King quadin tuntemuksia
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
- blue Honda Trx
- Tracks
tästä linkki niin näette lumi-tilanteen http://www.fmi.fi/il/index.html?neito=lumi
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
-
- Noppeli
- blue Honda Trx
- Tracks
-
- 6WD
jo nyt on s#¤%¤#!! Hajin susukin 1000km huollosta ja olipa suuri yllätys ku lähin ajamaan. Nopian puolen laittaa päälle niin yht´äkkiä tullee peruutus valo näyttöön päälle ja takan perutusvalo syttyy, välistä ne sammuu ja taas syttyy. Jos kone on vappaalla nii pallaa vapaan vaihteen valo ja kuitenki samalla palaa peruutus valo!!! No ei auta kun viejä takasi huoltoon ja kertua ISOILLA KIRJAIMILLA mikä siinä on vikana!

En tiedä näenkö mä unta vai kahminko mä lunta, on mahtava meininki meneillään.
- blue Honda Trx
- Tracks
johhan ny on merkkillistä että kun on vappaalla pallaa vappaavalo.. kovvaa ajjoo vaanjaska kirjoitti:jo nyt on s#¤%¤#!! Hajin susukin 1000km huollosta ja olipa suuri yllätys ku lähin ajamaan. Nopian puolen laittaa päälle niin yht´äkkiä tullee peruutus valo näyttöön päälle ja takan perutusvalo syttyy, välistä ne sammuu ja taas syttyy. Jos kone on vappaalla nii pallaa vapaan vaihteen valo ja kuitenki samalla palaa peruutus valo!!! No ei auta kun viejä takasi huoltoon ja kertua ISOILLA KIRJAIMILLA mikä siinä on vikana!![]()

hauskoja nämä murteet..

Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Edistystä on tapahtunut silläkin rintamalla sekä suskalla,että pollella.Pollessa ei kylläkään ole hirmuhäävit,vaikka on tuplavalot,näkee kuitenkin paremmin kuin ilman.Pitäis kokeilla suurempitehoisia lamppuja.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
taitaa olla vähän niinkuin taannoin TM:n moottoripyörähuoltojen testissä: rikkovat perkeleet kaikki vehkeet mitä huoltoon vie.
Ilman muuta kannattaa huoltaa itse mutta sitten ei pysy kait takuut voimassa. Pitää varmaan ensikerralla kysyä että voiko pelkän leiman ottaa huoltokorjaan ja sitten huoltaa itse niin eivät pääse rikkomaan..
Omakohtaisia kokemuksia on Motormannin ja Kärkkäisen huolloista, aikamoisia hutilointeja molemmissa, yhden paikan korjaavat mutta toisen rikkovat tai ainakin rasvalla sotkevat.. Hyvän sieltä myös saa mutta sitten pitää heti aamusta tavata huoltomies itse ja sopia suoraan että mitä sitten oikeasti tehdään ja ettei samalla sikailla rasvakämmenien kanssa.
yamiman
Ilman muuta kannattaa huoltaa itse mutta sitten ei pysy kait takuut voimassa. Pitää varmaan ensikerralla kysyä että voiko pelkän leiman ottaa huoltokorjaan ja sitten huoltaa itse niin eivät pääse rikkomaan..
Omakohtaisia kokemuksia on Motormannin ja Kärkkäisen huolloista, aikamoisia hutilointeja molemmissa, yhden paikan korjaavat mutta toisen rikkovat tai ainakin rasvalla sotkevat.. Hyvän sieltä myös saa mutta sitten pitää heti aamusta tavata huoltomies itse ja sopia suoraan että mitä sitten oikeasti tehdään ja ettei samalla sikailla rasvakämmenien kanssa.
yamiman
- ATC
- Koheltaja (r)
- Mönkijä:: Maatalous traktori
Kyl mää ainakki oon itte tehenyt aina kaikkien laitteden huollot.Oon sitte hakenut leiman liikkeestä.Luottavat että onnistuu.Olen tosin ottanut joskus niistä hommista leivänkin itselleni.Isot huoltoliikkeet kuten Motormann yleensä vastaavat tekemästään työstä ja korvaavat vahingon reilusti.Vahinkohan voi sattua kenelle tahansa,sen tietävät kaikki töitä tehneet.En silti leimaisi huoltoliikkeitä varsinkin kun jatkuvasti tulee uusia malleja joista ei myöskään huoltomiehillä ole kokemuksia. 

¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
-
- 6WD
1450 km kesti, ennenkö meni ensimmäinen vetonivelen suojakumi hajalle
Tosin rikkoutuminen ei johtunu kulumisesta yms. vaan syynä oli joku keppi yms. joka repäsi reijän etupään sisempään suojakumihin.
Nyt ei auta muutako ootella uutta suojakumia saksan nahkahousu maasta. ¨
Vastasuuen varalta pittää kahtella jotaki "tarvike" suojakumeja, jos vaikka jonku auton suojakumet passais tuohon

Nyt ei auta muutako ootella uutta suojakumia saksan nahkahousu maasta. ¨
Vastasuuen varalta pittää kahtella jotaki "tarvike" suojakumeja, jos vaikka jonku auton suojakumet passais tuohon

En tiedä näenkö mä unta vai kahminko mä lunta, on mahtava meininki meneillään.