä
junssi
3WD
Mönkijä:: KTM 450 SX/KTM 525 XC

Re: LTR 450 Sisäänajo

Viesti Kirjoittaja junssi »

kt9180 kirjoitti:Jatkan vielä putkikeskustelua...

Jenkkifoorumeilla vannovat Dasa -merkkisen putken nimeen, jenkkityyliin "ainut vaihtoehto ltr:ään"

Onko kenelläkään kokemusta?

Saako Dasaa Suomesta?

Hehkuttavat myös FuelATV intakekittiä, lupaavat 3,25hv lisää. Mitäs mieltä olette?

No jos tuon verran vaan teho tuo lisää niin minä ainakin jättäisin hommaamatta.. jarruttaa myöhemmin ja hyppää pitemmälle ja kunto kohilleen niin sieltä saa ainakin 15 hp.. :D
Varmasti dasa hyvä mut yoshi ajaa saman asian yms..
Vaikka olis kuinka ison talon isäntä jos ei ole rahhoo niin ei ole rahhoo
kt9180
2WD

Viesti Kirjoittaja kt9180 »

"No jos tuon verran vaan teho tuo lisää niin minä ainakin jättäisin hommaamatta.. jarruttaa myöhemmin ja hyppää pitemmälle ja kunto kohilleen niin sieltä saa ainakin 15 hp.. :D
Varmasti dasa hyvä mut yoshi ajaa saman asian yms..[/quote]

Toi oli hyvä pointti :)

Itse ajan ainakin näin talvella ainoastaan jäärataa, joten pitää yrittää maksimoida laitteen kulkupuoli, niin se antaa vähän anteeksi kuskin ajotaidon puutteen..
Solaris
6WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Solaris »

kt9180 kirjoitti:"No jos tuon verran vaan teho tuo lisää niin minä ainakin jättäisin hommaamatta.. jarruttaa myöhemmin ja hyppää pitemmälle ja kunto kohilleen niin sieltä saa ainakin 15 hp.. :D
Varmasti dasa hyvä mut yoshi ajaa saman asian yms..

Toi oli hyvä pointti :)

Itse ajan ainakin näin talvella ainoastaan jäärataa, joten pitää yrittää maksimoida laitteen kulkupuoli, niin se antaa vähän anteeksi kuskin ajotaidon puutteen..[/quote]

hienoa että ymmärretään ettei se teho kaikkea korvaa vaikka hyvä sitä on olla, alustaan toimintaa hyvä panostaa myös , että voi ajaa sitten kaasu auki

hyvä laite sinulle on ja sitten kesällä crossia ja smotoa ajamaan!
Kauppias itse .. http://www.jumoto.fi/kauppa

Nykyinen kilpuri
Yamaha YFZ450R 2009
Yamaha YZF250 2008

vanhoja mönkkäreitä alla..
LTR450 2008
LTR450 2006
LTR450 2006
LTR450 2006
TRX450 2005
Jumoto Racing Team http://wwww.jumoto.fi/racing
kt9180
2WD

Putkitouhu on nyt vähän vireillä..

Seuraavaksi ajattelin alkaa suunnittelemaan jonkinlaista kallistuksenvakaajaa Suzukiin..

Jos olette rakentaneet / ostaneet tehdastekoisia, niin vinkkejä ja kokemuksia lukisin mielellään.
kt9180
2WD

Täytyypäs päivittää taas vähän tilannetta.

Eli nyt on Suzukissa CRJ:n madallus palat ja säädettävä takalinkku paikoillaan. Etupään palikat on kyllä aika maksimiin mitoitettu, jarruletkut alkaa jäämään jo aika ahtaalle. Kun pyöritti jousen sellaiseen asentoon, että jarruletkun kiinnike osuu sinne jousen väliin eikä jousen kohdalle niin sit ei ihan ota kiinni. Sisäänpäin joustossa väli vähän kasvaa, joten kai sen noin uskaltaa jättää? Mietityttämään jäi se, että minkä takia niihin paloihin on tehty sellainen erillinen pultilla kiinniettävä säädettävä tuki? Onks toi joku yleismalli, vaikka Suzukiin tilaa? Jos ei, niin mitä virkaa sillä säädöllä siinä on? Mun mielestä sen ois voinu tehdä yhdestä raudasta koko palan..

Takalinkku meni paikoilleen heittämällä, säädön ollessa keskimmäisessä reijässä laite on aika vaaterissa. Onkohan vaaraa, että 20" piikkipyörät raapii takalokasuojiin, jos jousitus pohjaa? Yritin tallissa painella perää alas, niin ei sinne hirveästi tilaa jää, jos se pääsee pohjaamaan..

Myös 13- piikkinen eturatas on nyt paikoillaan.

Toivottavasti viikonloppuna kerkeää testaamaan.
alpo
6WD

Viesti Kirjoittaja alpo »

kyllähän net raapii
reppana xxc
pormestari
2WD
Mönkijä:: kfx450

Viesti Kirjoittaja pormestari »

ei mulla ainakaan oo ottanut lokariin noilla 20" renkailla! :lol: