
rengas asiaa
-
- 3WD
- Viestit: 107
- Liittynyt: 12 Tammi 2006 16:23
-
- 4WD
- Viestit: 247
- Liittynyt: 12 Joulu 2005 14:00
- Paikkakunta: Helsinki
-
- 3WD
- Viestit: 107
- Liittynyt: 12 Tammi 2006 16:23
- Nico_de_Nirvi
- 3WD
- Viestit: 99
- Liittynyt: 06 Tammi 2005 22:00
- Mönkijä:: Can-Am Outlander T3 Max 650 XT
- Paikkakunta: Muurame
Mulla alla 27" ITP rengas- + vannesarja
Pantiin Kingien alle uudet rengas- + vannesarjat, niin menee heittämällä takavedolla sieltä mistä piti ennen mennä 4-veto päällä
Täällä on kuvia:
http://tinyurl.com/hndc3
Nyt vaan original sarjoihin piikit paikalleen, niin maistuu meno myös jäällä + onnistuu auraukset kevät talvella
Pantiin Kingien alle uudet rengas- + vannesarjat, niin menee heittämällä takavedolla sieltä mistä piti ennen mennä 4-veto päällä
Täällä on kuvia:
http://tinyurl.com/hndc3
Nyt vaan original sarjoihin piikit paikalleen, niin maistuu meno myös jäällä + onnistuu auraukset kevät talvella
renkaat ja vanteet löyty
niinhän ne renkaat löyty ja siitä iso kiitos roosalle. ja vanteet itp c5 odotteleekin kendaa..
Omaan Suikkaan laitettiin ITP C5 vanteille 26" Carlisle ACT:t ja pienen pyrähdyksen perusteella kävin juuri niin kuin pelkäsinkin. ITP:n vanteet muuttaa offsettia sen verran paljon että ohjaus muuttui raskaammaksi kuin alkuperäisillä pyörillä, pientä tempoiluakin oli havaittavissa.
Ellen väärin muista niin KQ:n alkuperäisissä vanteissa on offset -43mm huitteilla ja ITP:n vanteissa -10mm merkinnästä päätellen. Vielä kun Jenkit oppisi ilmoittamaan offsetiti milleinä niin silloin niistä saisi jotain tolkkua. Nykyinen ITP:n muinaisen Babylonian murtolukuna ilmoitettu (offset) mittayksikkö ei oikein avaudu hemmolle jonka aivokääpiö on ohjelmoitu pelkästaan metriselle järjestelmälle. Ohjaus tuntumaa saa jonkin verran muutettua pyöränkulmien säädöllä mutta jos se ei auta niin sitten laitetaan ITP:t naftaliiniin kesäksi ja ensi talvena niille pyöräytetään nastakumit päälle.
Minkälaisia kokemuksia muilla on ITP C5 vanteista KQ:n alla?
Ellen väärin muista niin KQ:n alkuperäisissä vanteissa on offset -43mm huitteilla ja ITP:n vanteissa -10mm merkinnästä päätellen. Vielä kun Jenkit oppisi ilmoittamaan offsetiti milleinä niin silloin niistä saisi jotain tolkkua. Nykyinen ITP:n muinaisen Babylonian murtolukuna ilmoitettu (offset) mittayksikkö ei oikein avaudu hemmolle jonka aivokääpiö on ohjelmoitu pelkästaan metriselle järjestelmälle. Ohjaus tuntumaa saa jonkin verran muutettua pyöränkulmien säädöllä mutta jos se ei auta niin sitten laitetaan ITP:t naftaliiniin kesäksi ja ensi talvena niille pyöräytetään nastakumit päälle.
Minkälaisia kokemuksia muilla on ITP C5 vanteista KQ:n alla?
Kylätason mönkijäkuski
- tompula
- 4WD
- Viestit: 134
- Liittynyt: 08 Maalis 2005 20:57
- Mönkijä:: Yamaha Kodiak 450 irs
- Paikkakunta: Nokia
Mitä, onkos se Koheltaja ruvennut urakalla keräämään Suzukiin sopivia alumiinivanteita pois markkinoilta, kun nyt asennellaan 26" fillareita ja juuri ostelkeltiin nenän edestä 27" vanteet pois kulkemasta maailmalta ?
No, nopeet syö hitaat.....
No, nopeet syö hitaat.....

Sitten hiljennetään, kun hyttyset rupee tuntuun keihäiltä.....
Olitkos sä se toinen vanteista kiinnostunut? Se on kato, kun nukkuu tunnilla niin jää luokalleentompula kirjoitti:Mitä, onkos se Koheltaja ruvennut urakalla keräämään Suzukiin sopivia alumiinivanteita pois markkinoilta, kun nyt asennellaan 26" fillareita ja juuri ostelkeltiin nenän edestä 27" vanteet pois kulkemasta maailmalta ?
No, nopeet syö hitaat.....


En mä ostanut muuta kuin ne pelkät vanteet ja 26" kumit toisesta paikasta. 27" kumit on toistaiseksi hylätty niiden korkeuden takia, matalampi painopiste sopii paremmin mun ajotyylille

Tosin tässä on suunnitelmissa ainakin yksien 25" renkaiden osto mihin saisi piikit pystyyn ensi talven jäille.
Kylätason mönkijäkuski
Ei pitäisi antaa jyrkkiä lausuntoja pikaisen pyrähdyksen perusteellaKoheltaja kirjoitti:ITP:n vanteet muuttaa offsettia sen verran paljon että ohjaus muuttui raskaammaksi kuin alkuperäisillä pyörillä, pientä tempoiluakin oli havaittavissa.

Nyt on hiukan enemmän ajeltu ja ei se nyt niin mahdottomasti tempoile noilla offseteillä. Nelivedolla ja varsinkin lukolla ajaessa ohjaus menee raskaaksi mutta sen siitä saa kun kelit ja renkaat muuttuu pitäviksi, väitän että jos laitan Suikan omat sliksit nuille vanteille niin taas on kevyt ajella kun ei ole pitoa.
Kylätason mönkijäkuski
- Vee-äM
- R.I.P
- Viestit: 2460
- Liittynyt: 20 Loka 2005 08:20
- Paikkakunta: Vesilahti Yamaha Grizzly 700 FI SE MutaRaaseri -08-
No,emäntä ajelee nyt kanssa kun se rakentaa jotain aitausta ja jää ne onneksi jäljet siltäkin...
Kävin äsken tankilla ja vilmin hakemassa,kyllä noi asfaltilla jonkun verran tärrää mutta ajaan pystyy,mittariin ottaa enää n. sata,sen verran Kendat syö voimaa...soralla meneekin sitten hienosti.
Hyvät kummit on,kun vakiorenkaat on loppu niin toiset vakiokokoset hommattava.

Kävin äsken tankilla ja vilmin hakemassa,kyllä noi asfaltilla jonkun verran tärrää mutta ajaan pystyy,mittariin ottaa enää n. sata,sen verran Kendat syö voimaa...soralla meneekin sitten hienosti.
Hyvät kummit on,kun vakiorenkaat on loppu niin toiset vakiokokoset hommattava.
