
Suzuki LTR 450
Re: Suzuki LTR 450
>6,5kk ja n.4kg +sen putken saat ostaa 

Keltaiset: noppeli 450, RM-Z 250 ja RM85L, porkkanasorvaamosta SX65, GasGas 280TXT
Re: Suzuki LTR 450
Tänään tuli hommattua, hyvä vähän käytetty älteeärrä.
Huomenna vähän testaileen mikäli ei rapula ole esteenä....Jägermaister....NAM...
Huomenna vähän testaileen mikäli ei rapula ole esteenä....Jägermaister....NAM...
Re: Suzuki LTR 450
tuommoinen 08 olisi kaupan mihin just laatikko korjattu, osaa reulusti mukaan, athenan uus bigbore/ohjausiskari, piikkirenkaat (tarkemmin myyntipalstalla myöhemmin)
ltr on kyllä hyvä peli ja osaa löytyy helposti
ltr on kyllä hyvä peli ja osaa löytyy helposti
Kauppias itse .. http://www.jumoto.fi/kauppa
Nykyinen kilpuri
Yamaha YFZ450R 2009
Yamaha YZF250 2008
vanhoja mönkkäreitä alla..
LTR450 2008
LTR450 2006
LTR450 2006
LTR450 2006
TRX450 2005
Jumoto Racing Team http://wwww.jumoto.fi/racing
Nykyinen kilpuri
Yamaha YFZ450R 2009
Yamaha YZF250 2008
vanhoja mönkkäreitä alla..
LTR450 2008
LTR450 2006
LTR450 2006
LTR450 2006
TRX450 2005
Jumoto Racing Team http://wwww.jumoto.fi/racing
Re: Suzuki LTR 450
Mitekös, onko ominaisuus kun alkaa tossa LTR:ssä pakoputken alkukäyrä hehkumaan punaisena aikas herkästi.
Vai käykö laihalla?
Vai käykö laihalla?
Re: Suzuki LTR 450
Tuo on kaikkien uusien nelarien ominaisuus. Putki on niin ohutta ja lämpöä yli 600 astetta, niin väkisinkin se alkaa hehkumaan.kadet89 kirjoitti:Mitekös, onko ominaisuus kun alkaa tossa LTR:ssä pakoputken alkukäyrä hehkumaan punaisena aikas herkästi.
Vai käykö laihalla?
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
http://shop.teamlaine.fi (verkkokauppa)
Meiltä myös mönkkärien säädöt Dynojet 250ix penkissä.
-- Team Laine --
http://shop.teamlaine.fi (verkkokauppa)
Meiltä myös mönkkärien säädöt Dynojet 250ix penkissä.
-
- 3WD
- Viestit: 83
- Liittynyt: 15 Huhti 2006 00:18
- Mönkijä:: Sportsman 700efi
- Paikkakunta: Oulunseutu. Polaris Sportsman 700efi 07
Re: Suzuki LTR 450
Onkos porukalla Ltr Suzukit olleet kuin huolettomia pitää. Onko vaihdelaatikkoja tai mitää muuta saatu rikki.(ostoa suunnitteleva)
Re: Suzuki LTR 450
smeikällä ollut vähän huonoa säkää mutta hyvä laite se on.Tomppa80 kirjoitti:Onkos porukalla Ltr Suzukit olleet kuin huolettomia pitää. Onko vaihdelaatikkoja tai mitää muuta saatu rikki.(ostoa suunnitteleva)
Kauppias itse .. http://www.jumoto.fi/kauppa
Nykyinen kilpuri
Yamaha YFZ450R 2009
Yamaha YZF250 2008
vanhoja mönkkäreitä alla..
LTR450 2008
LTR450 2006
LTR450 2006
LTR450 2006
TRX450 2005
Jumoto Racing Team http://wwww.jumoto.fi/racing
Nykyinen kilpuri
Yamaha YFZ450R 2009
Yamaha YZF250 2008
vanhoja mönkkäreitä alla..
