Liekö joku ilkeäisi meilata mulle tuon opuksen tai laittaa sen linkin tänne foorumille.
Kuumeisesti odottelen suzukin kotiin saapumista, tilasin EE-ltä mettämallin Kq:n pitäisi tulla ehkä jo 11.3. Olisi päässyt ennakkoon tutustumaan laitteeseen korjaamokäsikirjan kautta.
Jasperi69 kirjoitti:Liekö joku ilkeäisi meilata mulle tuon opuksen tai laittaa sen linkin tänne foorumille.
Kuumeisesti odottelen suzukin kotiin saapumista, tilasin EE-ltä mettämallin Kq:n pitäisi tulla ehkä jo 11.3. Olisi päässyt ennakkoon tutustumaan laitteeseen korjaamokäsikirjan kautta.
Onnittelut uuden mönkkärin johdosta. Jos joltain sattuu löytyyn toi korjaamokäsikirja niin, meikä olisi myös sellasesta kiinnostunut.
Jasperi69 kirjoitti:Liekö joku ilkeäisi meilata mulle tuon opuksen tai laittaa sen linkin tänne foorumille.
Mulle piti tulla jo viime viikolla....mutta nyt olisi sitten tämä viikko TL KQ:n odottelua vielä.