Mistä varikitti??
Re: Mistä varikitti??
Laita hinta infoa tänne, kaikkine tulleineen jne...Ei tarvi kaikkien erikseen kysellä kitin hintaa.
-
- Noppeli
- Mönkijä:: KQ 700
Tilasin Ruottista Mikalta. Aika hitaasti vastaa vieteihin mut tuli noin viikossa. 190 ekua jäi hintaa kotiin toimitettuna.
Asentanut olen samantien, mut en niin kauheesti huomannut eroa. Toki maastossa en viel ole kerennyt testaamaan.
Asentanut olen samantien, mut en niin kauheesti huomannut eroa. Toki maastossa en viel ole kerennyt testaamaan.
-
- Noppeli
- Mönkijä:: KQ 700
No nyt on tullu ajeltua maastossa jonkin verran . Meni joku tunti mittariin että rupes toimii kunnolla. Ehkä oli hiukan tiukat sovitukset rullissa. Nyt kyllä vetää tasaisesti ja kevyesti alhaalta. Huomattava ero jotain vetäessä.
Mitenkäs hinta politiikka, mistä ostit.? Ja mitä paketti sisälsi.?
-
- 2WD
Minä tilasin kans Hi perfiltä, mietin vaan että olisiko pitänyt ottaa sarja joka on tarkoitettu 29" renkaille. Laitteessa on paikoillaan 28" renkaat, pää asiassa teen vain työhommia ja ajan kärryn kanssa kuorma päällä metsässä. Useasti tuntuu että minkä hitaanpaa pääsisi tasa kaasulla, sen parempi.
-
- 2WD
Kävin just hakemassa paketin tullista. Osat tuli aika nopeasti, olivat lähteneet jenkkilästä 21 päivä.
Osat maksoi 151eur ja alv 34eur päälle. Yhteensä 185eur.
Osat maksoi 151eur ja alv 34eur päälle. Yhteensä 185eur.
kq varikitti?
terve. millaisia kittejä on laitettu. hakusessa niin ettei vauhti tipu?
Viimeksi muokannut jukka81, 14 Helmi 2013 13:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: yhdistelin hieman.
Syy: yhdistelin hieman.
polle 800