LTR450 2008
LTR450 2006
LTR450 2006
LTR450 2006
TRX450 2005
Jumoto Racing Team http://wwww.jumoto.fi/racing
-
- 3WD
- Viestit: 83
- Liittynyt: 15 Huhti 2006 00:18
- Mönkijä:: Sportsman 700efi
- Paikkakunta: Oulunseutu. Polaris Sportsman 700efi 07
Re: Suzuki LTR 450
Mitäs kaikkea on mennyt sulla rikki?
Re: Suzuki LTR 450
ainoastaan toi hammaspyörä 3/5-vaihteesta,muutenhan noi pelannut hyvin.Tomppa80 kirjoitti:Mitäs kaikkea on mennyt sulla rikki?
kerran mennyt hiekat koneeseen ja kaikki uusittu sitten laitteeseen.
vanhassa pelissä taittui etuvanteet napoihin saakka kun kaaduin vähän kovemmin (mun vanha 06 laite) mutta muute ei mennyt rikki olkapäään ja kypärän lisäksi.
todella kiva laite tuo suska on ja taitaa tuolla tallissa olla sellanen joutenkin
Kauppias itse .. http://www.jumoto.fi/kauppa
Nykyinen kilpuri
Yamaha YFZ450R 2009
Yamaha YZF250 2008
vanhoja mönkkäreitä alla..
LTR450 2008
LTR450 2006
LTR450 2006
LTR450 2006
TRX450 2005
Jumoto Racing Team http://wwww.jumoto.fi/racing
Nykyinen kilpuri
Yamaha YFZ450R 2009
Yamaha YZF250 2008
vanhoja mönkkäreitä alla..
LTR450 2008
LTR450 2006
LTR450 2006
LTR450 2006
TRX450 2005
Jumoto Racing Team http://wwww.jumoto.fi/racing
- Jykke76
- 3WD
- Viestit: 108
- Liittynyt: 03 Touko 2008 13:12
- Mönkijä:: LT-A 750 -08
- Paikkakunta: Loppi
- Viesti:
Re: Suzuki LTR 450
Mikäli noita jenkkifoorumeita oikein tulkitsin, niin tuo ratasongelma johtuu puhtaasti voitelun puutteesta. Eli pitää vaan huolen että koneessa on tarpeeksi öljyä ja se on tuoretta, niin ongelmia ei pitäisi olla. Itsellä LTR -08 ja vaihdeloota on pelannut mainiosti. Tosin en aja kuin rankasti harrasteajoa... 

Re: Suzuki LTR 450
joo, itsekkin pidän että tosihuonoa tuuri käynyt, nyt onkin koko kasattu kokonaan ja pitkää ikää odottaa uudella omistajlla
Kauppias itse .. http://www.jumoto.fi/kauppa
Nykyinen kilpuri
Yamaha YFZ450R 2009
Yamaha YZF250 2008
vanhoja mönkkäreitä alla..
LTR450 2008
LTR450 2006
LTR450 2006
LTR450 2006
TRX450 2005
Jumoto Racing Team http://wwww.jumoto.fi/racing
Nykyinen kilpuri
Yamaha YFZ450R 2009
Yamaha YZF250 2008
vanhoja mönkkäreitä alla..
LTR450 2008
LTR450 2006
LTR450 2006
LTR450 2006
TRX450 2005
Jumoto Racing Team http://wwww.jumoto.fi/racing
Suzuki LTR 450
Joo tuli tuossa jonkin aikaa sitten ostettua uusi lt-r ja on kyllä toiminut kuin unelma, ajoa nyt reilu 20h..
Sitä tässä kyselen että mikä ois hyvä slipari tuohon suitsaan kun laitoin kirsikkapommin kiinni ja otin tulpan pois putkesta ja ilmanputsarin kannen pois niin oli niin jumalattoman kovat äänet että ei kehtaa kovin ajella kylällä ja laitoin holkin takaisin putkeen niin ei käy oikein hyvin ja vähän taitaa pätkiä, no tietäähän tuon. Niin että mikä olis hyvä äänenvaimentaja tuohon, joka toimisi hyvin tuon pommin ja tietysti toisi tehoja lisää?
Tuoko tuo big bore kitti muuten tehoja miten paljon lisää suunnilleen onko kukaan laittanu tai onko tietoo?
Sitä tässä kyselen että mikä ois hyvä slipari tuohon suitsaan kun laitoin kirsikkapommin kiinni ja otin tulpan pois putkesta ja ilmanputsarin kannen pois niin oli niin jumalattoman kovat äänet että ei kehtaa kovin ajella kylällä ja laitoin holkin takaisin putkeen niin ei käy oikein hyvin ja vähän taitaa pätkiä, no tietäähän tuon. Niin että mikä olis hyvä äänenvaimentaja tuohon, joka toimisi hyvin tuon pommin ja tietysti toisi tehoja lisää?

Tuoko tuo big bore kitti muuten tehoja miten paljon lisää suunnilleen onko kukaan laittanu tai onko tietoo?
Re: Suzuki LTR 450
Sitten kun lähdetään tekemään big borea, pitää myös kantta työstää, mahdollisesti myös ventiilit uusiksi, sitten ruiskunsäätöön powercommander jne. Eli vaatii aika paljon duunia ja sitä myöden myös rahaa. Toki kulku paranee huomattavasti, mutta säädettävä sekin on ennen kuin on kohdallaan.No Fear kirjoitti:Joo tuli tuossa jonkin aikaa sitten ostettua uusi lt-r ja on kyllä toiminut kuin unelma, ajoa nyt reilu 20h..
Sitä tässä kyselen että mikä ois hyvä slipari tuohon suitsaan kun laitoin kirsikkapommin kiinni ja otin tulpan pois putkesta ja ilmanputsarin kannen pois niin oli niin jumalattoman kovat äänet että ei kehtaa kovin ajella kylällä ja laitoin holkin takaisin putkeen niin ei käy oikein hyvin ja vähän taitaa pätkiä, no tietäähän tuon. Niin että mikä olis hyvä äänenvaimentaja tuohon, joka toimisi hyvin tuon pommin ja tietysti toisi tehoja lisää?
Tuoko tuo big bore kitti muuten tehoja miten paljon lisää suunnilleen onko kukaan laittanu tai onko tietoo?
Eli ensin kannattaa säätää noi "vakiot" kuntoon ja sen jälkeen jos ei kulku riitä, niin alkaa hakemaan lisävarusteita.
Ja vastoin yleistä luuloa, noi holkit eivät aina vähennä tehoja, mutta ääniä ne kyllä yleensä rajoittavat. Riippuu oikeastaan siitä onko putki suunniteltu pääasiassa holkin kanssa käytettäväksi vai ilman. Nykyisin on vaatimukset äänien suhteen kiristyneet kaikkialla, joten kuristettuinakin noi putket toimii varsin hyvin. Tämä siis koskee eurooppalaisia putkia, USA:ssa sallitaan useimmissa paikoissa isommat äänet, joten myös putket ovat äänekkäämpiä. Esim. uuteen Yoshimuraan on nyt saatavana 94dB killereitä, kun vielä muutama vuosi sitten rajana oli 98dB.
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
http://shop.teamlaine.fi (verkkokauppa)
Meiltä myös mönkkärien säädöt Dynojet 250ix penkissä.
-- Team Laine --
http://shop.teamlaine.fi (verkkokauppa)
Meiltä myös mönkkärien säädöt Dynojet 250ix penkissä.
Re: Suzuki LTR 450
ja parempi eli yapan-yoshi on ilman mitään holkkia 94db, suosittelen.
Japsi malli 08 eri kuin 06/07 jos sellaisen ostat
Japsi malli 08 eri kuin 06/07 jos sellaisen ostat

Kauppias itse .. http://www.jumoto.fi/kauppa
Nykyinen kilpuri
Yamaha YFZ450R 2009
Yamaha YZF250 2008
vanhoja mönkkäreitä alla..
LTR450 2008
LTR450 2006
LTR450 2006
LTR450 2006
TRX450 2005
Jumoto Racing Team http://wwww.jumoto.fi/racing
Nykyinen kilpuri
Yamaha YFZ450R 2009
Yamaha YZF250 2008
vanhoja mönkkäreitä alla..
LTR450 2008
LTR450 2006
LTR450 2006
LTR450 2006
TRX450 2005
Jumoto Racing Team http://wwww.jumoto.fi/racing
Re: Suzuki LTR 450
[/quote]Sitten kun lähdetään tekemään big borea, pitää myös kantta työstää, mahdollisesti myös ventiilit uusiksi, sitten ruiskunsäätöön powercommander jne. Eli vaatii aika paljon duunia ja sitä myöden myös rahaa. Toki kulku paranee huomattavasti, mutta säädettävä sekin on ennen kuin on kohdallaan.
Eli ensin kannattaa säätää noi "vakiot" kuntoon ja sen jälkeen jos ei kulku riitä, niin alkaa hakemaan lisävarusteita.
Ja vastoin yleistä luuloa, noi holkit eivät aina vähennä tehoja, mutta ääniä ne kyllä yleensä rajoittavat. Riippuu oikeastaan siitä onko putki suunniteltu pääasiassa holkin kanssa käytettäväksi vai ilman. Nykyisin on vaatimukset äänien suhteen kiristyneet kaikkialla, joten kuristettuinakin noi putket toimii varsin hyvin. Tämä siis koskee eurooppalaisia putkia, USA:ssa sallitaan useimmissa paikoissa isommat äänet, joten myös putket ovat äänekkäämpiä. Esim. uuteen Yoshimuraan on nyt saatavana 94dB killereitä, kun vielä muutama vuosi sitten rajana oli 98dB.[/quote]
Pystyykö tuota vakiota sit säätämään miten koti konstein tuolla commarilla vai pitääkö viedä ihan jonnekkin pajalle penkitettäväksi? vai onko muita yhtä helppoja säätö konsteja ruiskun säätöön kuin tuo kirsikkapommi?
Kyllä tuo holkki tuossa vakio putkessa ahistaa aikalailla, toimii kyllä muuten mutta huomaa siinä eron selvästi ajossa mutta on se siinä pidettävä nyt toistaiseksi ainaskin..
Eli ensin kannattaa säätää noi "vakiot" kuntoon ja sen jälkeen jos ei kulku riitä, niin alkaa hakemaan lisävarusteita.
Ja vastoin yleistä luuloa, noi holkit eivät aina vähennä tehoja, mutta ääniä ne kyllä yleensä rajoittavat. Riippuu oikeastaan siitä onko putki suunniteltu pääasiassa holkin kanssa käytettäväksi vai ilman. Nykyisin on vaatimukset äänien suhteen kiristyneet kaikkialla, joten kuristettuinakin noi putket toimii varsin hyvin. Tämä siis koskee eurooppalaisia putkia, USA:ssa sallitaan useimmissa paikoissa isommat äänet, joten myös putket ovat äänekkäämpiä. Esim. uuteen Yoshimuraan on nyt saatavana 94dB killereitä, kun vielä muutama vuosi sitten rajana oli 98dB.[/quote]
Pystyykö tuota vakiota sit säätämään miten koti konstein tuolla commarilla vai pitääkö viedä ihan jonnekkin pajalle penkitettäväksi? vai onko muita yhtä helppoja säätö konsteja ruiskun säätöön kuin tuo kirsikkapommi?
Kyllä tuo holkki tuossa vakio putkessa ahistaa aikalailla, toimii kyllä muuten mutta huomaa siinä eron selvästi ajossa mutta on se siinä pidettävä nyt toistaiseksi ainaskin..